Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 86 87 88 89 90

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 22 december 2020 om 19:39:

In niets vond ik hem een speler voor Ajax, stoorzender bovendien en het hele transfergedoe ervoorafgaand stond me ook al niet aan. In niets een teamspeler en dus ongeschikt voor Ajax.



Volledig mee eens. Af en toe een mooi doelpunt maken maakt iemand nog geen Ajax speler. Karaktermatig absoluut geen top voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 december 2020 om 20:17:

Volledig mee eens. Af en toe een mooi doelpunt maken maakt iemand nog geen Ajax speler. Karaktermatig absoluut geen top voetballer.



Hij was ook geen topvoetballer. Waar is het licht uitgegaan? Bij Fiorentina?
In ieder geval na Ajax niets meer van vernomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 22 december 2020 om 17:51:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 22 december 2020 om 17:35:

(...) El hamdaoui is een Ajax voetballer en kon moeiteloos mee, maakte goals van een hoog niveau. (...)



El Hamdaoui kon nauwelijks iets met links. Dan kun je niet moeiteloos bij Ajax mee.

Ik zie hem nog, volgens mij in zijn eerste wedstrijd, bij Groningen uit, alleen op de keeper af gaan. Het balletje ligt op een gegeven moment panklaar voor zijn linker, en wat doet ie ... hij wil hem met buitenkant rechts schieten.
Gevolg: een rollertje in de handen van de keeper .... :\( .

De uitslag weet ik niet meer maar de aktie kostte punten. We wonnen niet.
En ik was na 1 wedstrijd klaar met die gast. Eerder dan Frank de Boer. ;)



Je overdrijft naar het negatieve en check ff zijn goals, bv volleys en stifts. Super goede aanvaller. Sorry je overdrijft. 3 x klasse beter dan Gabrich, Sibon, Benni, sightorson, Rosenberg.

Slecht gebruikt door F. De Boer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

Je overdrijft naar het negatieve en check ff zijn goals, (...)



Check ff de andere reacties hierboven als je niet van overdrijven houdt.
Zij geven ook een duidelijk genuanceerd beeld.

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

(...) 3 x klasse beter dan Gabrich, Sibon, Benni, sightorson, Rosenberg. (...)




Wat is dat voor merkwaardig?! Wie zijn dat?

Hoeveel is 3x0?!

Hij mag de schoenen nog niet poetsen van Geels, Kieft, v. Basten, Bosman, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Kanu, Ibrahimovic, Suárez, Huntelaar, Tádic.

 

+1/-0

Betreft Botman, ik las een gerucht dat Liverpool interesse in hem heeft, 45 milj.
Tuurlijk is een gerucht maar stel dat Botman na een jaar naar Liverpool Etc vertrekt voor 40 mil dan heeft o. A Ten Hag het wel verkeerd gezien....

Ik denk dat de verantwoordelijkheid vooral bij Erik ligt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 december 2020 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

Je overdrijft naar het negatieve en check ff zijn goals, (...)



Check ff de andere reacties hierboven als je niet van overdrijven houdt.
Zij geven ook een duidelijk genuanceerd beeld.

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

(...) 3 x klasse beter dan Gabrich, Sibon, Benni, sightorson, Rosenberg. (...)




Wat is dat voor merkwaardig?! Wie zijn dat?

Hoeveel is 3x0?!

Hij mag de schoenen nog niet poetsen van Geels, Kieft, v. Basten, Bosman, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Kanu, Ibrahimovic, Suárez, Huntelaar, Tádic.



Wie zijn dat????????
spelers die bij Ajax in spits hebben gespeeld. Soms zelfs basis.

Je doet net of El hamdaoui niet een goede voetballer was. Hij was technisch, snel, maakte schitterende goals en ging steeds beter onder Jol spelen. Onder de F. De Boer ging het mis.

