Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Jong Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 24 februari 2026 om 12:41:

Zit nu even de samenvatting van de pot tegen Emmen te kijken maar snap eigenlijk de verontwaardiging van Mike niet zo, tenzij er allerlei flaters waren die niet in de samenvatting zitten. Ik zie een JA dat meer kansen creëert en voornamelijk in de problemen komt door hoge voorzetten en kopballen (zoals altijd: de fysieke strijd die tegenstanders aangaan tegen Jong-teams).

O'Niel en Konadu komen in de samenvatting helemaal niet zo slecht uit de verf, paar mooie acties juist wel. Niet alles gaat vlekkeloos maar daar is het een beloftenelftal voor.

Als je bijna 20 bent volstaan "een paar leuke acties" echter niet meer.

Keiharde contribuciones zijn vereist. Beter gaan ze dat eens leveren.

+1/-0

Klopt ja, we kunnen talenten beter naar AZ, Sparta of Utrecht schoppen en dan over een paar jaar voor een vermogen terugkopen.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 24 februari 2026 om 13:06:

Klopt ja, we kunnen talenten beter naar AZ, Sparta of Utrecht schoppen en dan over een paar jaar voor een vermogen terugkopen.

Dat is denk ik ook een verhaal dat we in perspectief moeten zien. Uiteraard wordt er wel eens een speler a la Quinten Timber ten onrechte te snel weg gedaan, maar ik denk dat 95% van de spelers die Ajax noodgedwongen verlaat nooit laat zien het niveau te hebben.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Jong Ajax