Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 86 87 88 89 90

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 25 juni 2020 om 00:56:

Dit hadden we vroeger op Ajax 1.0 toch nooit? Echt ik krijg hier hoofdpijn van en het was ooit zo n mooi medium.



Tja, op het oude forum waren er veel meer personen aktief met kennis van zaken, zonder recalcitrant gedrag en zonder de insteek om met valse insinuaties en voorwendselen een dialoog te verzieken.

Daarbij beheerste ook nog eens het overgrote deel de Nederlands taal op een wijze dat duidelijk gemaakt kon worden wat bedoeld werd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 juni 2020 om 01:42:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 25 juni 2020 om 00:56:

Dit hadden we vroeger op Ajax 1.0 toch nooit? Echt ik krijg hier hoofdpijn van en het was ooit zo n mooi medium.



Tja, op het oude forum waren er veel meer personen aktief met kennis van zaken, zonder recalcitrant gedrag en zonder de insteek om met valse insinuaties en voorwendselen een dialoog te verzieken.

Daarbij beheerste ook nog eens het overgrote deel de Nederlands taal op een wijze dat duidelijk gemaakt kon worden wat bedoeld werd.



Want voor het plat ging, was er al een kruistochtenstrijd, waartegen geprotesteerd is maar die flink woedde. Volgens mij hebben jullie diegenen, beste leden bijv. zoals Pushkin zlajan roan LeTiss SchipNahoj Schaap Heli wzjn liam delcampo chelseaman JopieCuitBteA et c. - zélf weggejaagd.

En dan blijkt ook dat je niet weet wat je een paar uur geleden zelf schreef (kan me niet zo interesseren, terwijl eerder opgevraagd). Dus wat jij bedoelt, kan je inderdaad niet beheersbaar behapbaar opschrijven.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 juni 2020, 11:57:33.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 juni 2020 om 01:42:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 25 juni 2020 om 00:56:

Dit hadden we vroeger op Ajax 1.0 toch nooit? Echt ik krijg hier hoofdpijn van en het was ooit zo n mooi medium.



Tja, op het oude forum waren er veel meer personen aktief met kennis van zaken, zonder recalcitrant gedrag en zonder de insteek om met valse insinuaties en voorwendselen een dialoog te verzieken.

Daarbij beheerste ook nog eens het overgrote deel de Nederlands taal op een wijze dat duidelijk gemaakt kon worden wat bedoeld werd.



Nou beste Fier Koen,

Ik vind jouw kennis van zaken behoorlijk meevallen. Het is eerder antiek en hier en daar zelfs een beetje star.

Maar dat mag ik vinden toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 02:17:

(...)

En dan blijkt ook dat je ofwel niet weet wat je een paar uur geleden zelf schreef (kan me niet zo interesseren, terwijl eerder opgevraagd), of wat je totaal niet zeker leesbaar noteert (drie spelers Mazraoui Martinez Promes die wel in jouw favoriete elftal horen en voor de rest vd elftal wilde je koopbevoegdheid hebben, maar vervolgens wel zeggen dat je met Neres en Onana ook door wil die je niet onder je beste 3 meerekende). Dus wat jij bedoelt, kan je inderdaad niet beheersbaar behapbaar opschrijven.



Zou je bovenstaande tekst willen corrigeren of verwijderen a.u.b?
Je intepretatie is helemaal verkeerd. Ik heb het elders al 2x uitgelegd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 25 juni 2020 om 08:38:

Maar dat mag ik vinden toch?



Jazeker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 juni 2020 om 11:35:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 02:17:

(...)

En dan blijkt ook dat je ofwel niet weet wat je een paar uur geleden zelf schreef (kan me niet zo interesseren, terwijl eerder opgevraagd), of wat je totaal niet zeker leesbaar noteert (drie spelers Mazraoui Martinez Promes die wel in jouw favoriete elftal horen en voor de rest vd elftal wilde je koopbevoegdheid hebben, maar vervolgens wel zeggen dat je met Neres en Onana ook door wil die je niet onder je beste 3 meerekende). Dus wat jij bedoelt, kan je inderdaad niet beheersbaar behapbaar opschrijven.



Zou je bovenstaande tekst willen corrigeren of verwijderen a.u.b?
Je intepretatie is helemaal verkeerd. Ik heb het elders al 2x uitgelegd.



Akkoord. Maar dat het onleesbaar is, moet je dat echt nota bene van mij terugkrijgen>?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 25 juni 2020 om 11:58:

Akkoord. Maar dat het onleesbaar is, moet je dat echt nota bene van mij terugkrijgen>?



Ja, blijkbaar. Jouw naam staat linksboven in de post.

