Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.394
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Excelsior Rotterdam-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 01 februari 2026 om 19:47:
Waarom rust. Ze spelen alleen nog in het weekend.
Gewoon niet meer inbrengen. Ik weet of je ook kijkt hoe hij ballen aanneemt en een pass geeft? Daar spat het vanaf dat elke vorm van techniek hem ontbeert.
Leuke spits om oorlog te maken in een ploeg die overloopt van kwaliteiten, zodat hij niet hoeft mee te voetballen. Dat heeft Ajax momenteel niet. Heeft geen enkele toegevoegde waarde nu.
Hij levert ook niets meer op en kan transfervrij vertrekken na dit seizoen. Dus het is ook geen kapitaalvernietiging.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.372
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Excelsior Rotterdam-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 01 februari 2026 om 17:15:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 01 februari 2026 om 16:39:
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 01 februari 2026 om 16:23:
Vorm van gemakzucht denk ik. Je ziet het ook bij de supporters. Men verwacht dat Feyenoord van PSV verliest (wat ook terrecht gebeurd), maar men vergeet dat we zelf "even" moeten winnen van Excelsior.
Zo zie je maar, enige bescheidenheid/ behoudendheid is geplaatst. Als jezelf zoveel punten laat liggen kan je er niet vanuit gaan dat je "even" tweede wordt.
Volgens mij ben jij degene die anderen het woord "even" aanpraat. Ik heb hier werkelijk niemand zien zeggen dat we EVEN tweede worden.
Er werd weldegelijk gezegd dat we op 1 februari 2e zouden staan en dat het dan erop en erover zou zijn. Dat het gat dat alleen maar groter zou worden.
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 10 november 2025 om 08:15:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 09 november 2025 om 22:11:
Feyenoord verliest waardoor het gat 8 punten blijft met de nummer 2. PSV is gezien. Die zie ik niet weer instorten zoals vorig seizoen. Na slechts 12 wedstrijden zitten we al op 11 punten achterstand. Wat een gekloot.
Nou vond ik de titel niet realistisch, maar zo ver achter is schandalig als je ziet waar we punten hebben verspeeld..
Verder hebben we 5 wedstrijden tegen ploegen uit het huidig linkerrijtje gespeeld: 1 winst, 2 verlies, 2 gelijk. Kan me er zo kwaad over maken dat er pas na 11 wedstrijden is ingegrepen.
Ik snap niet waar je op baseert dat we even 8 punten tegen Feyenoord inlopen? Zie het gat eerder groter worden op dit moment. Als we het stabiel kunnen houden kan je in mijn ogen pas naar boven kijken.
Op dit moment is het een vrije val omlaag. Geen reden om naar boven te kijken.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Excelsior - Ajax