Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Marco Bizot

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:



Met dit soort dwtk-eske toevoegingen weet je dat alle sympathie

, die je voorheen geheel nog wel won bij mij ,

er wel uit zal raken. In ieder geval, vergeet maar je vraag.



Ja, die kan afgevinkt worden. Een dergelijk antwoord had ik verwacht.
BedÁnkt voor de bevestiging.



open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 12:32:

Dat kan natuurlijk ook, maar ik betwijfel het.



Ik betwijfel het helemaal niet.
Het ligt niet aan jou.



Laat ik jouw chagrijn kaderen, FK.


Dan kan ik mijn epistel schrijven over waarom er iets aan de hand is als je Tagliafico verliest en iemanden zoals Gravenberch en Brobbey (clue: andere types dan Neres, Ziyech en Tadic) een reële mogelijkheid in het verschiet bereid bent te leggen om door te breken. Ik weet echter dat het aan dovemansoren gericht is als jij de enige bent die het geluid opvangt. Wat ben je gewend om te leveren aan spectaculaire ontpoppingen van potentieel ? Kennelijk snap je de realiteiten niet dat als je voor een ander soort aanvaller kiest, er een andere gewende aanvallerssoort dus elders in het elftal moet worden geparkeerd, anders lever je kwaliteit in. Dit soort geometrische onomstotelijke wetten, daarvan ben jij je niet bewust. Gelukkig thans is het je werk niet.

En waarom dan de backpositie? Kijk bv. de finale van 1971 maar terug, de organiserende middenvelders doen meer rond het eigen strafschopgebied dan de backs, als je positiespel cruijffiaans wint. De backs horen de kalklijnvleugelspelers van de tegenstander te bestoken, dat is dieper dan waar de organiserende middenvelders hun robbertjes vechten als het goed is. D.w.z. als je leert waarom Ajax tegen MUFC, THS, CHE en Utrecht viermaal opeenvolgend touwtjes uit handen liet slaan. Wat geen stom toeval was, maar gewoon oliedom anticruijffiaans positiespel.

Dit bericht is gewijzigd op 11 juni 2020, 10:00:43 door een mod.

 

+2/-3

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 10 juni 2020 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:



Met dit soort dwtk-eske toevoegingen weet je dat alle sympathie

, die je voorheen geheel nog wel won bij mij ,

er wel uit zal raken. In ieder geval, vergeet maar je vraag.



Ja, die kan afgevinkt worden. Een dergelijk antwoord had ik verwacht.
BedÁnkt voor de bevestiging.



open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 12:32:

Dat kan natuurlijk ook, maar ik betwijfel het.



Ik betwijfel het helemaal niet.
Het ligt niet aan jou.



Begrijp er niets van dat ze jou geen korte ban opleggen



Dit is het enige stukje tekst wat ik begreep :denk

Fier Koen is een topper, nooit een probleem mee.

Maar jij gooit je compleet onleesbare epistels in ieder topic en daar zit niemand op te wachten.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 10 juni 2020 om 19:13:

Dit is het enige stukje tekst wat ik begreep :denk

(...)



Stond dat er in?

Ik heb alleen de eerste regel gelezen: ,,Laat ik jouw chagrijn kaderen, FK.".

Maar ik heb helemaal geen chagrijn, dus konden er alleen maar onwaarheden en onzin volgen. Daar ben ik niet in geïnteresseerd.

 

+3/-1

Leuk filmpje, maar je reageert regelmatig vrij geïrriteerd op het feit dat vrijwel niemand je begrijpt. Dus het doet je wel degelijk iets. Maar als 80% van de bezoekers hier geen chocola kan maken van wat je zegt of zich zelfs stoort aan je manier van schrijven, misschien moet je dan eerst bij jezelf te rade gaan. Je hebt een aparte kijk op voetbal, dat mag, maar als je wil dat mensen het begrijpen, zorg daar dan zelf voor.

Om weer terug on-topic te gaan: Bizot heeft goede cijfers dit jaar, als je op de data afgaat.

André Onana: 21,4 xGoT - 18 tegentreffers (-3,4)
Marco Bizot: 15,4 xGoT - 12 tegentreffers (-3,4)

Als ik het goed begrijp heeft hij van de verwachte 15,4 tegendoelpunten uiteindelijk 12 keer daadwerkelijk moeten vissen. Dus als ik het goed lees (correct me if I'm wrong) houdt hij meer ballen tegen die je niet zou verwachten, dan dat hij houdbare ballen doorlaat. Ook heeft ie veruit de meeste clean sheets, al is dat natuurlijk ook te danken aan de samenwerking met de verdediging voor hem.

De onderliggende cijfers zijn dus gewoon erg goed, is dit in jullie ogen goed genoeg om eerste keeper bij Ajax te worden?