 

+1/-0

Alireza Janhanbakhsh

Davey Klaassen.

Ik meen dat Edwin van der Sar ooit heeft verkondigd dat Ajax aan wil haken bij de Europese top.

Beide spelers zijn eventuele breedteaankopen.

 

+2/-1

Dat zou weer een dieptepunt zijn. Ik lees de laatste tijd Klaassen en nu weer deze jongen. Hou op met het halen van middelmaat. Er komen grote talenten aan. Die moeten bij de hand genomen worden door ervaren kwaliteitsspelers.
Overigens zou het mij niet verbazen. Overmars heeft een keer een opleving gehad met Blind en Tadic. Voor de rest levert hij vooral prutswerk.
Los van de kwaliteit van Jahanbaksch, op die plek ligt ons probleem niet. We hebben creativiteit op het middenveld en een goede RCV nodig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 27 juni 2020 om 08:44:

(..) plek ligt ons probleem niet. We hebben creativiteit op het middenveld en een goede RCV nodig.



In Vakantiepark De Bosrand klonk dat Ajax eruit gaat kunnen komen met een RCV voor een transferbedrag net iets meer dan vierenhalf miljoen euro. Er waren wel ook andere rechtsbenige centrumverdedigers in beeld, maar dezen waren minder afgeprijsd. Overigens vond ik de afweging niet helemaal kloppen, want bij afprijzen moet je wel een goed zicht hebben op de kwaliteit, en sommige vermelde scoutingstochten zijn afgeraggeld mijns inziens.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 29 juni 2020 om 00:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 27 juni 2020 om 08:44:

(..) plek ligt ons probleem niet. We hebben creativiteit op het middenveld en een goede RCV nodig.



In Vakantiepark De Bosrand klonk dat Ajax eruit gaat kunnen komen met een RCV voor een transferbedrag net iets meer dan vierenhalf miljoen euro. Er waren wel ook andere rechtsbenige centrumverdedigers in beeld, maar dezen waren minder afgeprijsd. Overigens vond ik de afweging niet helemaal kloppen, want bij afprijzen moet je wel een goed zicht hebben op de kwaliteit, en sommige vermelde scoutingstochten zijn afgeraggeld mijns inziens.



Vakantiepark De Bosrand. Dan zal het wel kloppen.
"Eruit gaat kunnen komen". Wat moet je nu hiermee?
Afgeprijsd. Was hij eerder duurder? Zijn ze op koopjesjacht?
Kwaliteit is het enige dat leidend moet zijn.
Scoutingstochten volgens jou afgeraggeld. Dan weet je ook de inhoud van die rapporten, dus ook namen van spelers die gescout zijn en de scouts. Namen s.v.p..

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 29 juni 2020 om 08:23:

Namen s.v.p..



Ik zie Henk Veldmate niet als Waldemar de Brito of Luigi Tentorio of Co Adriaanse, om in voetbalhistorieduidingen het lichtjes en subtiel uit te drukken. Er worden veel keuzes gemaakt die ik corrumperend danwel slap te noemen vind.
Al na een maand bij zijn binnenkomst hadden we aanvaringen, waarbij ik hem rustig aangaf dat dit niet Fc Grunn is.

 

+1/-2

De ‘ nieuwe/oude ‘ aankopen duiden er op dat het een hotsknotsbegoniavoetbalseizoen dreigt te gaan worden ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

bolle2 schreef op 26 juni 2020 om 23:17:

Alireza Janhanbakhsh

Davey Klaassen.

Ik meen dat Edwin van der Sar ooit heeft verkondigd dat Ajax aan wil haken bij de Europese top.

Beide spelers zijn eventuele breedteaankopen.



Eens voor wat betreft jahanbakhsh. Vind het best een aardige speler maar zeker minder dan Neres, Tadic, Antony (naar verwachting) en promes. Lijkt me ook meer een type speler voor PSV.
Klaassen vind ik wel een waardevolle kracht voor het middenveld alleen heb je dan nog wel echt een creatieve middenvelder nodig. Ik denk dat Antony hier nog niet aan toe is (die zal eerst als buitenspeler gebruikt worden).
Van der Beek is natuurlijk een stuk beter dan Klaassen maar realistisch gezien haal je zo'n speler niet terug

 

+1/-0

Kudus (19-jarige) willen ze graag halen, goede speler en niet de enige parel uit die beroepsploeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 24 juni 2020 om 14:14:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 24 juni 2020 om 12:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 juni 2020 om 11:32:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 24 juni 2020 om 08:49:

Schrijvers schijnt ziek te zijn. (...)



Wat ik heb mee gekregen zou hij leiden aan dementie.

