Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 327
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Volgens mij was er van hem nog geen topic, of ik moet er overheen hebben gekeken.
Ik vond het mooi om hem te zien stralen tijdens het trainingskamp.
open/sluit de onderstaande quote:Met een grote glimlach beweegt Dies Janse zich tijdens het trainingskamp in Garderen tussen zijn teamgenoten. Na een jaar bij FC Groningen, waar de verdediger veel leerde op verschillende gebieden, is hij met een rugzak vol waardevolle ervaringen terug bij Ajax.
Bron: Janse terug met rugzak vol ervaring: 'Andere omgeving, zelfde visie'
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.554
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 12 juli 2026 om 08:25:
Volgens mij was er van hem nog geen topic, of ik moet er overheen hebben gekeken.
open/sluit de onderstaande quote:Met een grote glimlach beweegt Dies Janse zich tijdens het trainingskamp in Garderen tussen zijn teamgenoten. Na een jaar bij FC Groningen, waar de verdediger veel leerde op verschillende gebieden, is hij met een rugzak vol waardevolle ervaringen terug bij Ajax.
Heeft iemand hem bij Groningen een beetje gevolgd, lijkt een goede ontwikkeling door te maken. Zou hij dit jaar voor een basisplaats kunnen gaan / in aanmerking komen?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 12.976
Reg.: 1 november 2008
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 12 juli 2026 om 08:30:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 12 juli 2026 om 08:25:
Heeft iemand hem bij Groningen een beetje gevolgd, lijkt een goede ontwikkeling door te maken. Zou hij dit jaar voor een basisplaats kunnen gaan / in aanmerking komen?
Ik vind van wel. Topper in de dop.
Begrijp niet waarom hij niet speelde tegen Larnaca.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Spelers » Dies Janse