Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 86 87 88 89 90

Mo Ihattaren mag vertrekken bij PSV.

Nou Marc, als je sodemieter Raiola bellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lax schreef op 29 augustus 2021 om 00:29:

Donny vd Beek terughalen, nu Ronaldo naar ManU gaat kan Donny het helemaal wel vergeten daar.




Donny is niet de speler die we echt nodig hebben. Hij is beter dan klaassen, maar we hebben een middenvelder nodig die andere aan het werk zet. Een speler die andere spelers weg steekt, met creatief vermogen.

We hebben nu alleen Blind.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 29 augustus 2021 om 10:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Lax schreef op 29 augustus 2021 om 00:29:

Donny vd Beek terughalen, nu Ronaldo naar ManU gaat kan Donny het helemaal wel vergeten daar.




Donny is niet de speler die we echt nodig hebben. Hij is beter dan klaassen, maar we hebben een middenvelder nodig die andere aan het werk zet. Een speler die andere spelers weg steekt, met creatief vermogen.

We hebben nu alleen Blind.


Hoe staat het ervoor met Eriksen? Als we het toch ovet creatieve middenvelders hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 29 augustus 2021 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 29 augustus 2021 om 10:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Lax schreef op 29 augustus 2021 om 00:29:

Donny vd Beek terughalen, nu Ronaldo naar ManU gaat kan Donny het helemaal wel vergeten daar.




Donny is niet de speler die we echt nodig hebben. Hij is beter dan klaassen, maar we hebben een middenvelder nodig die andere aan het werk zet. Een speler die andere spelers weg steekt, met creatief vermogen.

We hebben nu alleen Blind.


Hoe staat het ervoor met Eriksen? Als we het toch ovet creatieve middenvelders hebben.



Geeft zelf aan dat hij 4-5 maanden nodig gaat hebben om weer fit en belastbaar te worden als hij ooit al echt terug op niveau gaat komen. Daar hebben we dus niks aan.

 

+2/-0

Door het vertrek van Nico, moet er nu echt wel versterking worden aangetrokken voor de laatste linie.
Ook al kan Rensch er goed uit de voeten, de spoeling is nu echt te dun.
Door de multifunctionaliteit van Rensch kun je wel naar allerlei soorten verdedigende versterking kijken.
Wat mij betreft is Blind op linksback gewoonweg geen optie.
Ben benieuwd waarmee ze op de proppen komen nog.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feniks schreef op 30 augustus 2021 om 16:55:
Ben benieuwd waarmee ze op de proppen komen nog.

Zal ik je iets verklappen? Met niks.

Ajax heeft behoefte aan een eerste keeper, versterking achterin (en geen Wijndal voor 15 miljoen) en nog een creatieve middenvelder. Maar daar zullen ze in de winterstop wel pas weer iets aan gaan doen voor veel te veel geld voor veel te weinig kwaliteit.

 

+2/-0

Mino gaat Ihattaren zoals gewoonlijk afgooien bij Juventus. Wordt meteen weer verhuurd aan Sampdoria.

Binnen 1-2 jaar hetzelfde verhaal met Gravenberch.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 30 augustus 2021 om 17:39:

Mino gaat Ihattaren zoals gewoonlijk afgooien bij Juventus. Wordt meteen weer verhuurd aan Sampdoria.

Binnen 1-2 jaar hetzelfde verhaal met Gravenberch.




Ja pijnlijk he, wij zien dit al aan komen. dit kon je zo invullen.

 

+1/-0

Iedereen zit op Ihataran af te geven in dat Eindhoven, maar ze laten die coach maar zijn gang gaan met zijn oeverloos geren.Als je als Ihataran nou op de bank zit tegen Gala en Smidt laat iedereen in vallen behalve Ihataran dan weet je als speler wel hoe laat het is. We hebben hier ook trainers gehad die een bepaalde speler niet mochten en naar de uitgang hebben gebracht ze geven trainers veel te veel macht en dat kost geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 30 augustus 2021 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 30 augustus 2021 om 17:39:

Mino gaat Ihattaren zoals gewoonlijk afgooien bij Juventus. Wordt meteen weer verhuurd aan Sampdoria.

Binnen 1-2 jaar hetzelfde verhaal met Gravenberch.




Ja pijnlijk he, wij zien dit al aan komen. dit kon je zo invullen.



Lijkt me nou niet bepaald een geweldige stap voor zijn carriere. Grote kans dat we er nooit meer iets van horen. Mino weer wat knaken rijker...
Als ik Ihattaren was geweest had ik het geprobeerd om het bv bij een AZ of Feyenoord wel waar te maken. Wel jammer hoor van zo'n mooie voetballer maar ik denk dat het qua mentaliteit ook niet helemaal goed zit bij hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

newbie schreef op 30 augustus 2021 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 30 augustus 2021 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 30 augustus 2021 om 17:39:

Mino gaat Ihattaren zoals gewoonlijk afgooien bij Juventus. Wordt meteen weer verhuurd aan Sampdoria.

