Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [EL] Ajax-Getafe CF

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 11:42:

Bergkamp was een wolf in schaapskleren en niet Bosz.




En Bosz wilde zich daarmee bemoeien


Je kopieert het stukje waar het om draait niet uit mijn vorige stukje. Bosz wilde alleen niet in de huidige constructie door, die voor geen meter klopte. De inside informatie die ik had was dat dit dagelijks tot conflicten leidde en geen werkbare situatie meer gaf omdat andere mensen zich met zijn functie bemoeide. Dus eigenlijk had van der Sar helemaal geen grip op de situatie en had hij bepaalde werknemers niet onder controle. Tevens werd er niet gezocht naar een oplossing. Afscheid nemen van iemand is gewoon de weg van de minste weerstand en dat is helemaal geen nette oplossing.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 februari 2020, 14:59:52.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

@renemar @FierKoen @tackle

Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme).

Geen van jullie is achter de schermen betrokken en ieder van jullie is op enige manier emotioneel gebonden en dus vertroebeld.

Maar ga gerust door ;B



Wie wil je zijn of ben je? Jesse Klaver, Rob Jetten, Lodewijk Asscher? Die zijn ook sterk in het in de hoek zetten van personen en te kwalificeren als populisten, racisten en andere enge titels.

Jij brengt vervolgens wat je zelf verkondigt als feit. Wat is je bron dan? Ben jezelf achter de schermen betrokken? En dat laatste wat je zegt is nogal wat; emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Nogal een pedant en aanmatigend toontje heerschap. Jij weet namelijk helemaal niet wat voor contacten wij hebben. Dat zijn allemaal speculaties in het wilde weg meneertje Potter en daar ben ik niet zo van gediend. Vandaar mijn toon richting jou.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

@renemar @FierKoen @tackle

Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. (...)
(...)



Dat is juist. Maar wat moeten we met die algemene kreet?

Onze kritieken zijn nl. wel gefundeerd.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

(...) En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme). (...)



Hoe noem je dan een argument dat aantoonbaar is?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 29 februari 2020 om 12:30:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 29 februari 2020 om 12:00:

Ik kijk naar feiten. En feiten zijn dat Overmars er enkele uitzonderingen daargelaten een puinhoop van heeft gemaakt.



Je kijkt zogezegd naar feiten om tot de conclusie te komen dat Overmars er een puinhoop van heeft gemaakt. Finale EL, halve finale CL (wat was het, 30 seconden van de finale verwijderd?), een handelsbalans waar je duizelig van wordt en een paar titels en bekers.

Is dat jouw definitie van een puinhoop? Vorig jaar 150 miljoen gevangen voor 2 spelers en meerdere contracten verlengd waardoor we eindelijk geen spelers meer verliezen na 4 goeie wedstrijden. Een Ziyech was pre-Overmars al na anderhalf seizoen de deur uitgewandeld voor een aalmoes.

Zitten er misperen tussen? Natuurlijk. Voetballers zijn ook maar mensen en we hebben niet altijd zicht op (soms) onbegrijpelijke beleidskeuzes. Dat ontkent ook niemand.

Had Ajax verder moeten staan? Geen idee, moeilijk over te oordelen. Als Ajax straks titel en beker wint (en ik acht die kans zeer reeel), hebben we 2 dubbels op rij. Als Ajax zich dan nog eens voor de CL plaatst volgend seizoen, heb je op financieel vlak eigenlijk geen concurrent meer in Nederland.

Dus misschien iets minder met straffe woordjes strooien? Dit zijn geen puinhopen. Dit is een goed beleid, waar nog wat aan kan bijgeschaafd worden.



En die 150 miljoen komen op het conto van Overmars. :D
De sukkel heeft nog te weinig gevangen voor 2 toppers. Was het ook de verdienste van Overmars dat De Ligt bij AJAX speelde?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 13:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 11:42:

Bergkamp was een wolf in schaapskleren en niet Bosz.




En Bosz wilde zich daarmee bemoeien


Je kopieert het stukje waar het om draait niet uit mijn vorige stukje. Bosz wilde alleen niet in de huidige constructie door, die voor geen meter klopte.



Sorry dat het niet duidelijk genoeg was.
Ik schreef dat Bosz niet wilde verder met Bergkamp en stelde dat als voorwaarde voor aanblijven. vd Sar vond dat Bosz daar niet over ging: Bosz -> exit.

