Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [EL] Ajax-Getafe CF

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Het lijkt erop dat Babel sowieso gaat starten. Zet hem dan in ieder geval in de spits om de bal vast te houden en af te leggen op mensen die wel kunnen voetballen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

nautilus schreef op 27 februari 2020 om 10:43:

Het lijkt erop dat Babel sowieso gaat starten. Zet hem dan in ieder geval in de spits om de bal vast te houden en af te leggen op mensen die wel kunnen voetballen.



Babel kan niet in kleine ruimtes voetballen. Dus hij moet juist niet in de spits.

Maar er is gebleken dat hij bij Ajax nergens goed kan voetballen. Dus je moet hem niet opstellen.

 

+1/-0

Dat ben ik helemaal met je eens maar aangezien hij sowieso lijkt te gaan spelen moet hij opgesteld worden waar hij het minste kwaad kan. Hopelijk laat Ten Hag hem uit het elftal.

 

+1/-0

Kan iemand mij wat meer vertellen over Danilo? Ik heb hem weleens zien voetballen bij Jong Ajax maar heeft hij de kwaliteiten om zich te laten gelden in Ajax 1?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 27 februari 2020 om 15:29:

Kan iemand mij wat meer vertellen over Danilo? Ik heb hem weleens zien voetballen bij Jong Ajax maar heeft hij de kwaliteiten om zich te laten gelden in Ajax 1?



Is bij jong Ajax in vorm, maar dat zegt niet veel voor vanavond. Hopelijk door zijn behendigheid en snelheid doelwit van de schoppende spanjaarden. Zodat er veel kaarten gaan vallen aan de kant van Getafe.

 

+2/-0

Wat ik niet begrijp Hansen wordt eerst als buitenspeler gebracht en nu switchen we weer over naar Danilo. Er is af en toe geen logica in te zien in de keuzes van Ten Hag.

 

+1/-0

Thuisnederlaag zal niemand straks verbazen.

 

+1/-0

Zo, dat was het dan. De volle 5 minuten heeft het geduurd.

 

+1/-0

Anti voetbal inderdaad. Echt een enorm verschrikkelijke tegenstander. Desalniettemin heeft Ajax over 2 wedstrijden ook gewoon echt te weinig gebracht.

Toch 2-1 gewonnen. Wellicht dat dit nog een beetje een goed gevoel meegeeft richting zondag? Wishfull thinking....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 27 februari 2020 om 22:42:

Dit heeft weinig met voetbal te maken... :denk


Klopt en toch raken zij 3x de paal en de lat en Ajax creëert helemaal niks buiten de twee doelpunten. Ik vond Ajax best wel slecht spelen.... Dat terzijde.

 

+1/-0

Wederom een bijzonder armoedige wedstrijd van onze kant. Totaal geen lijn in het spel en complete chaos.

Wie heeft Gravenberch ooit tot toptalent benoemd? Wederom de zwakste op het veld. En dat is knap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 27 februari 2020 om 22:56:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 27 februari 2020 om 22:42:

Dit heeft weinig met voetbal te maken... :denk


Klopt en toch raken zij 3x de paal en de lat en Ajax creëert helemaal niks buiten de twee doelpunten. Ik vond Ajax best wel slecht spelen.... Dat terzijde.



Ajax speelt ook niet goed genoeg en we missen teveel spelers momenteel die het verschil kunnen maken. Kan er vanalles op los laten, maar we weten het zelf ook wel allemaal. Ajax verdient het net zo min als die acteurs. Eens kijken of Getafe nu ook een boete krijgt van de Uefa wegens onsportief gedrag zoals Ajax kreeg eerder deze jaargang. Dat lijkt nu wel op zn plaats lijkt me....

 

+1/-0

Waarom werd Babel trouwens niet gewisseld ipv Danilo. Ik vond Danilo wel aardig spelen, Babel was een ramp. Zo’n lijf en dan nog niet de bal kunnen afschermen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the birdman schreef op 27 februari 2020 om 23:24:

(...) Babel was een ramp (...)



Ja. En wat heeft Ten Hag toch een eigenaardige manier om dat te verwoorden ...

 

+1/-0

Ik wil ophouden over die jongen maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat Babel 90 minuten mag blijven staan. Heeft werkelijk helemaal niets goed gedaan.

Gravenberch komt er misschien wel maar nu niet - was (weer) hopeloos slecht. Tadic was ook drama... opnieuw.

Dest, Blind, Eiting, VD Beek nog enigszins redelijk. Laten we in godsnaam hopen dat Ziyech kan spelen op zondag. Weinig boeiend de Eredivisie maar je moet nog alle zeilen bijzetten om die te winnen nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

nautilus schreef op 27 februari 2020 om 23:30:

(...) hoe is het in godsnaam mogelijk dat Babel 90 minuten mag blijven staan. (...)



Het probleem zit dieper geworteld: hoe is het in godsnaam mogelijk dat Overmars & co. dit soort spelers aantrekken?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 februari 2020 om 23:43:

open/sluit de onderstaande quote:

nautilus schreef op 27 februari 2020 om 23:30:

(...) hoe is het in godsnaam mogelijk dat Babel 90 minuten mag blijven staan. (...)



Het probleem zit dieper geworteld: hoe is het in godsnaam mogelijk dat Overmars & co. dit soort spelers aantrekken?


Het zit dieper..... Hoe kun je zo n trainer aanschaffen? Ik hoorde hem vanavond weer na de EL. Echt hij zegt dingen, ik weet de gemiddelde (ex) voetballer is niet slim, maar hij slaat toch wel alles..... Wij gaan niet makkelijk van hem afkomen, Bayern wilt hem zeker niet meer hebben.... En ja ik vind het een (hele) slechte trainer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 28 februari 2020 om 00:01:

Het zit dieper..... Hoe kun je zo n trainer aanschaffen? (...)



Hoe hebben ze Bosz kunnen laten gaan?!

Met als struikelblok iemand die de pilonnen neer zet ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 februari 2020 om 00:07:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 28 februari 2020 om 00:01:

Het zit dieper..... Hoe kun je zo n trainer aanschaffen? (...)



Hoe hebben ze Bosz kunnen laten gaan?!

Met als struikelblok iemand die de pilonnen neer zet ...


Geen idee, ik heb een vriendin, die had indertijd Ajax inside info, die heeft me werkelijk 100x gezegd het is niet eerlijk gegaan...…..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [EL] Ajax-Getafe CF