 

+2/-0

Cijfermatig wel, maar die cijfers moet je ook op hun Uefa-deelname hanteren en dan kom je meer in de buurt bij de kritieke kwaliteitsmeter. Eredivisie is een simpele maatstaf

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 10 juni 2020 om 19:13:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 10 juni 2020 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:



Met dit soort dwtk-eske toevoegingen weet je dat alle sympathie

, die je voorheen geheel nog wel won bij mij ,

er wel uit zal raken. In ieder geval, vergeet maar je vraag.



Ja, die kan afgevinkt worden. Een dergelijk antwoord had ik verwacht.
BedÁnkt voor de bevestiging.



open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 juni 2020 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 09 juni 2020 om 12:32:

Dat kan natuurlijk ook, maar ik betwijfel het.



Ik betwijfel het helemaal niet.
Het ligt niet aan jou.



Begrijp er niets van dat ze jou geen korte ban opleggen



Maar jij gooit je compleet onleesbare epistels in ieder topic en daar zit niemand op te wachten.


Hear hear!

 

+2/-0

Spreek voor jezelf.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 12:59:

Cijfermatig wel, maar die cijfers moet je ook op hun Uefa-deelname hanteren en dan kom je meer in de buurt bij de kritieke kwaliteitsmeter. Eredivisie is een simpele maatstaf



Deze data is inclusief Europa League. Cijfers van een hoger niveau ga je niet vinden, want daar heeft ie niet gespeeld. Dus daar heeft ie zich ook niet kunnen bewijzen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 21:17:

Spreek voor jezelf.

Heb je dit tegen mij? Zo ja, mag ik het niet eens zijn met iemand?
Maar goed, ik vind het persoonlijk onwijs irritant dat je elk topic vervuilt met je ellenlange posts, wollig en onjuist taalgebruik en het continu off-topic gaan. 90% Van je posts is geen touw aan vast te knopen en het zorgt ervoor dat er weinig ruimte is voor discussie in een topic. Je reageert praktisch op elk topic en lijkt daarmee elk topic over te willen nemen.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 juni 2020 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 21:17:

Spreek voor jezelf.

Heb je dit tegen mij? Zo ja, mag ik het niet eens zijn met iemand?
Maar goed, ik vind het persoonlijk onwijs irritant dat je elk topic vervuilt met je ellenlange posts, wollig en onjuist taalgebruik en het continu off-topic gaan. 90% Van je posts is geen touw aan vast te knopen en het zorgt ervoor dat er weinig ruimte is voor discussie in een topic. Je reageert praktisch op elk topic en lijkt daarmee elk topic over te willen nemen.



Mwoah, Ernie.

Persoonlijk vind ik dat Luigi telkens door een select groepje word uitgedaagd om zijn zgn. bijzondere kijk op een aantal zaken uit te leggen, zodat deze vervolgens kunnen worden weerlegd met ludieke en quasi intelligente een-zinnen.

Voor mij zijn dát veel meer de personen die topics aan het sturen zijn dan Luigi zelf.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 12 juni 2020 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 juni 2020 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 21:17:

Spreek voor jezelf.

Heb je dit tegen mij? Zo ja, mag ik het niet eens zijn met iemand?
Maar goed, ik vind het persoonlijk onwijs irritant dat je elk topic vervuilt met je ellenlange posts, wollig en onjuist taalgebruik en het continu off-topic gaan. 90% Van je posts is geen touw aan vast te knopen en het zorgt ervoor dat er weinig ruimte is voor discussie in een topic. Je reageert praktisch op elk topic en lijkt daarmee elk topic over te willen nemen.



Mwoah, Ernie.

Persoonlijk vind ik dat Luigi telkens door een select groepje word uitgedaagd om zijn zgn. bijzondere kijk op een aantal zaken uit te leggen, zodat deze vervolgens kunnen worden weerlegd met ludieke en quasi intelligente een-zinnen.

Voor mij zijn dát veel meer de personen die topics aan het sturen zijn dan Luigi zelf.




";Bijzondere kijk" :D Zo kun je die onzin ook betitelen.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 12 juni 2020 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 juni 2020 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 21:17:

Spreek voor jezelf.

Heb je dit tegen mij? Zo ja, mag ik het niet eens zijn met iemand?
Maar goed, ik vind het persoonlijk onwijs irritant dat je elk topic vervuilt met je ellenlange posts, wollig en onjuist taalgebruik en het continu off-topic gaan. 90% Van je posts is geen touw aan vast te knopen en het zorgt ervoor dat er weinig ruimte is voor discussie in een topic. Je reageert praktisch op elk topic en lijkt daarmee elk topic over te willen nemen.




Persoonlijk vind ik dat Luigi telkens door een select groepje word uitgedaagd om zijn zgn. bijzondere kijk op een aantal zaken uit te leggen, zodat deze vervolgens kunnen worden weerlegd met ludieke en quasi intelligente een-zinnen.

Dat zal vast, maar ik vind zijn bijdrages vervelend om te lezen en eruit te halen wat ie nou eigenlijk wil zeggen. Hij is daar volgens mij meerdere keren op gewezen, maar past zijn taalgebruik/leesbaarheid niet aan. Voorheen werd er nog enigszins op gemodereerd (leesbaarheid), maar dat lijkt niet meer het geval.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 12 juni 2020 om 10:23:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 12:59:

Cijfermatig wel, maar die cijfers moet je ook op hun Uefa-deelname hanteren en dan kom je meer in de buurt bij de kritieke kwaliteitsmeter. Eredivisie is een simpele maatstaf



Deze data is inclusief Europa League. Cijfers van een hoger niveau ga je niet vinden, want daar heeft ie niet gespeeld. Dus daar heeft ie zich ook niet kunnen bewijzen.



En dan louter de Europa League, dus zonder de Eredivisie.


@renemar, @ernieuithoorn , hoop dat jullie van anderen op het forum wel fan zijn. Op de verheven leden, proost!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 12 juni 2020 om 15:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 12 juni 2020 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 12 juni 2020 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 juni 2020 om 21:17:

Spreek voor jezelf.

Heb je dit tegen mij? Zo ja, mag ik het niet eens zijn met iemand?
Maar goed, ik vind het persoonlijk onwijs irritant dat je elk topic vervuilt met je ellenlange posts, wollig en onjuist taalgebruik en het continu off-topic gaan. 90% Van je posts is geen touw aan vast te knopen en het zorgt ervoor dat er weinig ruimte is voor discussie in een topic. Je reageert praktisch op elk topic en lijkt daarmee elk topic over te willen nemen.



Mwoah, Ernie.

Persoonlijk vind ik dat Luigi telkens door een select groepje word uitgedaagd om zijn zgn. bijzondere kijk op een aantal zaken uit te leggen, zodat deze vervolgens kunnen worden weerlegd met ludieke en quasi intelligente een-zinnen.

Voor mij zijn dát veel meer de personen die topics aan het sturen zijn dan Luigi zelf.




";Bijzondere kijk" :D Zo kun je die onzin ook betitelen.



Och, ik denk dat een ieder van ons af en toe wel eens een reflectie moment kan gebruiken naar aanleiding wat hij of zij hier post ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 12 juni 2020 om 14:01:

(...)
Persoonlijk vind ik dat Luigi telkens door een select groepje word uitgedaagd om zijn zgn. bijzondere kijk op een aantal zaken uit te leggen, zodat deze vervolgens kunnen worden weerlegd met ludieke en quasi intelligente een-zinnen. (...)



Persoonlijk vind ik dat Luigi telkens een select groepje uitdaagd met zijn bijzondere kijk op de meeste zaken en de wijze waarop hij dat verwoord.

Wat dat 'selecte groepje' betreft. Gezien het beperkte aantal posters op dit moment op het forum, versta ik onder het 'selecte groepje' iedereen die hier sinds de heropening aktief is. Kortom, alle actieve posters dus.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 juni 2020, 01:53:10.

 

+1/-0

Wat ontbreekt is een compliment voor het transferplan dat ik heb afgehamerd, d.w.z. een meer dan enkel 54 koppige serie beleidsbepalingen in dit transferwindow. Wie zegt zo'n plaatsing mij na?

c2Onana/Drommel/Scherpen
Oppong/Rensch/Regeer|
Blind/Botman/Gahlot|
Antony/Brunetta/Tadic/forumillustratie
Chidozie/Giovanni/Unuvar
David/Martinez/Efraina
c1Neres/Salahedinne/Taylor|
c3Hansen/Chimerenka/Mendez
A.Mitrovic/Brobbey/Gravenberch



VERKOOP Van de Beek, Tagliafico, Dest maar ook Mazraoui Schuurs Promes Labyad Marin Bande Jensen Alvarez Pierie Magallan Veltman na Ziyech dus +- twv 273 Mio €

Eiting Ekkelenkamp Vgelderen Kotarski Lang Danilodasilva verhuren

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 juni 2020, 13:26:55.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 juni 2020 om 11:05:

Wat ontbreekt is een compliment voor het transferplan dat ik heb afgehamerd, d.w.z. een meer dan enkel 54 koppige serie beleidsbepalingen in dit transferwindow. Wie zegt zo'n plaatsing mij na?

c2Onana/Drommel/Scherpen
Oppong/Rensch/Regeer|
Blind/Botman/Gahlot|
Antony/Brunetta/Tadic/forumillustratie
Awaziem/Giovanni/Unuvar
David/Martinez/Efraina
c1Neres/Salahedinne/Taylor|
c3Hansen/Chimerenka/Mendez
A.Mitrovic/Brobbey/Gravenberch



VERKOOP Van de Beek, Tagliafico, Dest maar ook Mazraoui Schuurs Promes Labyad Marin Bande Jensen Alvarez Pierie Magallan Veltman na Ziyech dus +- twv 273 Mio €

Eiting Ekkelenkamp Vgelderen Kotarski Lang Danilodasilva verhuren




En dan nog verbaasd zijn dat je niet serieus genomen wordt.

 

+2/-0

Jouw vastgeroeste believing, daarop Ben je trots?

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Marco Bizot