Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.519
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-Sparta Rotterdam
Man van de Wedstrijd FC Groningen-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 07 maart 2026 om 18:49:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 07 maart 2026 om 18:47:
Paes kan trouwens niet als eerste keeper. Zelfs als tweede keeper vind ik hem riskant aan de bal. Jammer dat hij een contract heeft tot 2029.
Paes niet goed genoeg, kan ik mij wel in vinden. Gelukkig hebben wij een prima selectie met genoeg opties; wie zou jij als eerste keeper opstellen?
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.584
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
Op de links- en rechtsback zijn er ook problemen, net als op de 6-positie. Over Konadu en Weghorst als vervangers van Dolberg word ik ook niet vrolijk. Godts moet niet wegvallen, want anders hebben we een probleem. Of Carizo wat kan, moet nog blijken. Berhuis als rechtsbuiten vind ik niet zo’n succes. Gloukh of Bounida misschien daar weer ‘misbruiken’? Conclusie: de selectie blijkt toch tekort te schieten.
Forumreacties: 230
Reg.: 8 oktober 2023
Bij 1-1 rust wist je het al. Dokter Grim tovert zijn kruidenmix weer uit zijn zak en geeft zijn kindjes weer zijn befaamde slaapthee, zodat ze na rust alvast een beetje kunnen indommelen om vervolgens in de bus naar Amsterdam heerlijk te kunnen slapen. Hebben ze toch een mooi schoolreisje gehad.
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 07 maart 2026 om 20:18:
Bij 1-1 rust wist je het al. Dokter Grim tovert zijn kruidenmix weer uit zijn zak en geeft zijn kindjes weer zijn befaamde slaapthee, zodat ze na rust alvast een beetje kunnen indommelen om vervolgens in de bus naar Amsterdam heerlijk te kunnen slapen. Hebben ze toch een mooi schoolreisje gehad.
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 07 maart 2026 om 19:15:
Op de links- en rechtsback zijn er ook problemen, net als op de 6-positie. Over Konadu en Weghorst als vervangers van Dolberg word ik ook niet vrolijk. Godts moet niet wegvallen, want anders hebben we een probleem. Of Carizo wat kan, moet nog blijken. Berhuis als rechtsbuiten vind ik niet zo’n succes. Gloukh of Bounida misschien daar weer ‘misbruiken’? Conclusie: de selectie blijkt toch tekort te schieten.
Forumreacties: 710
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 07 maart 2026 om 19:15:
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.584
Reg.: 23 juni 2014
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 08 maart 2026 om 01:52:
Ook hierboven lees ik mongolen die geen verstand hebben van voetbal
Forumreacties: 710
Reg.: 22 september 2023
Het kan zomaar zijn dat je vanavond gewoon 5e staat en misschien wel 5-7 punten achter Feyenoord. Dan moet je onderling in Rotterdam wel winnen, anders is plek 2 redelijk uizichtloos.
Maar ik hou me vast dat alles goed komt, op 1 februari zou Ajax namelijk 2e staan en zou het gat alleen maar groter en groter worden....
Forumreacties: 274
Reg.: 13 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 08 maart 2026 om 05:41:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 08 maart 2026 om 01:52:
Ook hierboven lees ik mongolen die geen verstand hebben van voetbal
Gaat verder alles goed met je?
Forumreacties: 3.984
Reg.: 21 januari 2021
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Forumreacties: 11
Reg.: 9 februari 2026
Heb het alleen moeten doen met een samenvatting.
Ik zou altijd met Dolberg beginnen (nu hij weer fit is). Weghorst is een prima pinchhitter en was Close met Heitinga. Nadat Heitinga weg is gestuurd vind ik Weghorst mentaal niet sterk meer.
Daarnaast ook gewoon Ibrahimovic bij de selectie toevoegen. Bounida zorgt voor creativiteit die hoort er ook gewoon in.
Mis een (groot) stukje meedogenloosheid bij dit Ajax. De 1e helft kunnen ze wel maar je moet zorgen dat je dan al een situatie heb gecreeerd waardoor je niet meer zover kan terugzakken. Geef aub aankopen als Carrizo en Tomiyasu meer tijd. Laatst genoemde ligt wat gevoeliger om hem in de 88e minuut te brengen snap ik niet.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.019
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 09 maart 2026 om 08:13:
Heb het alleen moeten doen met een samenvatting.
Ik zou altijd met Dolberg beginnen (nu hij weer fit is). Weghorst is een prima pinchhitter en was Close met Heitinga. Nadat Heitinga weg is gestuurd vind ik Weghorst mentaal niet sterk meer.
Daarnaast ook gewoon Ibrahimovic bij de selectie toevoegen. Bounida zorgt voor creativiteit die hoort er ook gewoon in.
Mis een (groot) stukje meedogenloosheid bij dit Ajax. De 1e helft kunnen ze wel maar je moet zorgen dat je dan al een situatie heb gecreeerd waardoor je niet meer zover kan terugzakken. Geef aub aankopen als Carrizo en Tomiyasu meer tijd. Laatst genoemde ligt wat gevoeliger om hem in de 88e minuut te brengen snap ik niet.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Groningen - Ajax