Stefan V
site-admin
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 107
Reg.: 15 januari 2018
Favoriete opstelling: geen
We zijn inderdaad aan het kijken naar een oplossing voor de spambots die opeens verschenen zijn. Captcha is zeker een van de opties, maar we wegen alles tegen elkaar af omdat we ook willen dat de 'gewone' leden zelf zo min mogelijk hinder ondervindt bij het registreren en/of plaatsen van een bericht.
Stefan V
site-admin
Forumreacties: 107
Reg.: 15 januari 2018
open/sluit de onderstaande quote:
doo.bee.doo.wa.wa
Fan van Ajax
Uit: Bali
Forumreacties: 72
Reg.: 1 januari 2019
Hoe komt het dat ik voor de laatste wedstrijd voor de pool niet de optie kreeg om de stand in te vullen?
Zo te zien was ik niet de enige als ik zie hoe veel leden geen punten scoorden de afgelopen wedstrijd. Normaal gezien krijg je alle pools te zien voor de komende weken en de laatste wedstrijd stond er niet tussen voor mij.
EigenKracht
Fan van Ajax
Uit: Uden
Vak: -
Forumreacties: 570
Reg.: 13 maart 2009
Forumreacties: 3.741
Reg.: 8 augustus 2001
LuigiTentorioABC
Fan van Ajax
Forumreacties: 909
Reg.: 24 november 2018
Brasil
moderator forum-beheerder
Uit: Den Haag
Forumreacties: 8.390
Reg.: 21 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 28 februari 2020 om 12:17:
Kan er een "ignore" functie geimplementeerd worden? De meeste message boards hebben een soortgelijke functie, wat wel handig kan zijn bij sommige individuen.
Forumreacties: 3.741
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:Brasil schreef op 02 maart 2020 om 10:07:
Dit is een goed moment om nog even te benadrukken dat iedereen zijn mening mag hebben MITS deze gepaard gaan met normaal taalgebruik, geen uiting van bedreigingen (of insinuaties op dit gebied), op de man spelen en/of naamverbasteringen.
Wij hebben het, mede door de goede resultaten vrij makkelijk gehad mbt het modereren maar ik constateer dat, uiteraard mede door de slechte resultaten, mensen zich wat vaker laten gaan in de discussies. Dit is NIET toegestaan en wij zullen hier uiteraard op reageren met, indien nodig, sancties.
Brasil
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 02 maart 2020 om 10:17:
open/sluit de onderstaande quote:Brasil schreef op 02 maart 2020 om 10:07:
Dit is een goed moment om nog even te benadrukken dat iedereen zijn mening mag hebben MITS deze gepaard gaan met normaal taalgebruik, geen uiting van bedreigingen (of insinuaties op dit gebied), op de man spelen en/of naamverbasteringen.
Wij hebben het, mede door de goede resultaten vrij makkelijk gehad mbt het modereren maar ik constateer dat, uiteraard mede door de slechte resultaten, mensen zich wat vaker laten gaan in de discussies. Dit is NIET toegestaan en wij zullen hier uiteraard op reageren met, indien nodig, sancties.
Uiteraard, het gaat mij dan ook niet over het wel of geen mening mogen hebben. Maar er zijn een aantal forumleden met wie ik toch nooit tot overeenstemming zal komen en dan scheelt het wel een hoop gescroll .
Forumreacties: 3.479
Reg.: 23 augustus 2009
Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime maar om heel eerlijk te zijn is het voor mij onmogelijk om hier te zijn doordat er in elk topic, ellenlange onzin wordt gepost door Luigi. Hij kaapt elke discussie en er komt niks op gang, is het scrollen tot zijn teksten weer weg zijn en zoeken naar inhoudelijke reacties. Erg zonde.
Brasil
open/sluit de onderstaande quote:Cacciatore schreef op 03 maart 2020 om 16:25:
Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime maar om heel eerlijk te zijn is het voor mij onmogelijk om hier te zijn doordat er in elk topic, ellenlange onzin wordt gepost door Luigi. Hij kaapt elke discussie en er komt niks op gang, is het scrollen tot zijn teksten weer weg zijn en zoeken naar inhoudelijke reacties. Erg zonde.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
(...)
Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime (...)
Uit: Quiraing !
Forumreacties: 640
Reg.: 20 juli 2011
Even eerlijk he, dit forum is bij verre niet meer wat het geweest is qua bezoekers. Logisch gezien de lange downtime maar @om heel eerlijk te zijn is het voor mij onmogelijk om hier te zijn doordat er in elk topic, ellenlange onzin wordt gepost door Luigi. Hij kaapt elke discussie en er komt niks op gang, is het scrollen tot zijn teksten weer weg zijn en zoeken naar inhoudelijke reacties. Erg zonde.
Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. Het oude forum was een heerlijke mengelmoes van verschillende meningen en invalshoeken.
Nu zijn alle topics verworden tot één grote klaagzang van een handjevol demagogen. We hebben de afgelopen 12 maanden het beste voetbal gezien van de afgelopen 25 jaar, maar letterlijk NIKS deugt. Van Algemeen Directeur tot Technisch Directeur, van het Adidas shirt tot het wereldberoemde logo, van Erik Ten Hag tot Dusan Tadic. Alles moet anders en iedereen moet weg.
Totaal belachelijk, geen enkele nuance of realiteitszin is meer aanwezig.
Voeg daar nog een berg compleet onleesbare posts aan toe en ik haak af.
Jammer. Wel vraag ik me af, vinden de moderators het zelf eigenlijk nog wel leuk?
Uit: Quiraing !
Forumreacties: 640
Reg.: 20 juli 2011
open/sluit de onderstaande quote:RojoCoko schreef op 03 maart 2020 om 18:15:
Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. Het oude forum was een heerlijke mengelmoes van verschillende meningen en invalshoeken.
Nu zijn alle topics verworden tot één grote klaagzang van een handjevol demagogen. We hebben de afgelopen 12 maanden het beste voetbal gezien van de afgelopen 25 jaar, maar letterlijk NIKS deugt. Van Algemeen Directeur tot Technisch Directeur, van het Adidas shirt tot het wereldberoemde logo, van Erik Ten Hag tot Dusan Tadic. Alles moet anders en iedereen moet weg.
Jammer. Wel vraag ik me af, vinden de moderators het zelf eigenlijk nog wel leuk?
Ik vind überhaupt dat er weinig discussie meer mogelijk is. (...)
open/sluit de onderstaande quote:DelCampo schreef op 03 maart 2020 om 21:06:
(...) ik heb trouwens hier zelden of nooit meegemaakt dat iemand van mening veranderde of toegaf dat zijn waarneming niet helemaal de juiste was.. (...)
(...)
De ontwikkelingen op sportief gebied lopen , na het sprankelende eerste jaar Ten Hag , met een sneltreinvaart terug . Je kunt dat lijdzaam over je heen laten komen maar daarvoor ben je geen liefhebber van AJAX-voetbal. Actie is dan het parool... (...)
Ik respecteer je mening maar jouw bijdrage leest ook als een klaagzang ....
Ajax Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic