Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » ( Champions League 2025/2026) AFC Ajax - Internazionale Milaan

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 17 september 2025 om 22:10:

Haal Klaassen er nu maar af voor Gloukh en breng Dolberg.

En Regeer naar kleedkamer 2.

+1/-0

Sjon, waarom Regeer en geen Gloukh? “We hebben benen nodig”

Sjon, waarom geen moro maar Edvardsen? “We hebben kracht nodig en iemand die vuile meters maken”

Sjon, gaat het stormen vanavond in de ArenA: “ik hoop dat we een goede dag hebben”

Deze trainer heeft ook helemaal geen intentie om van eigen kracht uit te gaan of op de Ajax manier de strijd aan te gaan. Veel te veel respect voor de tegenstander en je daar op aanpassen (wat dus ook al niet lukt). Hou gewoon op met die Heitinga jongens!

Ps. Niet dat Edvardsen het slecht deed de eerste helft, maar de reden dat hij hem opstelt (hij kan veel mee rennen met z’n tegenstander) is natuurlijk totaal niet des Ajax.

+2/-0

Mike1976 schreef op 17 september 2025 om 22:10:

Kiki schreef op 17 september 2025 om 22:10:

Haal Klaassen er nu maar af voor Gloukh en breng Dolberg.

En Regeer naar kleedkamer 2.

Regeer is het probleem niet. Ook niet de oplossing overigens.

+1/-0

De ploeg is helemaal van slag en er wordt niet ingegrepen. Straks loopt Inter in een paar minuten nog uit tot 0-4 of 0-5 🤦‍♂️

+1/-0

Dolberg voor Wout en McC voor Taylor. Waarom geen Gloukh voor Davy???

+1/-0

Kiki schreef op 17 september 2025 om 22:22:

Taylor zag er geblesseerd uit. En uh, Klaassen is de leider he?

+1/-0

s0lido schreef op 17 september 2025 om 22:23:

Kiki schreef op 17 september 2025 om 22:22:

Taylor zag er geblesseerd uit. En uh, Klaassen is de leider he?

Heitinga wilt 90 min lang reactie voetbal spelen, dus dáárom geen Gloukh voor Klaassen. Commentator zegt nu ook geen creativiteit bij Ajax. True story...

+1/-0

Godts Dolberg Edvardsen
Gloukh
McConnell Regeer
Baas Itakura Sutalo Rosa
Jaros

Nog 3 wissels over. Ik zou dit ermee doen!

Oh, Moro en Gloukh komen nu. Mika en Regeer eruit. OMG, wat een chaos wie waar!!! Moro op rechts dus.

+1/-0

Klaassen wordt nog altijd gedold door Thuram, maar mag gewoon blijven staan. Nu zelfs minder diep op het veld...

Sutalo voor Ko nu. Wat bereik je hiermee?

+2/-0

Die laatste wissel snap ik gewoon niet bij een 0-2 achterstand.

+1/-0

s0lido schreef op 17 september 2025 om 22:43:

Heitinga, zogenaamd gehaald om weer aanvallend Ajax-voetbal te spelen, toont lafheid en geeft gewoon tijdens de wedstrijd al op! Kiest voor renners met 0 creativiteit. Dan was Farioli zelfs dáárin beter!!!

+2/-0

Gaaei en Klaassen de zwakke schakels vandaag. Van Weghorst mag je ook meer verwachten. Hoe dan ook, vanaf begin tweede helft speelden we een verloren wedstrijd. Jammer, want zo goed is Inter niet.

+1/-0

s0lido schreef op 17 september 2025 om 22:43:

Ik snap van die hele tactiek, als die er al is, niets.

Voor mij mag Heitinga vanavond nog ontslagen worden. Zondag wordt het ook niks.

+2/-0

s0lido schreef op 17 september 2025 om 22:48:

Gaaei en Klaassen de zwakke schakels vandaag. Van Weghorst mag je ook meer verwachten. Hoe dan ook, vanaf begin tweede helft speelden we een verloren wedstrijd. Jammer, want zo goed is Inter niet.

Wout deed exact wat ik van hem in een CL match tegen Inter verwacht. Davy had gewoon niet in de basis moeten beginnen, maar Oscar op 10 juist wel. Dit mag je Heitingaap kwalijk nemen. Geen durf getoond. 0,0 poging om zelf het spel te maken. :'(

+3/-0

Bij Gloukh zie je nu al dat we zo'n speler nodig hebben. Hij is constant in beweging, speelt geen verstoppertje en probeert het spel te versnellen. Ik zou zeggen basisplaats voortaan.

+3/-0

Gloukh is inderdaad wat je wilt zien bij spelers, continue beweging. De rest staat echter stil. Nul mentaliteit, nul spelinzicht, nul idee. Totaal onmachtig. Het zal straks wel op twee standaardsituaties gegooid worden, maar dit alles heeft echt niks met Ajax te maken.

+2/-0

Quido schreef op 17 september 2025 om 22:56:

Gloukh is inderdaad wat je wilt zien bij spelers, continue beweging. De rest staat echter stil. Nul mentaliteit, nul spelinzicht, nul idee. Totaal onmachtig. Het zal straks wel op twee standaardsituaties gegooid worden, maar dit alles heeft echt niks met Ajax te maken.

Zoals Kiki al zei, Heitinga zet in op reactievoetbal. Heel jammer, want er zit meer in de huidige selectie.

+1/-0

Moet eerlijk zeggen dat ik begrijp waarom Heitinga niet voor Moro en Gloukh kiest, vond ze heel slecht invallen.

We wisten allemaal dat Inter een betere team heeft dan Ajax, helaas 2 corners die ons fataal worden.
Ik heb er ondanks de 0-2 nederlaag geen slecht gevoel aan over gehouden.

+1/-0

spelbos schreef op 17 september 2025 om 23:02:

Moet eerlijk zeggen dat ik begrijp waarom Heitinga niet voor Moro en Gloukh kiest, vond ze heel slecht invallen.

We wisten allemaal dat Inter een betere team heeft dan Ajax, helaas 2 corners die ons fataal worden.
Ik heb er ondanks de 0-2 nederlaag geen slecht gevoel aan over gehouden.

Eens over Moro, maar ik vond Gloukh helemaal niet slecht invallen. Maar ja, als je de rest niet in beweging krijgt, houdt het al gauw op. Daar is veel ruimte voor verbetering.

+1/-0

s0lido schreef op 17 september 2025 om 22:59:

Quido schreef op 17 september 2025 om 22:56:

Zoals Kiki al zei, Heitinga zet in op reactievoetbal. Heel jammer, want er zit meer in de huidige selectie.

En dat juist tegen een Italiaanse club genaamd Inter... kansloze missie!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » ( Champions League 2025/2026) AFC Ajax - Internazionale Milaan