Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

We zijn inderdaad aan het kijken naar een oplossing voor de spambots die opeens verschenen zijn. Captcha is zeker een van de opties, maar we wegen alles tegen elkaar af omdat we ook willen dat de 'gewone' leden zelf zo min mogelijk hinder ondervindt bij het registreren en/of plaatsen van een bericht.

 

+2/-0

Is mijn vraag technisch onmogelijk Stefan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 januari 2020 om 19:26:

Is mijn vraag technisch onmogelijk Stefan?



Mijn excuses dat ik hier niet op gereageerd heb.

We zijn aan het kijken hoe dit eventueel ingevoerd kan worden omdat in tegenstelling tot het forum de reacties niet volledig op chronologische volgorde worden geplaatst. Op het forum kun je namelijk makkelijk naar het laatste ongelezen bericht gaan door op het icoontje voor een topic te klikken.

 

+3/-0

Hoe komt het dat ik voor de laatste wedstrijd voor de pool niet de optie kreeg om de stand in te vullen?
Zo te zien was ik niet de enige als ik zie hoe veel leden geen punten scoorden de afgelopen wedstrijd. Normaal gezien krijg je alle pools te zien voor de komende weken en de laatste wedstrijd stond er niet tussen voor mij.

 

+1/-0

De pool invullen op een Ipad werkt sowieso niet, niet op mijn oude Ipad en niet op mijn nieuwe.
Je kunt geen stand invullen.
Ik merk wel vaker dat er dingen op deze site niet werken op de Ipad, wordt hij wel een getest hiermee?

 

+1/-0

Kan er een "ignore" functie geimplementeerd worden? De meeste message boards hebben een soortgelijke functie, wat wel handig kan zijn bij sommige individuen.

 

+2/-0

Soort zoekt soort. Sommige kan beter in Rotjeknor-Zuid zitten, zoekt zondebokken en meelopers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 28 februari 2020 om 12:17:

Kan er een "ignore" functie geimplementeerd worden? De meeste message boards hebben een soortgelijke functie, wat wel handig kan zijn bij sommige individuen.




Dit is een goed moment om nog even te benadrukken dat iedereen zijn mening mag hebben MITS deze gepaard gaan met normaal taalgebruik, geen uiting van bedreigingen (of insinuaties op dit gebied), op de man spelen en/of naamverbasteringen.
Wij hebben het, mede door de goede resultaten vrij makkelijk gehad mbt het modereren maar ik constateer dat, uiteraard mede door de slechte resultaten, mensen zich wat vaker laten gaan in de discussies. Dit is NIET toegestaan en wij zullen hier uiteraard op reageren met, indien nodig, sancties.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 02 maart 2020 om 10:07:


Dit is een goed moment om nog even te benadrukken dat iedereen zijn mening mag hebben MITS deze gepaard gaan met normaal taalgebruik, geen uiting van bedreigingen (of insinuaties op dit gebied), op de man spelen en/of naamverbasteringen.
Wij hebben het, mede door de goede resultaten vrij makkelijk gehad mbt het modereren maar ik constateer dat, uiteraard mede door de slechte resultaten, mensen zich wat vaker laten gaan in de discussies. Dit is NIET toegestaan en wij zullen hier uiteraard op reageren met, indien nodig, sancties.



Uiteraard, het gaat mij dan ook niet over het wel of geen mening mogen hebben. Maar er zijn een aantal forumleden met wie ik toch nooit tot overeenstemming zal komen en dan scheelt het wel een hoop gescroll :).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 02 maart 2020 om 10:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 02 maart 2020 om 10:07:


Dit is een goed moment om nog even te benadrukken dat iedereen zijn mening mag hebben MITS deze gepaard gaan met normaal taalgebruik, geen uiting van bedreigingen (of insinuaties op dit gebied), op de man spelen en/of naamverbasteringen.
Wij hebben het, mede door de goede resultaten vrij makkelijk gehad mbt het modereren maar ik constateer dat, uiteraard mede door de slechte resultaten, mensen zich wat vaker laten gaan in de discussies. Dit is NIET toegestaan en wij zullen hier uiteraard op reageren met, indien nodig, sancties.