Dat hij misschien niet de beste mentaliteit had... Kan.... Het kan.
Maar hem neerzetten als een prutser, dan heb je geen verstand van voetbal.
Check eens de top 10 mooiste goals van hem in een Ajax shirt.
Zie link.
Dat soort goals kan je alleen maken als je een hele goed techniek hebt.
Maakte tevens onder zijn eerste seizoen 19 goals in 38 wedstrijden wat helemaal niet verkeerd is voor een eerste seizoen bij Ajax in de spits.
Daarvoor 20 en 23 eredivisie goals voor AZ en werd kampioen met die club.


https://www.youtube.com/watch?v=EyKmJNnMl9Elink

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 december 2020, 17:21:13.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 22 december 2020 om 17:51:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 22 december 2020 om 17:35:

(...) El hamdaoui is een Ajax voetballer en kon moeiteloos mee, maakte goals van een hoog niveau. (...)



El Hamdaoui kon nauwelijks iets met links. Dan kun je niet moeiteloos bij Ajax mee.

Ik zie hem nog, volgens mij in zijn eerste wedstrijd, bij Groningen uit, alleen op de keeper af gaan. Het balletje ligt op een gegeven moment panklaar voor zijn linker, en wat doet ie ... hij wil hem met buitenkant rechts schieten.
Gevolg: een rollertje in de handen van de keeper .... :\( .

De uitslag weet ik niet meer maar de aktie kostte punten. We wonnen niet.
En ik was na 1 wedstrijd klaar met die gast. Eerder dan Frank de Boer. ;)




Goed geheugen heb je:

El Hamdaoui debuteerde bij Ajax op 8 augustus 2010 in een uitwedstrijd tegen FC Groningen (2-2). Hij scoorde in deze wedstrijd twee keer.


(bron wikipedia)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:08:

(...)
Maakte tevens onder zijn eerste seizoen 19 goals in 38 wedstrijden wat helemaal niet verkeerd is voor een eerste seizoen bij Ajax in de spits.
Daarvoor 20 en 23 eredivisie goals voor AZ en werd kampioen met die club. (...)



Heeft hij nog iets gepresteerd buiten Nederland?

In een competitie met (meer) weerstand?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 22 december 2020 om 17:51:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 22 december 2020 om 17:35:

(...) El hamdaoui is een Ajax voetballer en kon moeiteloos mee, maakte goals van een hoog niveau. (...)



El Hamdaoui kon nauwelijks iets met links. Dan kun je niet moeiteloos bij Ajax mee.

Ik zie hem nog, volgens mij in zijn eerste wedstrijd, bij Groningen uit, alleen op de keeper af gaan. Het balletje ligt op een gegeven moment panklaar voor zijn linker, en wat doet ie ... hij wil hem met buitenkant rechts schieten.
Gevolg: een rollertje in de handen van de keeper .... :\( .

De uitslag weet ik niet meer maar de aktie kostte punten. We wonnen niet.
En ik was na 1 wedstrijd klaar met die gast. Eerder dan Frank de Boer. ;)




Goed geheugen heb je:

El Hamdaoui debuteerde bij Ajax op 8 augustus 2010 in een uitwedstrijd tegen FC Groningen (2-2). Hij scoorde in deze wedstrijd twee keer.


(bron wikipedia)



Ja, dank je. Ik wist niet meer dat hij toch nog 2x scoorde.

Zijn er beelden van die wedstrijd. Dan bekijk die blunder maar eens die ik beschrijf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 22 december 2020 om 19:39:

In niets vond ik hem een speler voor Ajax, stoorzender bovendien en het hele transfergedoe ervoorafgaand stond me ook al niet aan. In niets een teamspeler en dus ongeschikt voor Ajax.



Misschien zit er een kern van waarheid in wat je zegt, hij zal vast fouten gemaakt hebben of moeilijk gedaan heb voor de transfer of later met F. de Boer. Maar laten we objectief blijven. Sommige spelers kunnen moeilijk doen of moeilijker doen dan de gemiddelde spelers. Ook Zlatan, Mido, Bogarde, Hakim Ziyech zijn niet de makkelijkste geweest bij Ajax. Sommige spelers zijn gewoon wat anders en meer eigengereid of authentiek, eerlijker, directer. Het is maar net hoe je het wil noemen. Geen Aron winters of Siem de Jongs.

