Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] PSV - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Na Lille weer heel matig

 

+1/-0

Hoe kan het dat de arbitrage een corner geeft al Steek de bal achter de achterlijn vangt.?
Blind zijn ze...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 28 februari 2021 om 15:21:

De commentator zegt dat PSV beter is? Op basis waarvan? Ajax had 3 kansen in de eerste helft. PSV 0. Een vrije trap uit het niets en die valt binnen.



Ik vind dat hij gelijk heeft. Ajax verloor continu de bal en PSV zat er gewoon veel korter op. Die voorsprong was verdiend, buiten de eerste 12 minuten speelde Ajax 0,0 klaar in de eerste helft.

Misschien moeten ze eens beginnen met 5 passes naar elkaar te spelen, dat zou al een verademing zijn.

 

+1/-0

Lachwekkend hoe slecht Ajax wel niet is. Denkt dat er in de KKD nog beter gecombineerd wordt dan wat ze vandaag op de mat leggen.

 

+1/-0

Begint weer bij een enorme jankbal van Gravenberch. Een (belangrijk) detail verder (zet alsjeblieft Blind op zijn plek), want heel Ajax is ontzettend kut. En dat kondigde zich vorige week tegen Sparta al aan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 februari 2021, 16:24:29.

 

+1/-0

Was er al bang voor. Gaat niet meer goedkomen denk ik. Competitie ligt weer open als het zo blijft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:09:

Was er al bang voor. Gaat niet meer goedkomen denk ik. Competitie ligt weer open als het zo blijft.


Tuurlijk niet.

Tegen een lachwekkend slecht Ajax heeft PSV de volle 2 kansen bij elkaar gevoetbald. Dat is dan de nummer 2 van de Eredivisie.

 

+1/-0

Wat een gekloot en gekudt. Simpelste paas over de grond kunnen wij niet geven. Ajax heeft vandaag punten van zichzelf verspeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 28 februari 2021 om 16:12:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:09:

Was er al bang voor. Gaat niet meer goedkomen denk ik. Competitie ligt weer open als het zo blijft.


Tuurlijk niet.

Tegen een lachwekkend slecht Ajax heeft PSV de volle 2 kansen bij elkaar gevoetbald. Dat is dan de nummer 2 van de Eredivisie.



Doet er niet toe. Het zal ze toch een enorme boost geven als ze winnen.

 

+1/-0

Toch nog 1-1 via een pingel, maar wat was het slecht.

 

+1/-0

We zijn wel een beetje PSV de laatste tijd. Je hoort me niet klagen (want LEKKER, vooral tégen PSV), maar laten we alsjeblieft zeer snel weer normaal gaan voetballen i.p.v. dit oude-wijven stroperige Frank 'beton' de Boer-voetbal.

 

+1/-0

BAM! Wat is dit ow zo belangrijk! Hulde voor Dušan!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 28 februari 2021 om 16:12:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:09:

Was er al bang voor. Gaat niet meer goedkomen denk ik. Competitie ligt weer open als het zo blijft.


Tuurlijk niet.

Tegen een lachwekkend slecht Ajax heeft PSV de volle 2 kansen bij elkaar gevoetbald. Dat is dan de nummer 2 van de Eredivisie.



Doet er niet toe. Het zal ze toch een enorme boost geven als ze winnen.



Nou niet dus, lol.

En boost of niet, daarvan leer je plots niet voetballen. Bij Ajax weet je dat dit een incident was, bij PSV speelden ze op het toppunt van hun kunnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 28 februari 2021 om 16:24:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 28 februari 2021 om 16:12:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:09:

Was er al bang voor. Gaat niet meer goedkomen denk ik. Competitie ligt weer open als het zo blijft.


Tuurlijk niet.

Tegen een lachwekkend slecht Ajax heeft PSV de volle 2 kansen bij elkaar gevoetbald. Dat is dan de nummer 2 van de Eredivisie.



Doet er niet toe. Het zal ze toch een enorme boost geven als ze winnen.



Nou niet dus, lol.


;B

 

+1/-0

Blij , maar wel 2de kut wedstrijd op rij.... dit moet zo niet door gaan

 

+1/-0

Ik zie vooral dat ze niet fit ogen. Hoe kan het zijn dat spelers die vanaf de bank komen of midweeks niet gespeeld hebben zo matig voor de dag komen? Ik begrijp dat het spelen zonder fans niet echt inspireert maar het blijft PSF-Ajax en je had de titelrace vandaag al kunnen beslissen door een groot gat te slaan.

Als je dan ziet hoe slordig ze gespeeld hebben... ongelofelijk. Niet simpel dat balletje laten gaan.. nee lange hallen, de hele tijd in de duels komen.. echt bagger. Niet eens individuele acties hebben we gezien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 28 februari 2021 om 16:28:

Blij , maar wel 2de kut wedstrijd op rij.... dit moet zo niet door gaan



Volgende week tegen Groningen. Zijn de laatste jaren vaak kut wedstrijden.

 

+1/-0

Vond het ook wel apart dat Ten Hag de beste aanvaller eruit haalde: Antony.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 28 februari 2021 om 16:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 28 februari 2021 om 16:28:

Blij , maar wel 2de kut wedstrijd op rij.... dit moet zo niet door gaan



Volgende week tegen Groningen. Zijn de laatste jaren vaak kut wedstrijden.



Ja 12:15 wel thuis gelukkig, maar eerst nog even bekertje

 

+1/-0

Enigszins opgelucht met de late treffer, maaar JEZUS wat een slechte wedstrijd!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] PSV - Ajax