Het is jouw eigen conclusie dat vd Sar op dat moment geen regie had over zijn medewerkers. Jouw baas kan een kantine ruzie bij jou op het werk ook niet voorkomen. Hij kan er wel naar handelen als het heeft plaatsgevonden, en dat is precies wat vd Sar heeft gedaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 29 februari 2020 om 14:53:

Wie wil je zijn of ben je? Jesse Klaver, Rob Jetten, Lodewijk Asscher? Die zijn ook sterk in het in de hoek zetten van personen en te kwalificeren als populisten, racisten en andere enge titels.

Jij brengt vervolgens wat je zelf verkondigt als feit. Wat is je bron dan? Ben jezelf achter de schermen betrokken? En dat laatste wat je zegt is nogal wat; emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Nogal een pedant en aanmatigend toontje heerschap. Jij weet namelijk helemaal niet wat voor contacten wij hebben. Dat zijn allemaal speculaties in het wilde weg meneertje Potter en daar ben ik niet zo van gediend. Vandaar mijn toon richting jou.



Je hoeft het niet uit te leggen hoor, het raakt me geen zier.
Ik zet geen enkel persoon in een hoek. Ik geef alleen maar aan dat het argument "meerdere supporters denken er zo over, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten", van geen kant klopt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 29 februari 2020 om 17:08:

..

"Marcje" is een woord, geen regel. En iemand die zulk slecht werk levert mag je gerust zo wegzetten.
Loop je naar de pomp met je Xenos. Sukkel.



Je vergat de regel "Arrogantie ten top. Is een hele enge karaktertrek." uit jouw eigen post.
Maar misschien is dat toeval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 februari 2020 om 16:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

@renemar @FierKoen @tackle

Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. (...)
(...)



Dat is juist. Maar wat moeten we met die algemene kreet?

Onze kritieken zijn nl. wel gefundeerd.

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

(...) En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme). (...)



Hoe noem je dan een argument dat aantoonbaar is?



Van alle 4 ben jij de meest matige in je reactie, dank hiervoor.

Zie het als de plofkip crisis. Het hele land is in rep en roer, en wakker dier maakt reclame voor de Jumbo kip als alternatief. Als niemand voor zichzelf nadenkt loopt half Nederland nu naar de Jumbo., Maar is die kip van de Jumbo wel zo veel plezieriger dood gegaan? Omdat wakker dier dat roept? Omdat half Nederland overstapt van de AH naar de Jumbo? Zijn dat argumenten?

Wij weten helemaal niet waarom bepaalde toppers wel of niet naar Ajax zijn gekomen. Wij weten helemaal niet waarom Ajax zo'n veel minder seizoen draait dan vorig jaar. Dat ligt echt niet alleen aan het vertrek van de Ligt, de Jong en Schone. Vorig seizoen speelden we namelijk ook met 11 spelers ipv 3. We weten helemaal niet wat er zich afspeeld binnen de groep. Misschien zijn bepaalde spelers uiteindelijk tóch enorm gefrustreerd dat ze van de zomer of winter niet weg mochten, ondanks hun riante salaris van 4-5 miljoen. Gaan we het hebben over de tovenaar Schreuder? Op de hoeveelste plek staat hij? 12e ofzo? Wij weten het gewoon niet. We kunnen teleurgesteld zijn over het afgelopen seizoen, maar heel veel variabelen weten we gewoon niet.

Soms is het beter om spelers gewoon te laten gaan. Je kunt met geld veel doen, maar je kunt er geen vorm mee betalen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 29 februari 2020, 17:49:57.

 

+1/-0

@Moderators Kan dit topic een andere naam krijgen of de inhoud verplaatst worden naar het Marc Overmars topic ..
Over een week ben ik dat hele Getafe vergeten en beu ,maar deze discussie ( over de TD ) krijgt steeds meer terzake doende inhoud en mag ,wat mij betreft , wel in één topic bij elkaar staan .. Waarvoor mijn dank..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 17:23:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 13:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 11:42:

Bergkamp was een wolf in schaapskleren en niet Bosz.




En Bosz wilde zich daarmee bemoeien


Je kopieert het stukje waar het om draait niet uit mijn vorige stukje. Bosz wilde alleen niet in de huidige constructie door, die voor geen meter klopte.



Sorry dat het niet duidelijk genoeg was.
Ik schreef dat Bosz niet wilde verder met Bergkamp en stelde dat als voorwaarde voor aanblijven. vd Sar vond dat Bosz daar niet over ging: Bosz -> exit.

