Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - Telstar

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax - Telstar
Zo 10/08/2025 14:30

Telstar is na bijna een halve eeuw terug in de Eredivisie en op papier de zwakste tegenstander dit seizoen. Dat Telstar kan verrassen bewezen ze afgelopen seizoen.

We zullen het zien. Ik hoop op een mooie en/of ruime overwinning.

Ben verder vooral benieuwd naar de achterhoede.

+1/-0

Minimaal 4 doelpunten verschil,
Telstar hoort eigenlijk niet in de eredivisie thuis, leuk dat ze gepromoveerd zijn maar gezien het stadion en de middelen horen ze een treetje lager te spelen.

+1/-0

Dit is de minste ploeg in eigen huis, dus van de 34 potjes zou dit de makkelijkste zijn.

Dan moet je gewoon met 5 goals verschil minimaal winnen.

+1/-1

Eens. Puntenverlies of een moeizame overwinning mag je vandaag gerust een wanprestatie noemen.

+2/-0

Opstelling Ajax: Jaros; Regeer, Bouwman, Baas, Wijndal; Berghuis, Klaassen, Taylor; Traoré, Weghorst, Moro

Ik ben hier niet blij mee.

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 10 augustus 2025 om 13:48:

Opstelling Ajax: Jaros; Regeer, Bouwman, Baas, Wijndal; Berghuis, Klaassen, Taylor; Traoré, Weghorst, Moro

Ik ben hier niet blij mee.

Dit kon je verwachten. Valt me mee dat de vierde aanvoerder er niet instaat.

Dit wordt een lang en moeizaam seizoen.

+2/-0

Telstar had gewoon al met 1-0 voor moeten staan

+1/-0

Na het zien van de opstelling, snel gaan douchen en de deur uit. Zo te lezen geen slechte zet. 😬

+2/-1

Wat een martelgang tot dusver. Organisatorisch is het zo ontzettend slecht, zowel met als zonder bal.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 10 augustus 2025 om 14:47:

Na het zien van de opstelling, snel gaan douchen en de deur uit. Zo te lezen geen slechte zet. 😬

Zeker niet!

Twee tips:

1. Douche eens wat vaker
2. Lees tussendoor niks. Kijk morgen op teletekst naar de uitslag, dan heb je ook een fijne nacht

+1/-1

Een schrale troost, maar ik mag hopen dat de achterhoede nog compleet verandert.

Baas - Itakura - Sutalo - Gaaie.

+2/-0

Als Sjonnie nog in z’n proeftijd zit zou ik er gewoon afscheid van nemen nu het nog kan.

+10/-0

Heb je zo’n ruime voorbereiding gehad, heb je de organisatie nog niet op orde. Het lijkt erop of Heitinga helemaal niets heeft meegekregen waarom Farioli extra zekerheid wilde inbouwen en het lijkt er ook op dat hij er helemaal geen lessen uit wil trekken.

AJAX DNA > Logisch nadenken

+5/-0

Er is ook niks te zien van aanvallend voetbal en hoog druk zetten. Het is ronduit kudt. Kan er niks anders van maken.

+3/-0

Telstar is zo’n beetje de minste ploeg van de Eredivisie. Tegen de betere ploegen in de competitie wordt het op deze manier echt niks. De champions league wordt helemaal een afgang.

+3/-0

Het was niet best, gelukkig gered door Jaros.
Ongelooflijk hoeveel kansen Telstar gekregen heeft.
Verdedigend moet het echt beter, Hopelijk met Sutalo en Itakura een stuk betrouwbaarder straks.
Kan alleen maar beter worden denk ik.

+2/-0

Gaat een heel lang seizoen worden.

+2/-0

Gered door Jaros en ‘man of the match’ Wout Weghorst. Met zijn twee doelpunten heeft hij Ajax de overwinning gebracht en gedaan wat er van een Ajax-spits mag worden verwacht. Wout Weghorst moet met minimaal 30 doelpunten topscorer van Nederland gaan worden!

+1/-0

Gered worden door de keeper tegen het zwakste team van de eredivisie, in eigen huis. Dat is de huidige realiteit.

Keer slechte pot kan altijd, maar vrees dat dit de norm gaat zijn met Sjonnie voor de groep.

+5/-0

Even wat statistieken bekeken:

Schoten
Ajax: 15, waarvan 7 op doel
Telstar: 18, waarvan 5 op doel

Corners
Ajax: 8
Telstar: 10

Dit flikt een promovendus met slechts 38% balbezit.

Als er niet snel wat verandert, hebben we al tegen GAE een groot probleem.

+6/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - Telstar