Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Davy Klaassen

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 19 november 2020 om 17:14:

Klaassen was zeer matig tegen Polen .. Heeft hij wel vaker last van : redelijke wedstrijden afwisselen met zeer matige ..



Ik schrok ervan. Heel vermoeid oogde hij ook, hopelijk is dit een incident.

 

+1/-0

Als hij maar presteert in het shirt van Ajax, wat hij doet in het Oranje tricot interesseert me niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 november 2020 om 20:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 19 november 2020 om 12:51:

Ik kan je wel vast voorspellen dat Davy in april/mei nog steeds niet in de Kuip speelt waar hij volgens jou thuis hoort.



Geef even een verwijzing naar de quote waar ik geschreven heb dat 'Klaassen in de Kuip thuis hoort' a.u.b. ...




Ik zou het gezegd kunnen hebben ,maar ik vind het ,inderdaad, wel iets voor jou .. :D

No hard feelings ,maat ..! B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 21 november 2020 om 01:52:

(...) maar ik vind het ,inderdaad, wel iets voor jou .. :D (...)



Dat vond ik dus niet. B)
Dus heb ik het opgezocht.

Ik weet wat er geschreven is, door wie en mijn reactie daarop.
En die is anders dan dat Flamengo suggereert ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 19 november 2020 om 17:14:

Klaassen was zeer matig tegen Polen .. Heeft hij wel vaker last van : redelijke wedstrijden afwisselen met zeer matige ..



Als iets Klaassen nou kenmerkt dan is het wel dat hij een betrouwbare speler is. Ik vond hem ook niet zoveel verkeerd doen eigenlijk. Twee of drie mindere passes voor rust misschien, maar niets bijzonders waardoor hij er negatief uitsprong. Hij had het defensief wel heel zwaar in de eerste helft, maar dat kwam niet zozeer door zijn eigen handelen maar meer doordat hij niet buitengewoon snel is. Dat lag meer aan de algehele organisatie.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 22 november 2020 om 00:10:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 19 november 2020 om 17:14:

Klaassen was zeer matig tegen Polen .. Heeft hij wel vaker last van : redelijke wedstrijden afwisselen met zeer matige ..



Als iets Klaassen nou kenmerkt dan is het wel dat hij een betrouwbare speler is. Ik vond hem ook niet zoveel verkeerd doen eigenlijk. Twee of drie mindere passes voor rust misschien, maar niets bijzonders waardoor hij er negatief uitsprong. Hij had het defensief wel heel zwaar in de eerste helft, maar dat kwam niet zozeer door zijn eigen handelen maar meer doordat hij niet buitengewoon snel is. Dat lag meer aan de algehele organisatie.



Oranje blijft hetzelfde spelen ongeacht of de Vrij en Blind centraal spelen of de Ligt en van Dijk. Zowel Ajax als Oranje spelen met veel ruimte in de rug wat met de twee minder dynamische verdedigers die er nu stonden zeer riskant is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 22 november 2020 om 00:10:

(...) Hij had het defensief wel heel zwaar in de eerste helft, maar dat kwam niet zozeer door zijn eigen handelen maar meer doordat hij niet buitengewoon snel is. (...)



Is 'hard lopen' geen 'eigen handelen'?! Merkwaardig ... :denk

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 22 november 2020 om 16:14:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 22 november 2020 om 00:10:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 19 november 2020 om 17:14:

Klaassen was zeer matig tegen Polen .. Heeft hij wel vaker last van : redelijke wedstrijden afwisselen met zeer matige ..



Als iets Klaassen nou kenmerkt dan is het wel dat hij een betrouwbare speler is. Ik vond hem ook niet zoveel verkeerd doen eigenlijk. Twee of drie mindere passes voor rust misschien, maar niets bijzonders waardoor hij er negatief uitsprong. Hij had het defensief wel heel zwaar in de eerste helft, maar dat kwam niet zozeer door zijn eigen handelen maar meer doordat hij niet buitengewoon snel is. Dat lag meer aan de algehele organisatie.



Oranje blijft hetzelfde spelen ongeacht of de Vrij en Blind centraal spelen of de Ligt en van Dijk. Zowel Ajax als Oranje spelen met veel ruimte in de rug wat met de twee minder dynamische verdedigers die er nu stonden zeer riskant is.



Lijkt wel of Frankie keihard wil bewijzen geen tikkieterug trainer te zijn. Met Oranje moet je gewoon de backs minder hoog zetten. Sowieso moet een speler als Dumfries er komen en niet al staan. Trouwens moeten bij Ajax de backs ook slechts gestaffeld aanvallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 22 november 2020 om 16:14:

Oranje blijft hetzelfde spelen ongeacht of de Vrij en Blind centraal spelen of de Ligt en van Dijk. Zowel Ajax als Oranje spelen met veel ruimte in de rug wat met de twee minder dynamische verdedigers die er nu stonden zeer riskant is.



