Vak: -
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 26 februari 2021 om 20:35:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 februari 2021 om 18:29:
open/sluit de onderstaande quote:Dex77 schreef op 26 februari 2021 om 15:51:
Klopt, maar we hebben Neres nodig. als je hem op de bank zet dan komt het zeker niet goed. wedstrijdritme
Tegen PSV moeten de besten spelen. Geen geëxperimenteer met kneusjes.
Daar is de wedstrijd te belangrijk voor.
Edit: Mike1976 schrijft ook zoiets zie ik nu.
Als Blind niet speelt, vermoed ik dat Rensch op links staat, Timber op rechts en Schuurs en Martinez centraal.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 673
Reg.: 31 augustus 2009
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 27 februari 2021 om 22:54:
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 27 februari 2021 om 16:13:
Helemaal mee eens. Neres is 1 van de beste spelers uit de selectie en meest veelzijdige aanvallers, fit en in vorm is hij van CL level.
De man heeft het tevens lang en breed al bewezen en gescoord en het verschil gemaakt tegen Real, Juve en ook nationaal in de grote wedstrijden.
We moeten hem koesteren.
Nogal een rare redenering. Hij heeft inderdaad goeie wedstrijden gespeeld, maar we moeten nu ook niet doen alsof hij van absoluut wereldniveau is. Moest dat wel het geval zijn, was hij al lang weggeplukt.
Ik kan niet zeggen dat ik echt kapot van hem ben de laatste weken. Wisselt weinig goeie momenten af met absolute stinkers. Hij scoort die goal wel goed afgelopen donderdag, maar hij heeft de laatste tijd ook serieus wat kansen de nek omgewrongen met verkeerd lopen en verkeerde keuzes maken.
Ben benieuwd welke keuzes Ten Hag gaat maken, want in principe is er maar 1 buiten positie beschikbaar, aangezien Haller en Tadic als eerste op het wedstrijdformulier staan. Zowel Neres als Anthony zijn heel wisselvallig gebleken dit seizoen.
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 28 februari 2021 om 08:49:
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 26 februari 2021 om 20:35:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 26 februari 2021 om 18:29:
open/sluit de onderstaande quote:Dex77 schreef op 26 februari 2021 om 15:51:
Klopt, maar we hebben Neres nodig. als je hem op de bank zet dan komt het zeker niet goed. wedstrijdritme
Tegen PSV moeten de besten spelen. Geen geëxperimenteer met kneusjes.
Daar is de wedstrijd te belangrijk voor.
Edit: Mike1976 schrijft ook zoiets zie ik nu.
Als Blind niet speelt, vermoed ik dat Rensch op links staat, Timber op rechts en Schuurs en Martinez centraal.
Lijkt me ook. Wel jammer, want met Schuurs heb je toch een beetje een zwakke schakel. Die jongen is vaak erg onzeker in het veld. Maar iets beters kan ik ook niet verzinnen. Alvarez terughalen naar RCV is voor mij ook geen optie. Doet het heel erg goed op het middenveld.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Forumreacties: 259
Reg.: 1 februari 2008
Best een lastige puzzel. Ik zie Blind liever niet linksachter vanwege zijn verdedigende kwetsbaarheid. Het centrum martinez en timber bevalt wel dus dat zou ik ook niet zo snel uit elkaar halen. Blind in de plaats van Gravenberch zou kunnen maar ja Gravenberch zet je ook niet zomaar op de bank. Het liefst zou ik Rensch als vervanger van Nico zien en dan dsenoods klaiber op rechts, maar zoals gezegd het is best puzzelen voor onze Ten Hag.
open/sluit de onderstaande quote:newbie schreef op 28 februari 2021 om 13:08:
Best een lastige puzzel. Ik zie Blind liever niet linksachter vanwege zijn verdedigende kwetsbaarheid. Het centrum martinez en timber bevalt wel dus dat zou ik ook niet zo snel uit elkaar halen. Blind in de plaats van Gravenberch zou kunnen maar ja Gravenberch zet je ook niet zomaar op de bank. Het liefst zou ik Rensch als vervanger van Nico zien en dan dsenoods klaiber op rechts, maar zoals gezegd het is best puzzelen voor onze Ten Hag.
Forumreacties: 259
Reg.: 1 februari 2008
open/sluit de onderstaande quote:Dex77 schreef op 28 februari 2021 om 13:20:
Zoveel snelheid heeft psv toch niet meer voorin. malen speelt ook vaak vanaf de andere kant.
Forumreacties: 3.749
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 28 februari 2021 om 08:55:
Hij maakt namelijk een onderscheid tussen vorm en kwaliteit, jij niet. De kwaliteit heeft Neres en dat is toch echt wel van wereldniveau. Anders wordt je geen (spelend) lid van de Seleção en speel je inderdaad niet zoals tegen Juve en Real (en Bayern).
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Ajax kan hier alleen van zichzelf verliezen. PSV is echt heel matig. Maar wij lijken ook niet echt te willen. Het is tamelijk slap. Zeg maar gerust ontzettend slap, mateloos irritant. Ze sussen zichzelf in slaap, wachten tot het misgaat.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 februari 2021, 15:10:06.
AjaciedKevin
Fan van Ajax
Uit: Ergens in Noord-Brabant
Forumreacties: 288
Reg.: 4 februari 2014
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.234
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Forumreacties: 7.217
Reg.: 17 september 2007
De commentator zegt dat PSV beter is? Op basis waarvan? Ajax had 3 kansen in de eerste helft. PSV 0. Een vrije trap uit het niets en die valt binnen.
Het is wel een hele zwakke wedstrijd van beide kanten. In de laatste 20 minuten zie je ook enkel nog lange ballen. Veel duels, niemand die de bal voorin kan vasthouden. Ook het zogenaamd fantastische aanspeelpunt Haller niet.
Er lag zoveel ruimte voor Ajax in de openingsfase. Onbegrijpelijk dat je dan niet scoort. Ze wonnen de duels toen nog en konden meermaals doorstomen. Dat spelen ze dan weer matig uit.
Als het zo slap blijft als de eindfase van de eerste helft kun je beter wisselen.
Kudus, Brobbey, Neres erin.
AjaciedKevin
Fan van Ajax
Uit: Ergens in Noord-Brabant
Forumreacties: 288
Reg.: 4 februari 2014
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] PSV - Ajax