Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Qarabağ FK - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Deze wedstrijd staat wat mij betreft in het teken van de vraag wat voor uitwerking de verschillende blessures op de opstelling, het spel en dus het resultaat gaan hebben.

Blessure Šutalo: Verandert er iets achterin ten opzichte van de wedstrijd tegen Fortuna? Of gaat Itakura alvast naar achteren met oog op de wedstrijd tegen Feyenoord, en neemt Regeer zijn plek in op het middenveld? Rosa op rechtsback dan zeker?

Blessure Taylor: Ik neem aan Gloukh en Klaassen weer op het middenveld. Ik vind dat je Klaassen alleen als supersub/finisher moet gebruiken (al is hij wel Mr. 1-0), dus geef Mokio speelminuten, ook weer met het oog op de Klassieker.

Blessure Weghorst: Gaat Dolberg lang kunnen spelen? Hopelijk blijft hij heel!

Ik verwacht van de wedstrijd zelf niet al te veel, Qarabağ is duidelijk de favoriet. Het gaat me meer om het proces en het broze vertrouwen. Een gelijkspel zou in die zin al een overwinning zijn.

+2/-0

Het is bijna kerstmis, dus hier is een kerstboom:

Dolberg
Godts Oscar
Taylor Fitz-Jim Steur
Wijndal Mokio Itakura Gaaei
Jaros

+2/-1

Wordt weer een lastige wedstrijd, we mogen blij zijn als we een punt terug mee kunnen nemen.

+2/-0

Typisch dat Fitz-Jim straal genegeerd wordt. Het is geen wondervoetballer, maar vorig seizoen was hij min of meer basisspeler bij een ploeg die bijna kampioen werd waarbij Fitz-Jim in topwedstrijden een aantal leuke dingen liet zien. Die had je afgelopen zomer zo voor 10-12 miljoen kunnen verpatsen als je dat had gewild. Nu verdampt zijn marktwaarde als sneeuw voor de zon. Ook een goede jongen die zich altijd netjes opstelt. Erg jammer.

+4/-0

1-0 al

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bedankt voor de update Bert

+1/-0

Hoe kwam het tot stand?

Bvd.

+1/-0

Itakura weer

+1/-0

BertjeK schreef op 10 december 2025 om 19:05:

Itakura weer

? Ben serieus man. Heb nu geen beeld 🥲🥲

Eigen doelpunt?

+1/-0

Communicatie fout van onze grote zomerse "versterking"

+1/-0

Het lijkt wel F-jes voetbal. Beide clubs geven zoveel ruimte weg... maar heel knap, nog maar 0 schoten op goal.

+1/-0

1-1

+1/-0

Itakura veroorzaakt bijna de 2-0, en dan doet Dolberg even een reprise van z'n poeier tegen PAOK. Hopen dat z'n buikwand niet kapot is!

edit: nou ja, die tegen PAOK was wat spectaculairder, maar deze was wel net zo hard.

+1/-0

Qarabag heeft duidelijk zo'n ploeg die zich aan het niveau van de tegenstander aanpast, wat in het voordeel van Ajax is. Ik zie wel mogelijkheden, maar makkelijk wordt het niet.

+1/-0

Dank voor de updates. Net thuis, nu kan ik eindelijk kijken :)

+1/-0

Prachtige goal van Dolberg, maar holy shit wat is dit Ajax slecht. Met een betere ploeg tegenover je sta je al 4-0 achter. Schrijnend...

+2/-0

Goeie goal van Dolberg wel.
Hopelijk wordt hij snel de 1e spits

+1/-0

EigenKracht schreef op 10 december 2025 om 19:33:

Goeie goal van Dolberg wel.
Hopelijk wordt hij snel de 1e spits

Hij zal voorlopig in de basis starten. Weghorst is geblesseerd.

Laten we hopen dat er een goeie klik ontstaat.

+1/-0

Manmanman...

+2/-0

Moet bijna janken van blijdschap om deze voorsprong.

+7/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Qarabağ FK - Ajax