Maar zo lang hij weet dat ie voor Ajax staat te keepen ... ;)

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 24 juni 2020 om 08:49:

(...) En bij Everton hebben ze blijkbaar genoeg vertrouwen in hem want ook de eerste keeper kan daar geblesseerd raken.



Dat is een goed argument.

Anderzijds vind ik veel verschil zitten in de sportieve prestaties en ambities tussen Everton en Ajax.

Als Ajax kampioen wil worden en in de CL wil mee doen moet er iets goeds in de goal staan.



Begrijp je standpunt. Maar ik vind Stekelenburg een goede doelman. Je kunt natuurlijk altijd een afwijkende mening hebben. Niks mis mee.



Persoonlijk vind ik het boeiender wat Ajax organiseert voor allerdrie de twintigjarige doelmannen en verbazingwekkend dat Benjamin van Leer nog niet een andere club heeft. Kotarski en Scherpen zijn uitgekeken op de Jupiler League, maar Ajax lijkt niet mee te schakelen met hun interesse gezien het halen van een routinier ter vervang van Varela, dus die horen verhuurd te worden. Doet Ajax dat niet, dan hebben ze ook Issam El Maach, Hollands prima jeugdkeeper die eigenlijk veel meer gepromoveer nodig heeft om goed door te ontwikkelen, voor de bus wel gegooid.

Ik denk dat Huntelaar en Stekelenburg haast als extra stewards aan een spelersgroep zijn toegevoegd, vast ook nog tegen het dubbele salaris van wat de jonkies aangeboden krijgen, terwijl ze het toptempo niet meer bijbenen. Ajax maakt speciale keuzes, maar Tscheu la Ling zal trots zijn dat dit met eenjarige contracten gebeurd is.. :D ;B :I :denk :D


Maar van belang dat de verscheidene onderwerpen in de juiste bak worden gelegd.


ter VERKOOP per zomer 2020 Van de Beek, Tagliafico, Dest maar ook Mazraoui Vd Leer Schuurs Promes Labyad Marin Bande Jensen Alvarez Pierie Magallan Veltman na Ziyech dus +- twv 273 Mio €

ter VERHUUR per zomer 2020 Eiting Ekkelenkamp Vgelderen Kotarski Scherpen Lang Danilodasilva Drommel



ter frontlinie per zomer 2020
A.Mitrovic/Brobbey/Gravenberch/Huntelaar|


ter tweedelijn per zomer 2020
c3Hansen/Chimerenka/Mendez|
c1Neres/Salahedinne/Taylor|


ter half-derdelijn per zomer 2020
Barzegar/Martinez/Efraina|


ter vierde lijn per zomer 2020
Chidozie/Giovanni/Unuvar|


fullwingbacks ter volst-derdelijn en centrum ter vijfdelijn per zomer 2020
Antony/Brunetta/Tadic/Culibrk|
Blind/Botman/Gahlot|
Oppong/Rensch/Regeer|


en zesdelijn per zomer 2020
c2Onana/Stekelenburg/El Maach|




Het lijkt erop dat Borussia Dortmund het Engelse toptalent Jude Bellingham binnen heeft. Naar verluidt heeft de nummer twee van Duitsland met Birmingham City een akkoord bereikt over een bedrag van liefst 23 miljoen euro voor de pas zeventienjarige middenvelder. Bellingham, die voor vijf jaar zal tekenen, maakt dit seizoen als basisspeler indruk bij Birmingham, dat uitkomt in het Championship.

 

+1/-0

De media dat Ajax een uefacl-waardige aanvaller zocht, was een verkapte stellinggenomen besluit dat ze zulke bedragen niet overhebben voor een nieuwe frenkie de jong. Was meer dan haalbar, zijn mede-centralemiddenvelder is een Nederlander en die had alles ons toegeschoven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 03 juli 2020 om 12:31:

De media dat Ajax een uefacl-waardige aanvaller zocht, was een verkapte stellinggenomen besluit dat ze zulke bedragen niet overhebben voor een nieuwe frenkie de jong. Was meer dan haalbar, zijn mede-centralemiddenvelder is een Nederlander en die had alles ons toegeschoven.



Wie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 03 juli 2020 om 13:21:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 03 juli 2020 om 12:31:

De media dat Ajax een uefacl-waardige aanvaller zocht, was een verkapte stellinggenomen besluit dat ze zulke bedragen niet overhebben voor een nieuwe frenkie de jong. Was meer dan haalbar, zijn mede-centralemiddenvelder is een Nederlander en die had alles ons toegeschoven.



Wie?



Jude Bellingham.
https://www.youtube.com/watch?v=qRGJ21yMmrglink

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.