Maar onder F. de Boer bij Ajax ging het mis. En F.de Boer is 1 ding niet goed: Omgaan met spelers die een beetje anders zijn dan de rest. Blind, de Jong, Sigthorson etc kan hij wel mee omgaan. Maar de kans is ontzettend groot geweest dat F. de Boer een speler als Hakim Ziyech ook tegen zich had gekregen. En het gebeurd vaker, zie Marco Van Basten die bij heel veel spelers het verprutste: zie Van Bommel, van Nistelrooij, Seedorf. De kans is ook levensgroot dat hij als Zlatan onder zich gehad zoals Koeman dat Frank de Boer dit ook verpest had.

Frank de Boer heeft als coach ook bij Inter zich onmogelijk gemaakt en is na Ajax 3 x ontslagen in een hele korte tijd en er kwam ook kritiek van spelers van die clubs over Frank de Boer. En dat verbaasd mij totaal niet. El Hamdaoui en Frank de Boer kwamen elkaar tegen op het verkeerde moment. En de schuld lag waarschijnlijk bij beiden.

Kijk zijn goals nog maar even, zijn stifts en dan zie je hoe goed deze gast kon voetballen. Of het een echte Ajax speler is, dat is even een andere discussie. Hij had wel de techniek van een Ajax voetballer en maakte schitterende goals zoals zijn voorgangers en hij heeft eigenlijk bij Ajax maar 1 jaar de kans gehad tot F. de Boer kwam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 december 2020 om 17:28:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 22 december 2020 om 17:51:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 22 december 2020 om 17:35:

(...) El hamdaoui is een Ajax voetballer en kon moeiteloos mee, maakte goals van een hoog niveau. (...)



El Hamdaoui kon nauwelijks iets met links. Dan kun je niet moeiteloos bij Ajax mee.

Ik zie hem nog, volgens mij in zijn eerste wedstrijd, bij Groningen uit, alleen op de keeper af gaan. Het balletje ligt op een gegeven moment panklaar voor zijn linker, en wat doet ie ... hij wil hem met buitenkant rechts schieten.
Gevolg: een rollertje in de handen van de keeper .... :\( .

De uitslag weet ik niet meer maar de aktie kostte punten. We wonnen niet.
En ik was na 1 wedstrijd klaar met die gast. Eerder dan Frank de Boer. ;)




Goed geheugen heb je:

El Hamdaoui debuteerde bij Ajax op 8 augustus 2010 in een uitwedstrijd tegen FC Groningen (2-2). Hij scoorde in deze wedstrijd twee keer.


(bron wikipedia)



Ja, dank je. Ik wist niet meer dat hij toch nog 2x scoorde.

Zijn er beelden van die wedstrijd. Dan bekijk die blunder maar eens die ik beschrijf.




Ik geloof je, maar een speler die debuteert uit bij Groningen en 2 x scoort. Dat zie je niet zoveel. Kijk jij maar eens zijn top 10 goals en vertel me dat je niet even genoten hebt van zijn goals.


https://www.youtube.com/watch?v=EyKmJNnMl9Elink

 

+1/-0

Nog even hier kort fragmentje:

Willem van Hanegem: Hij was een geweldige speler
Theo Janssen: Want hij was de beste speler die we hadden op dat moment.

Willem van Hanegem, 1 van de grootste speler ooit uit NL zegt dat niet zomaar en zo snel.

https://www.youtube.com/watch?v=hNfsryvXMrolink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:40:

(...) Kijk jij maar eens zijn top 10 goals en vertel me dat je niet even genoten hebt van zijn goals. (...)



Ik geniet van elke goal van Ajax. Al blaast de wind de bal over de lijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:53:

(...) Theo Janssen: Want hij was de beste speler die we hadden op dat moment.(...)



Wat moeten we met zo'n nietszeggende opmerking?!
Wordt dat niet ook gezegd over Berghuis?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 december 2020 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

Je overdrijft naar het negatieve en check ff zijn goals, (...)



Check ff de andere reacties hierboven als je niet van overdrijven houdt.
Zij geven ook een duidelijk genuanceerd beeld.

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

(...) 3 x klasse beter dan Gabrich, Sibon, Benni, sightorson, Rosenberg. (...)




Wat is dat voor merkwaardig?! Wie zijn dat?

Hoeveel is 3x0?!

Hij mag de schoenen nog niet poetsen van Geels, Kieft, v. Basten, Bosman, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Kanu, Ibrahimovic, Suárez, Huntelaar, Tádic.



Wie zijn dat????????
spelers die bij Ajax in spits hebben gespeeld. Soms zelfs basis.

Je doet net of El hamdaoui niet een goede voetballer was. Hij was technisch, snel, maakte schitterende goals en ging steeds beter onder Jol spelen. Onder de F. De Boer ging het mis.

Dat hij misschien niet de beste mentaliteit had... Kan.... Het kan.
Maar hem neerzetten als een prutser, dan heb je geen verstand van voetbal.
Check eens de top 10 mooiste goals van hem in een Ajax shirt.
Zie link.
Dat soort goals kan je alleen maken als je een hele goed techniek hebt.
Maakte tevens onder zijn eerste seizoen 19 goals in 38 wedstrijden wat helemaal niet verkeerd is voor een eerste seizoen bij Ajax in de spits.
Daarvoor 20 en 23 eredivisie goals voor AZ en werd kampioen met die club.


https://www.youtube.com/watch?v=EyKmJNnMl9Elink



Jij vindt mooie doelpunten maken een criterium om dan als goede voetballer gekwalificeerd te worden. Natuurlijk heeft hij prachtige doelpunten gemaakt, maar als je daar tegenover zet wat hij allemaal verziekt heeft in en buiten de wedstrijden om bij Ajax dan noem ik hem niet geschikt.
Het is absoluut geen teamplayer, sterker nog hij was een egoist die medespelers heel veel doelpunten heeft onthouden. En zelf vervolgens ook niet scoorde.

En wat Fier zegt, wat heeft hij na Ajax nog laten zien? Heel weinig. Typisch gevalletje van het hebben van de verkeerde mentaliteit om een top voetballer te zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 december 2020 om 18:46:

En wat Fier zegt, wat heeft hij na Ajax nog laten zien? (...)



Daar komt geen antwoord op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 december 2020 om 18:42:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:40:

(...) Kijk jij maar eens zijn top 10 goals en vertel me dat je niet even genoten hebt van zijn goals. (...)



Ik geniet van elke goal van Ajax. Al blaast de wind de bal over de lijn.



Beetje kinderachtige reactie.
Heb je die goals gezien? Heb je de moeite genomen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 december 2020 om 18:48:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 december 2020 om 18:46:

En wat Fier zegt, wat heeft hij na Ajax nog laten zien? (...)



Daar komt geen antwoord op.



Niet veel, hij heeft niet veel succes meer gehad daarna.
Maar op zich is dat even irrelevant voor het gesprek hier.
Tevens weten we ook de redenen niet.

Maar wat doet het er toe als hij nog 3 jaar de sterren van de hemel had gespeeld in Italie? Had je dan anders naar hem gekeken? Was je dan opeens lovend?

Het gaat er gewoon wat hij gepresteerd heeft bij Ajax o.a.
en als je alleen al zijn top 10 goals ziet en zijn statistieken in zijn eerste seizoen dan heeft hij niet alleen mooie goals gemaakt van ongekende schoonheid en heeft hij ook goed gescoord als spits in een eerste seizoen. Was hij een goede voetballer? Nou Willem van Hanegem zegt het al: Geweldige voetballer. Tevens kampioen geworden van nederland met AZ en speler van het jaar geworden en topscoorder.

Maar als jullie hem een prutser vinden of geen Ajax voetballer (wat dat dan ook mag voorstellen) prima! het is jullie goed recht.

Ik vind persoonlijk zijn stijl, elegantie, zijn stifts ( zie bv die 10 top 10) zijn techiek, typisch Ajax. En doet me denken aan die mooie stifts van bergkamp, Cruijff en al die mooie spelers.



In ieder geval, fijne avond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 19:16:

Beetje kinderachtige reactie. (...)



Wat is er kinderachtig aan?

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 19:16:

(...) Heb je die goals gezien? Heb je de moeite genomen?



Ja.

Wat doet goal "10" in een serie van mooiste goals?!
Wie is bij goal "9" de man in dat gele pak die op de grond gaat liggen?
Een keeper?

Verder geef ik
goal 8 een 8
goal 7 een 9
goal 6 een 6
goal 5 een 7
goal 4 een 8
goal 3 een 8
goal 2 een 8,5
goal 1 een 8

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 december 2020 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 17:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 december 2020 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

Je overdrijft naar het negatieve en check ff zijn goals, (...)