Mee eens. Je hebt eigenlijk altijd een snelle verdediger achterin nodig als je zo wil spelen. Normaal Van Dijk die speler. Als Van Dijk naast Blind speelt dan kan dat prima.

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 22 november 2020 om 16:14:

Is 'hard lopen' geen 'eigen handelen'?! Merkwaardig ... :denk



Klaassen kan er zelf weinig aan doen dat hij niet bijzonder snel is. Het mag hem dan ook niet verweten worden als hij eruit wordt gesprint door een speler die wel snelheid heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 november 2020 om 20:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 19 november 2020 om 12:51:

Ik kan je wel vast voorspellen dat Davy in april/mei nog steeds niet in de Kuip speelt waar hij volgens jou thuis hoort.



Geef even een verwijzing naar de quote waar ik geschreven heb dat 'Klaassen in de Kuip thuis hoort' a.u.b. ...




Gevonden onder Davy Klaassen inkomende transfers:


Schrijver
Gepost op 12 juli 2020, 12:16:52 (in reactie) Quote posting Stuur privébericht

Fier Koen
Fan van Ajax

Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 12.674
Reg.: 11 juni 2003

Favoriete opstelling: 3-4-3

Voorspel nu Ajax-Midtjylland FC

Man van de Wedstrijd Ajax-Heracles Almelo: -

open/sluit de onderstaande quote:
Bjorn121 schreef op 12 juli 2020 om 12:13:

Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet waarom een speler van een Duitse degradatiekandidaat in aanmerking zou komen voor Ajax. Ja hij heeft een verleden als Ajacied, maar daar houdt het voor mij toch bij op. Bij Everton hopeloos geflopt en dat lag heus niet aan Ancelotti die hem niet moest hebben. Het lag natuurlijk niet aan hem alleen dat Werder een rampseizoen achter de rug heeft, maar ik kan mij ook geen wedstrijdverslagen herinneren waar hij met kop en schouders boven de rest uitstak.

Ik had gehoopt dat we dit soort spelers nu achter ons hadden liggen, maar blijkbaar speelt het sentiment bij velen terug op. Harde werker ja, maar als ik werkers wil zien zat ik wel in De Kuip.



Helemaal mee eens. Vooral met de laatste zin. De spijker op z'n kop.


+2/-0

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 november 2020 om 21:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 november 2020 om 20:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 19 november 2020 om 12:51:

Ik kan je wel vast voorspellen dat Davy in april/mei nog steeds niet in de Kuip speelt waar hij volgens jou thuis hoort.



Geef even een verwijzing naar de quote waar ik geschreven heb dat 'Klaassen in de Kuip thuis hoort' a.u.b. ...



Gevonden onder Davy Klaassen inkomende transfers:

(...)



Waar slaat deze reactie op?!

Nogmaals: waar staat dat ik heb geschreven dat Klaassen "in de Kuip thuis hoort"?

Klaasen is nl. te goed voor Feijenoord. Daarom weet ik zeker dat ik dat nooit geschreven heb. Mijn reactie over "werkers" en "Feijenoord" wordt uit zijn verband getrokken.

Waarom?

Dit bericht is gewijzigd op 24 november 2020, 00:12:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 november 2020 om 00:06:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 23 november 2020 om 21:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 november 2020 om 20:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 19 november 2020 om 12:51:

Ik kan je wel vast voorspellen dat Davy in april/mei nog steeds niet in de Kuip speelt waar hij volgens jou thuis hoort.



Geef even een verwijzing naar de quote waar ik geschreven heb dat 'Klaassen in de Kuip thuis hoort' a.u.b. ...



Gevonden onder Davy Klaassen inkomende transfers:

(...)



Waar slaat deze reactie op?!

Nogmaals: waar staat dat ik heb geschreven dat Klaassen "in de Kuip thuis hoort"?

Klaasen is nl. te goed voor Feijenoord. Daarom weet ik zeker dat ik dat nooit geschreven heb. Mijn reactie over "werkers" en "Feijenoord" wordt uit zijn verband getrokken.

Waarom?



Ik denk dat velen hier verrast zijn door de impact van de komst van Davy Klaassen. Ik had ook voorheen zoiets van: "Leuke gast die Ajax een warm hart toedraagt en hij heeft het best okay gedaan op 10 maar we hebben nu beteren."

Ik wist toen ook niet dat Davy in de controle een klasse beter zou zijn dan voor de bal.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 november 2020 om 20:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 19 november 2020 om 12:51:

Ik kan je wel vast voorspellen dat Davy in april/mei nog steeds niet in de Kuip speelt waar hij volgens jou thuis hoort.



Geef even een verwijzing naar de quote waar ik geschreven heb dat 'Klaassen in de Kuip thuis hoort' a.u.b. ...