Binnen 1-2 jaar hetzelfde verhaal met Gravenberch.




Ja pijnlijk he, wij zien dit al aan komen. dit kon je zo invullen.



Lijkt me nou niet bepaald een geweldige stap voor zijn carriere. Grote kans dat we er nooit meer iets van horen. Mino weer wat knaken rijker...
Als ik Ihattaren was geweest had ik het geprobeerd om het bv bij een AZ of Feyenoord wel waar te maken. Wel jammer hoor van zo'n mooie voetballer maar ik denk dat het qua mentaliteit ook niet helemaal goed zit bij hem.



Als je je bij PSV al te groot voelt om je normaal te gedragen, ga je echt niet uit vrije wil naar AZ of Feyenoord natuurlijk.

 

+3/-0

Precies: als je je te goed voelt voor een Mercedes, ga je niet vrijwillig in een Fiat rijden. De enige keus is dan toch een Ferrari/Lamborghini :)

En die is alleen te vinden in Amsterdam.

 

+1/-0

Die jongen voelt zich ook te goed voor een Ferrari of Lamborghini. Zo'n kerel van Monaco verzint dit echt niet. Zijn motivatie is gewoon slecht, die gaat niemand aan het voetballen krijgen tot ie zich realiseert dat het begint met heel hard werken en in jezelf investeren. Als ie dan toch weg wil bij psv, dan zorg je toch sowieso dat je topfit bent?

open/sluit de onderstaande quote:

Ihattaren werd langere tijd gelinkt aan AS Monaco, maar zij hebben geen interesse meer. Technisch directeur Paul Mitchell van de Monegasken liet zondag tegenover Franse media weten niet langer belangstelling te hebben na een gesprek vorige week. "Hij is uit vorm, hij is veel aangekomen en hij traint niet meer", aldus Mitchell.

 

+1/-0

Mo is geboren met veel voetbal talent, maar heeft niet de juiste instelling. Dan word je geen topvoetballer. Het is dat simpel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 31 augustus 2021 om 12:04:

Mo is geboren met veel voetbal talent (...)



En dan moet Sampdoria de club worden waar dat er uit komt?! :denk

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 31 augustus 2021 om 20:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 31 augustus 2021 om 12:04:

Mo is geboren met veel voetbal talent (...)



En dan moet Sampdoria de club worden waar dat er uit komt?! :denk


Dat is alles behalve zeker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

newbie schreef op 30 augustus 2021 om 20:21:

(...) Grote kans dat we er nooit meer iets van horen. (...)



Ja. En ik vind het prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 31 augustus 2021 om 21:39:

open/sluit de onderstaande quote:

newbie schreef op 30 augustus 2021 om 20:21:

(...) Grote kans dat we er nooit meer iets van horen. (...)



Ja. En ik vind het prima.



Ach, het is waarschijnlijk een jongen uit een niet zo best milieu die ineens op hele jonge leeftijd tot megatalent gebombardeerd wordt met alle media, aandacht / vrouwen / fans en geld van dien. Vervolgens overlijdt ook je vader nog waar je een goede band mee hebt en ben je nog altijd maar 18 ofzo. Ik kan me wel voorstellen dat ie ook niet meer weet waar ie het moet zoeken.

Hopelijk herpakt ie zich in Italie.

Maar goed, nu de belangrijke zaken. Iedereen is er nog toch?

 

+1/-0

1 september en de transferwindow is gesloten, wat hebben we een geweldige selectie!
Van de beoogde "grote" spelers is er niemand weg, Nico en Neres zijn er nog.
En Onana is er natuurlijk ook nog, hoewel dat iets lastiger is te plaatsen.
Met deze selectie moeten we de dubbel winnen en heel ver komen in de CL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lax schreef op 01 september 2021 om 06:40:

1 september en de transferwindow is gesloten, wat hebben we een geweldige selectie!
Van de beoogde "grote" spelers is er niemand weg, Nico en Neres zijn er nog.
En Onana is er natuurlijk ook nog, hoewel dat iets lastiger is te plaatsen.
Met deze selectie moeten we de dubbel winnen en heel ver komen in de CL.



Neres, Nico en Onana daar had Overmars in mei bij elkaar 50 miljoen voor opgeschreven.
Dan is het toch zeer kwalijk te noemen dat ze er alle 3 nog zijn.
Ik denk ook dat ze er behoorlijk buikpijn van hebben bij Ajax.
3 spelers die in een basisteam stonden dat 2,5 jaar geleden op een haar na de CL finale miste en nu onverkoopbaar zijn, ongelooflijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.