Check ff de andere reacties hierboven als je niet van overdrijven houdt.
Zij geven ook een duidelijk genuanceerd beeld.

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 december 2020 om 15:22:

(...) 3 x klasse beter dan Gabrich, Sibon, Benni, sightorson, Rosenberg. (...)




Wat is dat voor merkwaardig?! Wie zijn dat?

Hoeveel is 3x0?!

Hij mag de schoenen nog niet poetsen van Geels, Kieft, v. Basten, Bosman, Bergkamp, Kluivert, Litmanen, Kanu, Ibrahimovic, Suárez, Huntelaar, Tádic.



Wie zijn dat????????
spelers die bij Ajax in spits hebben gespeeld. Soms zelfs basis.

Je doet net of El hamdaoui niet een goede voetballer was. Hij was technisch, snel, maakte schitterende goals en ging steeds beter onder Jol spelen. Onder de F. De Boer ging het mis.

Dat hij misschien niet de beste mentaliteit had... Kan.... Het kan.
Maar hem neerzetten als een prutser, dan heb je geen verstand van voetbal.
Check eens de top 10 mooiste goals van hem in een Ajax shirt.
Zie link.
Dat soort goals kan je alleen maken als je een hele goed techniek hebt.
Maakte tevens onder zijn eerste seizoen 19 goals in 38 wedstrijden wat helemaal niet verkeerd is voor een eerste seizoen bij Ajax in de spits.
Daarvoor 20 en 23 eredivisie goals voor AZ en werd kampioen met die club.


https://www.youtube.com/watch?v=EyKmJNnMl9Elink



Jij vindt mooie doelpunten maken een criterium om dan als goede voetballer gekwalificeerd te worden. Natuurlijk heeft hij prachtige doelpunten gemaakt, maar als je daar tegenover zet wat hij allemaal verziekt heeft in en buiten de wedstrijden om bij Ajax dan noem ik hem niet geschikt.
Het is absoluut geen teamplayer, sterker nog hij was een egoist die medespelers heel veel doelpunten heeft onthouden. En zelf vervolgens ook niet scoorde.

En wat Fier zegt, wat heeft hij na Ajax nog laten zien? Heel weinig. Typisch gevalletje van het hebben van de verkeerde mentaliteit om een top voetballer te zijn.




Mooie doelpunten maken is zeker wel een graadmeter of iemand een goede voetballer is, want als je consistent mooie doelpunten maakt op het allerhoogste niveau dan heeft iemand waarschijnlijk een hele goede techniek en bijzonder goed inzicht. Wanneer iemand dat soort competenties heeft, goede techniek, snelheid, inzicht, maakt iemand een goede voetballer. En al helemaal als je deze zaken kan combineren door te presteren en te scoren. Efficiënt te zijn en al helemaal als je mooie goals kan maken.

Tevens als je tot beste speler van de eredivisie wordt uitgeroepen zegt dat ook wat.

Tevens als je met een club als AZ kampioen wordt van de eredivisie en topscoorder wordt dan zegt het dat ook wat.

Het feit dat Theo Janssen zegt dat toen hij bij Ajax kwam in 2012 en dat Mounir de beste speler was van de selectie zegt ook weer wat. Theo Janssen was zelf een hele technische speler met schitterende trap en dat zegt hij niet zomaar.

Het feit dat hij bij Ajax in 38 wedstrijden, 19 goals maakt zegt ook weer wat.

Het feit dat Willem van Hanegem zegt dat hij hem een geweldige voetballer 'vond' zegt ook weer wat. Van Hanegem zegt dat niet zomaar. Hij was namelijk ook een geweldige voetballer.

Louis van Gaal: "Geweldige speler met geweldig talent."

(minuut : 0:51) https://www.youtube.com/watch?v=1R91MEko0RMlink



Maar als jullie hem een prutser vinden of geen Ajax speler,
nogmaals is jullie goed recht. Jullie weten het vast wel weer beter, beter dan Theo Janssen, beter dan Willem van Hanegem en beter dan Louis van Gaal en beter dan mij...

Fijne avond

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.