Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 augustus 2022 om 08:22:

Ik zou het vreemd vinden van Schreuder als hij nu voor Pasveer gaat kiezen, geeft Gorter nog een paar wedstrijden om zich te bewijzen.



Maar wat ga je daarmee mee bereiken Spelbos? Met een paar wedstrijden heeft Gorter in ieder geval het geluk dat de tegenstanders Fortuna, Groningen en Sparta heetten. De keren dat hij in actie moet komen een stuk geringer zullen zijn.

Ik zag met de wedstrijd tegen PSV dat hij een snelle reflex heeft maar zijn timing liet vaak te wensen over. Hij zat er vaak naast. Daarnaast vraag ik me af hoe streng hij voor de verdediging kan zijn om de boel achterin te organiseren. Ik denk dat we met Pasveer in één klap dergelijke zorgen niet meer hebben, maar goed, wie ben ik. Ze kunnen hem de kans geven maar als hij in een reeks de zelfde fouten blijft maakt is het denk ik snel gedaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 03 augustus 2022 om 10:55:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 augustus 2022 om 08:22:

Ik zou het vreemd vinden van Schreuder als hij nu voor Pasveer gaat kiezen, geeft Gorter nog een paar wedstrijden om zich te bewijzen.



Maar wat ga je daarmee mee bereiken Spelbos? Met een paar wedstrijden heeft Gorter in ieder geval het geluk dat de tegenstanders Fortuna, Groningen en Sparta heetten. De keren dat hij in actie moet komen een stuk geringer zullen zijn.

Ik zag met de wedstrijd tegen PSV dat hij een snelle reflex heeft maar zijn timing liet vaak te wensen over. Hij zat er vaak naast. Daarnaast vraag ik me af hoe streng hij voor de verdediging kan zijn om de boel achterin te organiseren. Ik denk dat we met Pasveer in één klap dergelijke zorgen niet meer hebben, maar goed, wie ben ik. Ze kunnen hem de kans geven maar als hij in een reeks de zelfde fouten blijft maakt is het denk ik snel gedaan.


Hiermee bereik je dat hij zich gewaardeerd voelt en niet na 1 wedstrijd afgeschreven wordt en dat hij meer vertrouwen kan kweken en zich zekerder gaat voelen in het doel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 03 augustus 2022 om 10:55:

(...) Met een paar wedstrijden heeft Gorter in ieder geval het geluk dat de tegenstanders Fortuna, Groningen en Sparta heetten. (...)



Of pech. Als die tegenstanders ook al tegen hem weten te scoren.

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 03 augustus 2022 om 10:55:

(...) De keren dat hij in actie moet komen een stuk geringer zullen zijn. (...)



Maakt dat wat uit? Elke bal op doel zal hij toch moeten hebben.

Verder is het belachelijk dat je in dit stadium nog zo'n labiel elftal hebt en het accent ligt op experimenteren.

 

+2/-0

Ik denk dat ze uiteindelijk bij Jasper Cillessen uitkomen. Meer creativiteit verwacht ik niet van het duo H2. Maarten Stekelenburg kan sowieso niet meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 11:40:

Ik denk dat ze uiteindelijk bij Jasper Cillessen uitkomen. Meer creativiteit verwacht ik niet van het duo H2. Maarten Stekelenburg kan sowieso niet meer.


Lees net dat ie aan NEC gelinkt wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 03 augustus 2022 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 augustus 2022 om 11:40:

Ik denk dat ze uiteindelijk bij Jasper Cillessen uitkomen. Meer creativiteit verwacht ik niet van het duo H2. Maarten Stekelenburg kan sowieso niet meer.


Lees net dat ie aan NEC gelinkt wordt.



Dan is de cirkel rond. Boekhoorn kan dat wel betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 augustus 2022 om 11:37:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 03 augustus 2022 om 10:55:

(...) Met een paar wedstrijden heeft Gorter in ieder geval het geluk dat de tegenstanders Fortuna, Groningen en Sparta heetten. (...)



Of pech. Als die tegenstanders ook al tegen hem weten te scoren.

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 03 augustus 2022 om 10:55:

(...) De keren dat hij in actie moet komen een stuk geringer zullen zijn. (...)



Maakt dat wat uit? Elke bal op doel zal hij toch moeten hebben.

Verder is het belachelijk dat je in dit stadium nog zo'n labiel elftal hebt en het accent ligt op experimenteren.




Inderdaad. Als het experimenteren te lang duurt ga je op den duur des te meer punten verspelen. Cillessen had een optie kunnen zijn maar helaas. Vooralsnog zie ik Ajax de wedstrijden winnen maar laat het mooie maar achterwege. Dit gaat een aanloop worden en dan komt de WK onderbreking voor Schreuder mogelijk helemaal niet ongelegen als het minder gaat.

 

+1/-0

Ik ga ervan uit dat Pasveer gewoon keept as zaterdag. Niet omdat Gorter niet al te best keepte afgelopen week, maar omdat dit al de hele tijd het plan was van Schreuder. Zoals ze al zeiden bij oa VI, ze willen Gorter beter gaan positioneren. Dit houdt in dat hij dit soort potjes mag spelen evenals de beker. Stekelenburg zal verwacht ik, mits fit, hele seizoen tweede keeper zijn. Pasveer competitie en CL als eerste keeper en Gorter in de bekerpotjes en wellicht een potje die er niet meer toe doet in de CL.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 04 augustus 2022 om 10:28:

Ik ga ervan uit dat Pasveer gewoon keept as zaterdag. Niet omdat Gorter niet al te best keepte afgelopen week, maar omdat dit al de hele tijd het plan was van Schreuder. Zoals ze al zeiden bij oa VI, ze willen Gorter beter gaan positioneren. Dit houdt in dat hij dit soort potjes mag spelen evenals de beker. Stekelenburg zal verwacht ik, mits fit, hele seizoen tweede keeper zijn. Pasveer competitie en CL als eerste keeper en Gorter in de bekerpotjes en wellicht een potje die er niet meer toe doet in de CL.



Als dit de waarheid is, dan is het pure armoede en wanbeleid.

 

+1/-0

Er wordt zoveel geld uitgegeven, maar het contract van Stekelenburg die én oud is én waarbij dat zichtbaar is én blessuregevoelig is wordt wel blindelings verlengd. Dan kan er ineens geen cent vanaf. Kan m.i. maar één reden hebben; dat ze een absoluut vertrouwen in Gorter hebben. Dat ze niemand willen halen die hem op middellange termijn in de weg staat.

 

+1/-0

Ondertussen tekent Kasper Schmeichel bij…OGC Nice.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Krantenjongen schreef op 04 augustus 2022 om 16:14:

Ondertussen tekent Kasper Schmeichel bij…OGC Nice.



Jordi was ook minder dan zijn vader. Is geen schande. Kasper was in de jeugd een groot talent, maar het is er nooit écht helemaal uitgekomen anders zou hij niet bijna zijn gehele carrière bij Leichester gespeeld hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 augustus 2022 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 04 augustus 2022 om 10:28:

Ik ga ervan uit dat Pasveer gewoon keept as zaterdag. Niet omdat Gorter niet al te best keepte afgelopen week, maar omdat dit al de hele tijd het plan was van Schreuder. Zoals ze al zeiden bij oa VI, ze willen Gorter beter gaan positioneren. Dit houdt in dat hij dit soort potjes mag spelen evenals de beker. Stekelenburg zal verwacht ik, mits fit, hele seizoen tweede keeper zijn. Pasveer competitie en CL als eerste keeper en Gorter in de bekerpotjes en wellicht een potje die er niet meer toe doet in de CL.



Als dit de waarheid is, dan is het pure armoede en wanbeleid.



Vanwaar die paniek bij velen? Pasveer heeft het toch prima gedaan vorig seizoen? Was goed in de race om record te verbreken. De blessure die hij oploopt had ook een andere keeper van 25 kunnen gebeuren. Hij zette de boel goed neer en ik heb er vertrouwen in dat hij dat weer kan doen. Stekelenburg verlengen kan je vraagtekens bij zetten. Die wil ik wel geven. Gorter is nog jong evenals onze vriend Onana toentertijd was. Niet meteen afschrijven die jongen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 04 augustus 2022 om 17:46:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 augustus 2022 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 04 augustus 2022 om 10:28:

Ik ga ervan uit dat Pasveer gewoon keept as zaterdag. Niet omdat Gorter niet al te best keepte afgelopen week, maar omdat dit al de hele tijd het plan was van Schreuder. Zoals ze al zeiden bij oa VI, ze willen Gorter beter gaan positioneren. Dit houdt in dat hij dit soort potjes mag spelen evenals de beker. Stekelenburg zal verwacht ik, mits fit, hele seizoen tweede keeper zijn. Pasveer competitie en CL als eerste keeper en Gorter in de bekerpotjes en wellicht een potje die er niet meer toe doet in de CL.



Als dit de waarheid is, dan is het pure armoede en wanbeleid.



Vanwaar die paniek bij velen? Pasveer heeft het toch prima gedaan vorig seizoen? Was goed in de race om record te verbreken. De blessure die hij oploopt had ook een andere keeper van 25 kunnen gebeuren. Hij zette de boel goed neer en ik heb er vertrouwen in dat hij dat weer kan doen. Stekelenburg verlengen kan je vraagtekens bij zetten. Die wil ik wel geven. Gorter is nog jong evenals onze vriend Onana toentertijd was. Niet meteen afschrijven die jongen.



Je moet je als Ajax zijnde kapot schamen dat een 38 jarige (november 39) doelman je eerste doelman zou moeten zijn. Dat is gewoon wanbeleid. De prestatie wordt alleen maar minder. Blessure gevoeligheid neemt toe.
Daarnaast dan een jonge onzekere doelman en als klap op de vuurpijl een bijna 40 jarige doelman ook als reserve doelman.

Ajax onwaardig !!

 

+2/-0

Had de 1-1 moeten hebben.

 

+2/-0

We moeten echt een top keeper erbij halen. Hij gaat je punten kosten en een andere goede hebben we (nog) niet.

 

+1/-0

Keepte echt heel goed gisteren en straalt veel rust uit. Lijkt me ook nog eens een prettig persoon. Hopelijk houdt hij deze vorm vast (al hoop ik niet dat hij ooit nog zo vaak moet redden in één wedstrijd als gisteren!).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 14 september 2022 om 08:49:

Keepte echt heel goed gisteren en straalt veel rust uit. Lijkt me ook nog eens een prettig persoon. Hopelijk houdt hij deze vorm vast (al hoop ik niet dat hij ooit nog zo vaak moet redden in één wedstrijd als gisteren!).




Vorig seizoen toch ook al. Dat zag je ook toen hij weg viel. Met hem hielden we vaak de nul.

 

+1/-0

Als Cillessen of Bijlow verkozen wordt boven Pasveer mag Van Gaal naar Specsavers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 14 september 2022 om 09:43:

Als Cillessen of Bijlow verkozen wordt boven Pasveer mag Van Gaal naar Specsavers.



Zeg nou niet iets negatiefs over Bijlow, dadelijk is ie weer geblesseerd!

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer