Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Excelsior - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Excelsior Rotterdam - Ajax
Zo 01/02/2026 12:15

Thuis verloren we van Excelsior. Na vandaag zijn we alleen nog actief in de Eredivisie. Wijndal zou ik sowieso nooit meer opstellen na zijn gekloot tegen AZ in de beker. Voor de rest je beste 11 spelers en oefen aub op verdedigen bij corners en vrije trappen.

+1/-0

Niet te vergeten om ‘de rust’ te trainen!

+3/-0

Gloukh heeft het op dit moment niet dus gewoon Bounida in de basis.
Winst is het enige wat telt deze wedstrijd.

+1/-0

Zou zowel Gloukh als Bounida opstellen. Leuk dat Klaassen soms z'n belangrijke goal maakt, maar als hij onder Farioli geen vaste basisspeler was, waarom dit seizoen ineens wel? Ik zie zowel Gloukh als Bounida beter renderen als ze vaker samen spelen:

Jaros; Gaaei, Itakura/Sutalo, Baas, Rosa/Jetten; Regeer, Gloukh, Steur; Bounida, Dolberg, Godts.

Klaassen als stand-in, Wijndal niet meer opstellen.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 29 januari 2026 om 08:20:

Zou zowel Gloukh als Bounida opstellen. Leuk dat Klaassen soms z'n belangrijke goal maakt, maar als hij onder Farioli geen vaste basisspeler was, waarom dit seizoen ineens wel? Ik zie zowel Gloukh als Bounida beter renderen als ze vaker samen spelen:

Jaros; Gaaei, Itakura/Sutalo, Baas, Rosa/Jetten; Regeer, Gloukh, Steur; Bounida, Dolberg, Godts.

Klaassen als stand-in, Wijndal niet meer opstellen.

Ik zou ze ook beiden opstellen. Je merkt aan alles dat Oscar véél liever in de as speelt dan aan de zijkant, dus eens met jouw invulling.

Ik vond Wijndal gister in de eerste helft juist wel weer goed. Die gozer is zo'n enorme two-face gewoon. Hopelijk komt er deze window nog een linksback bij die duidelijk de betere is, dan kan de discussie rondom die positie ook eens worden gesloten. Rosa is ook niks en Jetten moet eerst maar eens een krabbel zetten.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Excelsior - Ajax