Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League 2023/2024] Bodo Glimt - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dit verzinnen ze zelfs in Hollywood niet 😂

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 22 februari 2024 om 19:52:

Belachelijke rode kaart. Die jongen haakt zichzelf.

Toch enorm dom van Sutalo, die het risico neemt door een beweging te maken.


Kijkt naar de kant waar de bal vandaan komt. Meerendeels pech.

 

+1/-0

Geef Ramaj maar het salaris van alle vier de verdedigers.

 

+1/-0

Dit verschrikkelijke spel is echt niet meer alleen te wijten aan de incapabele technische staf. De selectie is gewoon bedroevend slecht. Het had eigenlijk al 6-1 voor Bodo moeten zijn.

Overigens wel weer een meesterzet van de staf om Forbs te wisselen nu Ajax met 10 man nog verder teruggedrongen wordt. Counteren met Akpom, Hlynson en Berghuis wordt vast een groot succes. Maar goed, ook met veel ruimte maakt Forbs nauwelijks indruk. Dus veel mis je er toch niet aan.

 

+2/-0

Kenneth er in, balletje er in.

Kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Of hij brengt ongeluk.

Overigens weer onbegrijpelijke wissel met het inbrengen van Gaaei. Je weet dat zij met die stand, een mannetje meer en een lange jan die ingebracht wordt gaan stormen. En dan breng je de aanvallende wingback Gaaei in ipv de (kop)sterke echte verdediger Kaplan ...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 februari 2024, 20:34:40.

 

+2/-0

Misschien is het treurigste nog wel dat we het conditioneel ook gewoon afleggen tegen een ploeg in voorbereiding …

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 22 februari 2024 om 20:29:

Misschien is het treurigste nog wel dat we het conditioneel ook gewoon afleggen tegen een ploeg in voorbereiding …


Niet verrassend toch. Knutsen staat er om bekend dat zijn ploegen altijd fit zijn en bij Ajax laten we de verantwoordelijkheid voor de fitheid al twee jaar over aan de spelers :denk

 

+1/-0

We hebben zelfs in de Conference League simpelweg niks te zoeken. Liefste hou ik een winterslaap van een jaar of 3, want zolang heb je minimaal nodig om alles weer op niveau te krijgen. MITS er wel goed beleid wordt gevoerd, anders nog langer...

 

+2/-1

We leven nog.....

 

+1/-0

Wat een mazzel heb je deze wedstrijd, niet te geloven. Vond de wissels van Van 't Schip ook niet echt snugger. Waarom zou je met Forbs je laatste snelle speler wisselen? Je miste nu echt een paar keer een aanvaller met snelheid bij een kansrijke aanval. Had gewoon Hlynsson of Berghuis gewisseld. En Gaaei voor Forbs vond ik ook al raar. Kaplan was logischer geweest.

 

+2/-0

Het verhaal dat Maduro tactisch zo sterk is, kan ook de prullenbak in. Sinds juni vorig jaar is hij al met de selectie aan het werk en nog steeds klopt er tactisch helemaal niets van. Het elftal is net zo'n slappe hap als hoe Maduro als analist was.

 

+2/-0

Ik zou de inbreng van een assistent ook weer niet overschatten. Het hangt er maar net vanaf welke vrijheden de hoofdtrainer hem geeft. Ik sluit niet uit dat hij zijn vriend Valkanis belangrijker heeft gemaakt

 

+1/-0

Man, dat moment waarop Ramaj ineens Taylor voorin bereikt is in principe gewoon een kans als dat Forbs was geweest. Mannsverk er nu in is wel leuk.

 

+2/-0

Het ergste is ook gewoon dat 90 minuten kutvoetbal al veel te lang is, die verlenging is een marteling.

 

+2/-0

Groetjes van Kenneth Taylor.

 

+2/-1

Wat een comedy capers was dit. Nul aanknopingspunten, maar we zitten er nog in!

 

+1/-0

Denk ik ook ja. Ongelofelijk dat we dit winnen. Bloemen voor Ramaj. Moet zeggen dat er op een gegeven moment nog best aardig verdedigd werd. Alleen in de tegenaanvallen was het wel heel matig dankzij de wissels. Akpom en Rijkhoff vielen wel aardig in overigens. Akpom was een beter aanspeelpunt dan Brobbey. Beide invallers zijn niets minder dan hem denk ik.

 

+2/-1

We hebben een goede keeper.

Voor de rest geen commentaar.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League 2023/2024] Bodo Glimt - Ajax