Het is jouw eigen conclusie dat vd Sar op dat moment geen regie had over zijn medewerkers. Jouw baas kan een kantine ruzie bij jou op het werk ook niet voorkomen. Hij kan er wel naar handelen als het heeft plaatsgevonden, en dat is precies wat vd Sar heeft gedaan.


Dit antwoord slaat echt helemaal nergens op, jij bent duidelijk niet op de hoogte in wat voor structuur Ajax toen werkte, het heeft niks met een kantine ruzie te maken. Nogmaals Bergkamp was zowel de baas als de onderdaan van Bosz. En de zaken waren niet eenmalig die kwamen dagelijks voor. Trouwens het is niet mijn eigen conclusie, nogmaals dit komt van mensen vandaan die daar dagelijks rondliepen/werkten.

Jij bent degene die conclusies trekt die nergens op gestaafd zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 29 februari 2020 om 17:06:

En die 150 miljoen komen op het conto van Overmars. :D
De sukkel heeft nog te weinig gevangen voor 2 toppers. Was het ook de verdienste van Overmars dat De Ligt bij AJAX speelde?



Sterk. Vertel eens renemar, want jij hebt er blijkbaar een beter zicht op. Overmars is vooralsnog eindverantwoordelijke voor in- en uitgaande transfers ja. ~75 miljoen per speler is gewoon een mooi bedrag. Beide hebben talent, maar hadden op dat moment ook nog geen enkele prijs behaald.

Wat het functioneren van Overmars te zien heeft met het feit of hij al dan niet verantwoordelijk is voor het feit dat De Ligt bij Ajax speelde, is mij een raadsel. Moet Marc nu ook ineens alle voetbalvelden afschuimen om talentvolle spelers binnen te halen?

edit>
Als je naar de status van beide spelers kijkt en wat ze dit seizoen al getoond hebben, is dat bedrag per speler zelfs nog veel te veel. Enorm talentvol, maar het is niet dat ze allebei wekelijks tot de uitblinkers behoren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 29 februari 2020 om 14:53:

Wie wil je zijn of ben je? Jesse Klaver, Rob Jetten, Lodewijk Asscher? Die zijn ook sterk in het in de hoek zetten van personen en te kwalificeren als populisten, racisten en andere enge titels.

Jij brengt vervolgens wat je zelf verkondigt als feit. Wat is je bron dan? Ben jezelf achter de schermen betrokken? En dat laatste wat je zegt is nogal wat; emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Nogal een pedant en aanmatigend toontje heerschap. Jij weet namelijk helemaal niet wat voor contacten wij hebben. Dat zijn allemaal speculaties in het wilde weg meneertje Potter en daar ben ik niet zo van gediend. Vandaar mijn toon richting jou.



Je hoeft het niet uit te leggen hoor, het raakt me geen zier.
Ik zet geen enkel persoon in een hoek. Ik geef alleen maar aan dat het argument "meerdere supporters denken er zo over, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten", van geen kant klopt.



Je ontkent dingen en vervolgens ga je niet in op de zaken die ik aanhaal. Vreemd

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 17:38:

(...)

Zie het als de plofkip crisis. Het hele land is in rep en roer, en wakker dier maakt reclame voor de Jumbo kip als alternatief. Als niemand voor zichzelf nadenkt loopt half Nederland nu naar de Jumbo., Maar is die kip van de Jumbo wel zo veel plezieriger dood gegaan? Omdat wakker dier dat roept? Omdat half Nederland overstapt van de AH naar de Jumbo? Zijn dat argumenten?



Argumenten van forumleden waarvan de inhoud te toetsen is aan de realiteit en duidelijk is, ga ik niet vergelijken met een plofkipcrisis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 29 februari 2020 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

@renemar @FierKoen @tackle

Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme).

Geen van jullie is achter de schermen betrokken en ieder van jullie is op enige manier emotioneel gebonden en dus vertroebeld.

Maar ga gerust door ;B



Wie wil je zijn of ben je? Jesse Klaver, Rob Jetten, Lodewijk Asscher? Die zijn ook sterk in het in de hoek zetten van personen en te kwalificeren als populisten, racisten en andere enge titels.

Jij brengt vervolgens wat je zelf verkondigt als feit. Wat is je bron dan? Ben jezelf achter de schermen betrokken? En dat laatste wat je zegt is nogal wat; emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Nogal een pedant en aanmatigend toontje heerschap. Jij weet namelijk helemaal niet wat voor contacten wij hebben. Dat zijn allemaal speculaties in het wilde weg meneertje Potter en daar ben ik niet zo van gediend. Vandaar mijn toon richting jou.




Ik wil hier graag even inhaken op deze discussie, dit is geen persoonlijke reactie op jou. Maar ik wil even een lans breken voor @Potter

Het feit dat heel veel mensen ergens boos over zijn, betekend niet gelijk dat het dan ook waar is. Gefundeerd? in die zin is er ook genoeg fundering om aan te nemen dat de aarde plat is of dat je autistisch wordt van inentingen.

Kijk, we zijn allemaal sagerijnig over de kansloze uitschakeling tegen een of ander kut elftal uit Spanje. Maar om dan zo cynisch te blijven afgeven op iedereen van Ajax die níet op het veld gestaan heeft gaat gewoon te ver. We weten wat voor fouten er gemaakt zijn, en ik geloof niet dat iemand hier ontkent dat de versterkingen van de afgelopen twee transferperiodes dramatisch slecht uitgepakt hebben. Maar als je eerlijk bent, leek het er sterk op in november dat we wederom een extreem succesvol jaar zouden ervaren. In de media werd er al voorzichtig gesuggereerd dat het elftal beter was dan vorig jaar (ik snap dat dat onzin is, maar dat zegt iets over hoe het ging).

Nu is alles in elkaar gestort, maar ik zie vooral de spelers op het veld falen. Spelers waarvan ik weet dat ze goed kunnen voetballen, en die ik fantastische dingen heb zien doen. Om maar niet te beginnen over de enorme ziekenboeg.

Is dit dan de schuld van Ten Hag, of Overmars? Misschien wel. Maar ik zie de vraag "wie had dit dan beter gedaan" niet beantwoord worden. Er wordt alleen gesuggereerd dat zij hebben meegelift op de kwaliteiten van bepalende spelers, maar nu die niet thuis geven, komt hun initiële onkunde pas echt naar boven. Het cynisme vaart hoogtij en als je het er niet mee eens bent, dan snap je er blijkbaar helemaal niets van. (leuke manier van discussiëren :denk )

Maar wie had het nou echt beter gedaan? Bosz? aka ik heb geen plan b nodig want we doen alles op de aaaanval. De Boer? lekker breien niet ballen, en als je niet luistert scheld ik je de huid vol. Ten Cate misschien? sevilla is een maatje te groot, dus ik ga lekker ballen rapen bij sjelsie. Van Basten? Koeman? wat hebben die nou gepresteerd? Had het beter gegaan als we Overmars hadden vervangen voor Brands? die deed het toch boven verwachting goed bij psv?

Ik durf te stellen dat we de beste trainer hebben sinds Van Gaal, dat we een directie hebben die een stabiele situatie gecreëerd hebben in dit wespennest die we in geen 40 jaar gezien hebben. Ik lees hier zoveel semi-insiders onzin, maar niemand van ons heeft er bij gezeten tijdens die gesprekken. We zullen het nooit weten, en dat wát er naar buiten komt is allemaal politiek gekleurd. Een verstandig persoon zou er de helft niet van geloven.

Het zou ons sieren als we ons konden berusten in het feit dat het nu even niet zo goed gaat. Er is overigens nog genoeg te winnen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 29 februari 2020 om 21:55:

(...)

Het zou ons sieren als we ons konden berusten in het feit dat het nu even niet zo goed gaat. Er is overigens nog genoeg te winnen.



Mee eens.

En het zou de club sieren als ze niet berusten in de situatie en de juiste maatregelen neemt om goed te gaan voetballen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 29 februari 2020 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 29 februari 2020 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 29 februari 2020 om 09:47:

@renemar @FierKoen @tackle

Kritiek hebben betekent nog niet dat deze gefundeerd is. En argumenten zijn nog steeds geen feit als ze worden gedeeld door meerdere personen (dat heet populisme).

Geen van jullie is achter de schermen betrokken en ieder van jullie is op enige manier emotioneel gebonden en dus vertroebeld.

Maar ga gerust door ;B



Wie wil je zijn of ben je? Jesse Klaver, Rob Jetten, Lodewijk Asscher? Die zijn ook sterk in het in de hoek zetten van personen en te kwalificeren als populisten, racisten en andere enge titels.

Jij brengt vervolgens wat je zelf verkondigt als feit. Wat is je bron dan? Ben jezelf achter de schermen betrokken? En dat laatste wat je zegt is nogal wat; emotioneel gebonden en dus vertroebeld.
Nogal een pedant en aanmatigend toontje heerschap. Jij weet namelijk helemaal niet wat voor contacten wij hebben. Dat zijn allemaal speculaties in het wilde weg meneertje Potter en daar ben ik niet zo van gediend. Vandaar mijn toon richting jou.




Ik wil hier graag even inhaken op deze discussie, dit is geen persoonlijke reactie op jou. Maar ik wil even een lans breken voor @Potter

Het feit dat heel veel mensen ergens boos over zijn, betekend niet gelijk dat het dan ook waar is. Gefundeerd? in die zin is er ook genoeg fundering om aan te nemen dat de aarde plat is of dat je autistisch wordt van inentingen.

Kijk, we zijn allemaal sagerijnig over de kansloze uitschakeling tegen een of ander kut elftal uit Spanje. Maar om dan zo cynisch te blijven afgeven op iedereen van Ajax die níet op het veld gestaan heeft gaat gewoon te ver. We weten wat voor fouten er gemaakt zijn, en ik geloof niet dat iemand hier ontkent dat de versterkingen van de afgelopen twee transferperiodes dramatisch slecht uitgepakt hebben. Maar als je eerlijk bent, leek het er sterk op in november dat we wederom een extreem succesvol jaar zouden ervaren. In de media werd er al voorzichtig gesuggereerd dat het elftal beter was dan vorig jaar (ik snap dat dat onzin is, maar dat zegt iets over hoe het ging).

Nu is alles in elkaar gestort, maar ik zie vooral de spelers op het veld falen. Spelers waarvan ik weet dat ze goed kunnen voetballen, en die ik fantastische dingen heb zien doen. Om maar niet te beginnen over de enorme ziekenboeg.

Is dit dan de schuld van Ten Hag, of Overmars? Misschien wel. Maar ik zie de vraag "wie had dit dan beter gedaan" niet beantwoord worden. Er wordt alleen gesuggereerd dat zij hebben meegelift op de kwaliteiten van bepalende spelers, maar nu die niet thuis geven, komt hun initiële onkunde pas echt naar boven. Het cynisme vaart hoogtij en als je het er niet mee eens bent, dan snap je er blijkbaar helemaal niets van. (leuke manier van discussiëren :denk )

Maar wie had het nou echt beter gedaan? Bosz? aka ik heb geen plan b nodig want we doen alles op de aaaanval. De Boer? lekker breien niet ballen, en als je niet luistert scheld ik je de huid vol. Ten Cate misschien? sevilla is een maatje te groot, dus ik ga lekker ballen rapen bij sjelsie. Van Basten? Koeman? wat hebben die nou gepresteerd? Had het beter gegaan als we Overmars hadden vervangen voor Brands? die deed het toch boven verwachting goed bij psv?

Ik durf te stellen dat we de beste trainer hebben sinds Van Gaal.



Hier ben ik gestopt met lezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 29 februari 2020 om 22:36:

Hier ben ik gestopt met lezen.



Als iemand dat vindt ... Ach.

Een 'favoriete trainer' hangt van meerdere factoren af.
De een relateert het aan sportieve resultaten, de ander aan het soort voetbal dat gespeelt wordt/is waarbij de eigen voorkeur natuurlijk doorslaggevend is.

 

+1/-0

Het grappige is dat sommige mensen standvastig zijn en achter hun onderbouwde mening blijven staan terwijl anderen constant draaien. Dat dit Ajax beter was dan vorig jaar is daar een goed voorbeeld van. Sommige mensen letten goed op en zagen dat dit helemaal niet het geval was. Anderen werden pas wakker geschud toen het rond Valencia helemaal in elkaar stortte.

En o ja volgens andere mensen was Bosz een paar maanden geleden een geldwolf maar dit was helemaal niet het geval.... En of Ten Hag een plan B heeft, laat me niet lachen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 23:01:

(...)

En of Ten Hag een plan B heeft, laat me niet lachen.



Wie heeft het daar dan over?!
Want dat kan helemaal niet want het is er niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 februari 2020 om 23:11:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 29 februari 2020 om 23:01:

(...)

En of Ten Hag een plan B heeft, laat me niet lachen.



Wie heeft het daar dan over?!
Want dat kan helemaal niet want het is er niet.




Er wordt hierboven geschreven dat Bosz dat niet had. dus ik benadruk even dat de huidige trainer dat al helemaal niet heeft. Ja hij had wel een plan B de combinatie De Jong/Huntelaar inbrengen en pompen en verzuipen spelen..... Alleen het werkte nooit.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [EL] Ajax-Getafe CF