Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] Ajax - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Het zal wel Mokio, Brandt en Klaassen worden, met Gloukh op links. Amrabat zonder voorbereiding voor de leeuwen werpen zou wat onredelijk zijn, ook naar hemzelf.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 02 september 2026 om 12:52:

Het zal wel Mokio, Brandt en Klaassen worden, met Gloukh op links. Amrabat zonder voorbereiding voor de leeuwen werpen zou wat onredelijk zijn, ook naar hemzelf.

Hij zette Brandt en Ter Stegen er ook niet direct in, en dat was tegen de lamme en de blinde.

+1/-0

Calavaro schreef op 02 september 2026 om 14:03:

Sevic schreef op 02 september 2026 om 12:52:

Hij zette Brandt en Ter Stegen er ook niet direct in, en dat was tegen de lamme en de blinde.

Ik verwacht ook niet dat Amrabat erin komt, maar aangezien Regeer al is vertrokken hebben we geen 6(al zou je Mokio als 6 kunnen zien). We hadden wel een keeper en aanvallende middenvelders.

+2/-0

Het wordt gewoon een middenveld met Klaassen, Mokio en Brandt, waarbij Klaassen weer veel loopwerk zal moeten verrichten.

+2/-0

Als we met Mokio gaan spelen tegen PSV, gaan we zeker ten onder. Of Mokio moet opeens een wereldpot spelen, maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik zou met Baas op 6 gaan spelen. Daarnaast hebben we de individuele kwaliteit van Ouazane nodig.

Ter Stegen
Rosa Bouwman Janse Caio
Klaassen Baas Brandt
Berghuis Tolu Ouazane

+3/-0

Denk wel dat Amrabat en onze nieuwe rechtsbuiten kunnen starten in de basis.

+2/-0

Zou Amrabat al in de basis kunnen beginnen, denk dat dat misschien wel cruciaal kan zijn.

+2/-0

Kiki schreef op 31 augustus 2026 om 19:54:

PSV is wederom favoriet, maar de afgelopen jaren hebben laten zien dat dit geen garantie biedt.

Precies, deze wedstrijd staat op zich. Kan vanalles gebeuren. PSV speelt ook gelijk tegen Fortuna, alles kan dus.

Beide teams zijn nog bouwende, beide veel nieuwe namen. De uitslag wil nog niks zeggen over de competitie.

+3/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 03 september 2026 om 10:34:

Zou Amrabat al in de basis kunnen beginnen, denk dat dat misschien wel cruciaal kan zijn.

Eens. Ik vind ook dat je het moet doen als het enigszins kan. We hebben op die positie gewoon niemand. Nood breekt wet.

+2/-0

Amrabat heeft al 8 weken geen wedstrijd gespeeld. Lijkt me heel sterk als hij basis staat. Misschien als invaller.

Ik verwacht Mokio, Brandt en Klaassen, maar we gaan het wel zien.i

+3/-0

Amrabat (gewoon) basis als het goed is.

+2/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 04 september 2026 om 14:17:

Klopt is tijdens de persconferentie gemeld door Michel.

+2/-0

tackle schreef op 04 september 2026 om 15:38:

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 04 september 2026 om 14:17:

Klopt is tijdens de persconferentie gemeld door Michel.

Dan heeft hij op de training bewezen fit en goed genoeg te zijn. Ik ga ervan uit dat de trainer het anders niet aandurft op zo'n cruciale positie.

+1/-0

Dat is wel de kop op VP, maar volgens mij zegt hij dat Amrabat klaar is om minuten te maken, en ontwijkt hij de vraag of ie in de basis start.

+3/-1

Calavaro schreef op 04 september 2026 om 16:47:

Dat is wel de kop op VP, maar volgens mij zegt hij dat Amrabat klaar is om minuten te maken, en ontwijkt hij de vraag of ie in de basis start.

Hij kan in de basis starten.

+1/-0

PSV heeft nog steeds geen geweldige verdedigers heb ik het idee. Kan best interessant worden als Tolu weer mag starten.

De recente versterkingen zullen allemaal niet in de basis staan neem ik aan. Of Michel moet wel erg wanhopig zijn. Ik denk wel dat Amrabat dan nog de beste kans maakt. Maar ook hij heeft al een behoorlijke tijd niet gespeeld. Zijn laatste wedstrijd was op het WK denk ik, waar hij geen basisspeler was.

+2/-0

Hoewel ik hoop dat de aankopen zullen starten, zal Michel daar hem kennende niet voor kiezen.

Ben wel heel bang voor Perisic/Man en Dest versus Henrique.

+2/-0

Matchday! Ik benieuwd (hoeveel nieuwe spelers we in actie gaan zien).

Waar gaan jullie allemaal kijken ?

+2/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 05 september 2026 om 16:44:

Matchday! Ik benieuwd (hoeveel nieuwe spelers we in actie gaan zien).

Waar gaan jullie allemaal kijken ?

Op tv, jij?

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] Ajax - PSV