Uiteraard, het gaat mij dan ook niet over het wel of geen mening mogen hebben. Maar er zijn een aantal forumleden met wie ik toch nooit tot overeenstemming zal komen en dan scheelt het wel een hoop gescroll :).



Was ook meer een opmerking voor iedereen ;)

 

+1/-0

Klaar nu.

 

+1/-0

Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime maar om heel eerlijk te zijn is het voor mij onmogelijk om hier te zijn doordat er in elk topic, ellenlange onzin wordt gepost door Luigi. Hij kaapt elke discussie en er komt niks op gang, is het scrollen tot zijn teksten weer weg zijn en zoeken naar inhoudelijke reacties. Erg zonde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Cacciatore schreef op 03 maart 2020 om 16:25:

Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime maar om heel eerlijk te zijn is het voor mij onmogelijk om hier te zijn doordat er in elk topic, ellenlange onzin wordt gepost door Luigi. Hij kaapt elke discussie en er komt niks op gang, is het scrollen tot zijn teksten weer weg zijn en zoeken naar inhoudelijke reacties. Erg zonde.



Hij heeft beterschap beloofd dus daar gaan we vooralsnog van uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Cacciatore schreef op 03 maart 2020 om 16:25:

(...)
Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime (...)



Logisch?!

Ik ben toch in de veronderstelling dat dit het ideale platform is voor trainers, technisch directeuren, scouts en voetballiefhebbers voor bijscholing en de beste adviezen.

Ik lees toch met regelmaat teksten waarvan ik vind als dat wordt uitgevoerd,
levert het elk jaar de dubbel en de CL op ... B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Cacciatore schreef op 03 maart 2020 om 16:25:

Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime maar @om heel eerlijk te zijn is het voor mij onmogelijk om hier te zijn doordat er in elk topic, ellenlange onzin wordt gepost door Luigi. Hij kaapt elke discussie en er komt niks op gang, is het scrollen tot zijn teksten weer weg zijn en zoeken naar inhoudelijke reacties. Erg zonde.



Ik ken fora waar ze gebruik maken van hele korte zinnetjes...
Het is bijzonder verfrissend om van elke poster hier zienswijzen mee te krijgen, ook al komt dat niet overeen met mijn visie..
Jammer dat Ten Hag hier niet post want wat er in dat hoofd de laatste tijd omgaat moet wel een openbaring zijn gezien de beroerde spelwijze en opstellingen...

 

+1/-0

Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. Het oude forum was een heerlijke mengelmoes van verschillende meningen en invalshoeken.

Nu zijn alle topics verworden tot één grote klaagzang van een handjevol demagogen. We hebben de afgelopen 12 maanden het beste voetbal gezien van de afgelopen 25 jaar, maar letterlijk NIKS deugt. Van Algemeen Directeur tot Technisch Directeur, van het Adidas shirt tot het wereldberoemde logo, van Erik Ten Hag tot Dusan Tadic. Alles moet anders en iedereen moet weg.

Totaal belachelijk, geen enkele nuance of realiteitszin is meer aanwezig.
Voeg daar nog een berg compleet onleesbare posts aan toe en ik haak af.

Jammer. Wel vraag ik me af, vinden de moderators het zelf eigenlijk nog wel leuk?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RojoCoko schreef op 03 maart 2020 om 18:15:

Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. Het oude forum was een heerlijke mengelmoes van verschillende meningen en invalshoeken.

Nu zijn alle topics verworden tot één grote klaagzang van een handjevol demagogen. We hebben de afgelopen 12 maanden het beste voetbal gezien van de afgelopen 25 jaar, maar letterlijk NIKS deugt. Van Algemeen Directeur tot Technisch Directeur, van het Adidas shirt tot het wereldberoemde logo, van Erik Ten Hag tot Dusan Tadic. Alles moet anders en iedereen moet weg.

Totaal belachelijk, geen enkele nuance of realiteitszin is meer aanwezig.
Voeg daar nog een berg compleet onleesbare posts aan toe en ik haak af.

Jammer. Wel vraag ik me af, vinden de moderators het zelf eigenlijk nog wel leuk?



Ik kom hier nu al meer dan 10 jaar op dit forum en het is een kermis aan meningen ; niemand is het echt met een ander eens . Dat is pas een rijkdom aan nuances .
Vroeger was het zeker niet beter ,in de periode van trainer Frank de Boer waren de meningsverschillen vulkanisch met drek en pek met veren..
ik heb trouwens hier zelden of nooit meegemaakt dat iemand van mening veranderde of toegaf dat zijn waarneming niet helemaal de juiste was.. Trouwens als de sportieve ontwikkelingen verslechteren dan komen er uiteraard reacties die de vinger op de zere plek leggen..
De ontwikkelingen op sociale-media gebied maken de laatste tijd de meningen wat scherper ; fatsoensregels zijn niet zo evident meer ; geen probleem lijkt mij ,want daar heb je juist moderatoren voor, het is hun vak om hier en daar wat wellevendheid bij te brengen ....
De ontwikkelingen op sportief gebied lopen , na het sprankelende eerste jaar Ten Hag , met een sneltreinvaart terug . Je kunt dat lijdzaam over je heen laten komen maar daarvoor ben je geen liefhebber van AJAX-voetbal. Actie is dan het parool...

Ik respecteer je mening maar jouw bijdrage leest ook als een klaagzang ....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RojoCoko schreef op 03 maart 2020 om 18:15:

Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. (...)



Hoe zo niet?!

Je kunt hier over alles discussiëren, topics aanmaken, demagogen op hun plek zetten. ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 03 maart 2020 om 21:06:

(...) ik heb trouwens hier zelden of nooit meegemaakt dat iemand van mening veranderde of toegaf dat zijn waarneming niet helemaal de juiste was.. (...)



Jawel hoor, gebeurt zeker wel.

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 03 maart 2020 om 21:06:

(...)

De ontwikkelingen op sportief gebied lopen , na het sprankelende eerste jaar Ten Hag , met een sneltreinvaart terug . Je kunt dat lijdzaam over je heen laten komen maar daarvoor ben je geen liefhebber van AJAX-voetbal. Actie is dan het parool... (...)



En zo is het! ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 03 maart 2020 om 21:06:

open/sluit de onderstaande quote:

RojoCoko schreef op 03 maart 2020 om 18:15:

Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. Het oude forum was een heerlijke mengelmoes van verschillende meningen en invalshoeken.

Nu zijn alle topics verworden tot één grote klaagzang van een handjevol demagogen. We hebben de afgelopen 12 maanden het beste voetbal gezien van de afgelopen 25 jaar, maar letterlijk NIKS deugt. Van Algemeen Directeur tot Technisch Directeur, van het Adidas shirt tot het wereldberoemde logo, van Erik Ten Hag tot Dusan Tadic. Alles moet anders en iedereen moet weg.

Totaal belachelijk, geen enkele nuance of realiteitszin is meer aanwezig.
Voeg daar nog een berg compleet onleesbare posts aan toe en ik haak af.

Jammer. Wel vraag ik me af, vinden de moderators het zelf eigenlijk nog wel leuk?




Ik respecteer je mening maar jouw bijdrage leest ook als een klaagzang ....



Ik ben een soort Edgar Davids op dit forum, ik kom regelmatig vliegend met een gestrekt been en alles in.... Soms moet je weleens rustig aan doen en aan de andere kant maak ik het denk ik wel kleurrijk, ik verkondig geen onzin...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic