Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.519
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-Sparta Rotterdam
Man van de Wedstrijd FC Groningen-Ajax: -
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.019
Reg.: 16 augustus 2007
Forumreacties: 274
Reg.: 13 september 2022
Uit de wedstrijden tegen PEC en Groningen moet je minimaal 4 punten halen. Deze zal dus gewonnen moeten worden, aangezien Ajax het zichzelf al moeilijk genoeg heeft gemaakt. Wordt lastig, maar hoeft het niet te zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Zullen dus tegen ons wel de ommekeer inzetten o.l.v. die psychiatrisch patiënt op doel.
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 06 maart 2026 om 12:43:
Uit de wedstrijden tegen PEC en Groningen moet je minimaal 4 punten halen. Deze zal dus gewonnen moeten worden, aangezien Ajax het zichzelf al moeilijk genoeg heeft gemaakt. Wordt lastig, maar hoeft het niet te zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Zullen dus tegen ons wel de ommekeer inzetten o.l.v. die psychiatrisch patiënt op doel.
In tegenstelling tot vorig seizoen, toen Groningen als ultieme motivatie het Ajax afhouden van de titel had, hebben ze nu zelf ook met druk te maken. In die zin is er een gelijk speelveld. Dus als Ajax sterk is, dan is Groningen snel gebroken. Zou een mooie revanche voor vorig seizoen zijn. Jammer genoeg kan Groningen niet degraderen. Een De Graafschap-scenario hebben ze wel verdiend, met dat wanstaltig gênante gedrag dat ze lieten zien.
Ik hoop op een andere/betere opstelling dan in de openingspost, want dat is een Heitinga-opstelling.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.019
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 06 maart 2026 om 12:48:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 06 maart 2026 om 12:43:
In tegenstelling tot vorig seizoen, toen Groningen als ultieme motivatie het Ajax afhouden van de titel had, hebben ze nu zelf ook met druk te maken. In die zin is er een gelijk speelveld. Dus als Ajax sterk is, dan is Groningen snel gebroken. Zou een mooie revanche voor vorig seizoen zijn. Jammer genoeg kan Groningen niet degraderen. Een De Graafschap-scenario hebben ze wel verdiend, met dat wanstaltig gênante gedrag dat ze lieten zien.
Ik hoop op een andere/betere opstelling dan in de openingspost, want dat is een Heitinga-opstelling.
Hopen we allemaal. Maar dat Berghuis speeltijd kreeg en ook belangrijk was in een oefenwedstrijd is geen goed teken. Ook heeft Grim het onlangs gehad over ervaring en leiders.. En omdat Groningen agressief zal verdedigen (ook met die idioot op doel), zie ik hem eerder voor Weghorst dan voor Dolberg kiezen. We gaan de fysieke strijd aan i.p.v. dat we gaan om te voetballen.
Forumreacties: 3.984
Reg.: 21 januari 2021
Forumreacties: 3.984
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 06 maart 2026 om 11:35:
Het zal me niet verbazen als Grim hiermee start: Paes; Rosa, Sutalo, Baas, Wijndal; Klaassen, Regeer, Steur; Berghuis, Weghorst, Godts
Forumreacties: 4.015
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 07 maart 2026 om 15:55:
Opstelling:
Paes; Gaaei, Sutalo, Baas, Wijndal; Klaassen, Mokio, Steur; Berghuis, Weghorst, Godts
Haha, had ik het toch goed geraden.. alleen Regeer ontbreekt wegens schorsing.
Gaaei/Rosa is lood om oud ijzer.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 07 maart 2026 om 15:57:
Opstelling:
Paes; Gaaei, Sutalo, Baas, Wijndal; Klaassen, Mokio, Steur; Berghuis, Weghorst, Godts
Het is ook niet zo moeilijk natuurlijk. Denk aan de minst creatieve opstelling mogelijk met zoveel mogelijk vriendjes er in en "ervaring" en bingo.
Forumreacties: 4.015
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 07 maart 2026 om 15:59:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 07 maart 2026 om 15:57:
Opstelling:
Het is ook niet zo moeilijk natuurlijk. Denk aan de minst creatieve opstelling mogelijk met zoveel mogelijk vriendjes er in en "ervaring" en bingo.
Inderdaad. En natuurlijk ervaring en leiderschap. Als we vandaag toch winnen, wordt dit de basis van de komende weken m.u.v. Mokio, want Regeer is straks weer speelgerechtigd.
Grim:
'We verwachten een Groningen dat één-op-één gaat spelen en hoog drukzet, dan is de keuze voor Wout Weghorst logisch. De lange bal, de tweede bal winnen en van daaruit verder voetballen.'
Berghuis staat in de basis. 'De manier van spelen vraagt om wat wijzigingen. Steven heeft een goede indruk gemaakt en de lijn doorgetrokken. In de oefenwedstrijd die we speelden drukte hij zijn stempel, dus het is logisch dat hij zijn kans gaat krijgen. Hij gaat veel aan de binnenkant komen en Gaaei kan er dan overheen'
We passen ons aan.... aan f*cking Groningen die geen knikker raakt.
En precies wat ik dacht. Berghuis laat het zien in een invalbeurt en oefenpotje, en krijgt gelijk een basisplaats. Anderen moeten keihard werken voor speeltijd en deze gasten hoeven er niets voor te doen. Hoe het ook uitpakt, ik vind dit beleid niet kunnen.
Mooi dat Weghorst al in het elftal staat. Kunnen we al vroeg forceren na een achterstand!
En alle dure aankopen op de bank omdat Klaassen, Weghorst en Berghuis zo nodig moeten spelen. Blij dat Pasveer weg is, anders had ook die in de basis gestaan. Het verbaast me dat Grim zichzelf niet op doel zet. Idiote trainer. Hoe haalt hij het in zijn hoofd zich aan te passen aan een ED-ploeg die 6x op rij heeft verloren. Als je weet dat zo'n ploeg er fel in gaat, kies dan juist voor creatieve spelers om fysieke duels te vermijden.
Dit bericht is gewijzigd op 7 maart 2026, 16:53:31.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.342
Reg.: 19 maart 2003
Ajax-Sparta Rotterdam 0-0 (0-0)
Fijne ergerlijke middag. Ik stop met kijken. Jammer dat Grim niet geblesseerd kan raken. Is de enige manier om van hem af te komen.
Zolang die steun krijgt van Klaassen, Weghorst en Berghuis is hij onaantastbaar. Als hij die niet opstelt gaan ze rebelleren en dat kan het tere zieltje van Grim niet aan.
We gaan vandaag definitief alles verspelen tegen een Groningen dat hopeloos uit vorm is en zijn beste speler is kwijt geraakt.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 07 maart 2026 om 16:53:
Fijne ergerlijke middag. Ik stop met kijken. Jammer dat Grim niet geblesseerd kan raken. Is de enige manier om van hem af te komen.
Zolang die steun krijgt van Klaassen, Weghorst en Berghuis is hij onaantastbaar. Als hij die niet opstelt gaan ze rebelleren en dat kan het tere zieltje van Grim niet aan.
We gaan vandaag definitief alles verspelen tegen een Groningen dat hopeloos uit vorm is en zijn beste speler is kwijt geraakt.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.155
Reg.: 3 september 2005
Favoriete opstelling: 5-3-2
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.444
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Op die wat onnodig makkelijk weggegeven snelle tegengoal na (kwam Paes daar niet van erg ver?) valt het me nog best mee moet ik zeggen. Weliswaar wordt er tot laat in de eerste helft echt veel te weinig gecreëerd, ze wisselen in elk geval wel wat beter af tussen langdurig balbezit en direct spel. Dat is al heel wat dit seizoen. Berghuis speelt geen onaardige wedstrijd. Steur is ook wel solide. Wijndal wel zeer ergerniswekkend weer.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.584
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen