Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Gaston Avila

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ik denk dat Avila is gehaald als Hato's backup en daarmee ook automatisch die van Sosa, wat goed is, want dan zien we minder vaak Salah-Eddine spelen.

Met Hato, Sosa en Avila als onze eerste drie opties op deze twee posities ben ik zeer tevreden mee. Het was ook echt nodig, want Kaplan blijft maar geblesseerd.

Verder ben ik benieuwd hoe Wijndal het daar gaat doen. Ik vind dat hij veel meer te bieden heeft dan Salah-Eddine, dus ik verwacht nog wel wat van hem.

 

+1/-0

Doet inderdaad echt sterk aan Martinez denken. Mislintat verdient er credits voor dat hij een aantal uitstekende passers gehaald heeft. Vind Avila ook een complete speler zonder duidelijke mankementen. Hij gaat net als zijn eerdere landgenoten zonder enige aarzeling de duels in. Dat kan het team ook helpen, want zoiets verschaft duidelijkheid en spoort medespelers aan daarin te volgen. Volgens mij is hij ook best een slimme speler. Die loopactie die hij maakte voor de goal van Berghuis was geweldig. Dat bracht verwarring in de verdediging van RKC.

 

+4/-1

Ik vond zijn reactie op die idiote charge van Kramer anders ook wel geweldig (waarom was dat geen gele kaart trouwens?). Nog ff treiteren en tonen dat het je totaal niet deert.

 

+1/-0

Gisteren had ik een feestje, dus voor nu heb ik enkel de samenvatting gezien waar ik een aantal goede lange passes zag van Avila helemaal naar Forbs toe, geloof ik. Hij is, net als Forbs overigens, nog jong, dus met deze twee heb je voor de lange termijn wel iets in huis. Ik ga de wedstrijd zeker nog terugkijken. Nog altijd veel tegengoals, blegh.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 01 oktober 2023 om 17:51:

Ik vond zijn reactie op die idiote charge van Kramer anders ook wel geweldig (waarom was dat geen gele kaart trouwens?). Nog ff treiteren en tonen dat het je totaal niet deert.



Dat was ook mooi ja. Kramer komt altijd met waanzinnig veel weg, terwijl hij dit al jaren doet als hij tegen Ajax speelt. Hij liep meerdere keren onnodig door op een speler.

 

+2/-0

Vond hem ditmaal wel echt heel veel balverlies lijden. Toch heb ik nog steeds een goed gevoel bij hem. Je ziet in elk geval dat hij durft te voetballen en initiatief neemt. Hij creëerde ook de eerste kans door goed in te schuiven. Veel van zijn balverlies was denk ik meer te wijten aan een combinatie van een gebrek aan communicatie en zeer voorspelbaar spel in balbezit. Als je altijd Brobbey inspeelt met passes die lang onderweg zijn dan wordt het ook makkelijker voor de verdedigers.

 

+2/-0

Zoals te verwachten viel op basis van vorig seizoen bij Antwerpen geen wonder, deze speler. Dit moet je als Ajax zijnde makkelijk kunnen opleiden, op de grinta na natuurlijk, want het opleiden van spelers die elke wedstrijd 200% willen geven is bij Ajax kennelijk zeer moeilijk.

 

+1/-1

Laten we elkaar niet voor de gek houden. Wat Avila vandaag liet zien, kan echt gewoon niet. Hoeveel ballen hij niet simpel inleverde was echt onthutsend. Die 100% kans voor AEK die Gorter nog goed redde kwam ook weer door een tenenkrommende slechte pass. Nee ik zie dit niet meer goedkomen. Zet Hato maar weer centraal.

 

+1/-1

Deze man begrijpt gewoon niet veel in het veld. Volgens mij verstaat hij niemand en is er ook niemand op het veld die de beol neerzet. Ik weet niet hoe we dat moeten fiksen, misschien moet je wel gewoon Pasveer op doel gaan zetten...

 

+1/-0

Avila wilt centraal spelen? Oké, stand-in voor Hato. Sosa op linksback. Opgelost.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 oktober 2023 om 22:58:

Avila wilt centraal spelen? Oké, stand-in voor Hato. Sosa op linksback. Opgelost.



En zo is het!!

 

+1/-0

Bizar dat dit boven Hato gekozen wordt. Zoals gemeld gewoon het niveau niet.

 

+1/-0

Vond hem juist samen met Hato zo'n beetje de enige speler die er nog enigszins scherp uitzag en onverstoord zijn werk deed. Jammer dat hij nu in de media en van sommige supporters de schuld krijgt van problemen die veel dieper liggen. Je kan nu al zien dat hij uit het juiste hout is gesneden. De manier waarop hij a la Tagliafico een vrije trap uit weet te lokken als hij in een lastige situatie komt en verantwoordelijkheid neemt aan de bal kan me wel bekoren.

Het was overigens Hato die De Wit bij de tweede tegengoal aan de binnenkant liet komen.

 

+1/-0

Verdedigen kan ie niet, maar dat kon ie bij Antwerp ook al niet.

 

+1/-0

Er zijn mensen die continu geforceerd genuanceerd optimistisch positief doen over bv. Steijn, Akpom en in dit geval Avila. Maar daar schiet je echt niets mee op. Voor 12 miljoen brengt hij veel te weinig.

 

+1/-0

Er is wat te veel voor hem betaald, maar ik zie wel in elk wedstrijd genoeg in hem. Hij had het zwaar vandaag omdat hij in de eerste plaats een centrale verdediger is. Hij kan ook wel op linksback als het moet, alleen dan eerder in wedstrijden waarin je echt de dominante partij bent en een verdediger kan laten inschuiven.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 29 oktober 2023 om 17:10:

Er is wat te veel voor hem betaald, maar ik zie wel in elk wedstrijd genoeg in hem. Hij had het zwaar vandaag omdat hij in de eerste plaats een centrale verdediger is. Hij kan ook wel op linksback als het moet, alleen dan eerder in wedstrijden waarin je echt de dominante partij bent en een verdediger kan laten inschuiven.


Als de lat steeds lager gelegd wordt, kun je over alles en iedereen wel positief zijn. Eigenlijk is dit precies wat ik bedoel met mijn reactie. Zal wel horen bij de hele 'woke' benadering van tegenwoordig.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 29 oktober 2023 om 15:57:

Verdedigen kan ie niet, maar dat kon ie bij Antwerp ook al niet.



Hij heeft wel iets dat dit team nodig heeft, agressie. Maar vandaag faalde hij jammerlijk in alles, en ik snap ook niet waarom Maduro hem zo lang liet staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 29 oktober 2023 om 18:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 29 oktober 2023 om 15:57:

Verdedigen kan ie niet, maar dat kon ie bij Antwerp ook al niet.



Hij heeft wel iets dat dit team nodig heeft, agressie. Maar vandaag faalde hij jammerlijk in alles, en ik snap ook niet waarom Maduro hem zo lang liet staan.


Stijn Vreven had ook die agressie, alleen totaal ongeschikt voor Ajax.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Spelers » Gaston Avila