Ik zag dat jij en Flamengo een gesprek hadden en ik heb ff opgezocht wat er gezegd is betreft Klaassen. Misschien verhelderd dit jullie discussie.

Fijne dag

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 24 november 2020 om 12:57:

Ik zag dat jij en Flamengo een gesprek hadden en ik heb ff opgezocht wat er gezegd is betreft Klaassen. Misschien verhelderd dit jullie discussie. (...)



Er hoeft niets verhelderd te worden. Ik ben heel duidelijk geweest.

Dat zal ook wel de reden zijn dat Flamengo er niet op terug komt en zijn misvatting inziet.

 

+1/-0

Wel bijzonder, want Klaassen gaf vanavond aan dat hij vond dat de Ajaxselectie nu sterker is dan toen hij wegging.

https://www.vi.nl/video/klaassen-ajax-selectie-is-nu-sterker-dan-toen-ik-hier-wegginglink

Stond ook flink sterke selectie, denk aan Sanchez, Frenkie, De ligt, Ziyech, Nouri, Dolberg, Traore, Youness, Viergever, Bazoer, Ghazi, Riedewald, Kluivert, Schone, Veltman en ze haalden de finale van de Uefacup.

Mooi dat in 2020 nog steeds Onana, Neres en Klaassen ;) aanwezig zijn van het finale elftal (2017) tegen United en Blind ook ;)

Prijzen weer pakken dit seizoen!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 28 november 2020 om 23:12:

Wel bijzonder, want Klaassen gaf vanavond aan dat hij vond dat de Ajaxselectie nu sterker is dan toen hij wegging.

https://www.vi.nl/video/klaassen-ajax-selectie-is-nu-sterker-dan-toen-ik-hier-wegginglink

Stond ook flink sterke selectie, denk aan Sanchez, Frenkie, De ligt, Ziyech, Nouri, Dolberg, Traore, Youness, Viergever, Bazoer, Ghazi, Riedewald, Kluivert, Schone, Veltman en ze haalden de finale van de Uefacup.

Mooi dat in 2020 nog steeds Onana, Neres en Klaassen ;) aanwezig zijn van het finale elftal (2017) tegen United en Blind ook ;)

Prijzen weer pakken dit seizoen!



Ik denk vooral dat hij bedoelt dat deze selectie meer stabiel is. Destijds was het meer een soort van run and gun voetbal. Heel spectaculair vaak, zeker na de winterstop, maar we gaven ook heel veel weg. In de finale tegen Man United wisten we het niet meer toen Mourinho schaamteloos een soort van De Graafschap-tactiek ging hanteren.

Nu, zeker de laatste weken waarin Ten Hag lijkt te hebben ingezien dat de backs niet allebei weg kunnen zijn en Gravenberch meer uitzakt, ziet het er een stuk meer in balans uit. En professioneel. Klaassen speelt daarin een belangrijke rol trouwens, hij is een geweldige versterking gebleken. Achteraf moeten we blij zijn dat die Hojbjerg voor Spurs koos.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 november 2020 om 08:56:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 28 november 2020 om 23:12:

Wel bijzonder, want Klaassen gaf vanavond aan dat hij vond dat de Ajaxselectie nu sterker is dan toen hij wegging.

https://www.vi.nl/video/klaassen-ajax-selectie-is-nu-sterker-dan-toen-ik-hier-wegginglink

Stond ook flink sterke selectie, denk aan Sanchez, Frenkie, De ligt, Ziyech, Nouri, Dolberg, Traore, Youness, Viergever, Bazoer, Ghazi, Riedewald, Kluivert, Schone, Veltman en ze haalden de finale van de Uefacup.

Mooi dat in 2020 nog steeds Onana, Neres en Klaassen ;) aanwezig zijn van het finale elftal (2017) tegen United en Blind ook ;)

Prijzen weer pakken dit seizoen!



Ik denk vooral dat hij bedoelt dat deze selectie meer stabiel is. Destijds was het meer een soort van run and gun voetbal. Heel spectaculair vaak, zeker na de winterstop, maar we gaven ook heel veel weg. In de finale tegen Man United wisten we het niet meer toen Mourinho schaamteloos een soort van De Graafschap-tactiek ging hanteren.

Nu, zeker de laatste weken waarin Ten Hag lijkt te hebben ingezien dat de backs niet allebei weg kunnen zijn en Gravenberch meer uitzakt, ziet het er een stuk meer in balans uit. En professioneel. Klaassen speelt daarin een belangrijke rol trouwens, hij is een geweldige versterking gebleken. Achteraf moeten we blij zijn dat die Hojbjerg voor Spurs koos.



Klaassen zei sterker. Wat jij vindt mag jij vinden, maar ik deelde even wat Davy erover zei. Hij kan ook beide teams, selecties vergelijken hij staat er mee op het veld.

 

+2/-0

Ik vind de huidige selectie zeker sterker. Meer sterkhouders, een betere hiërarchie en in de breedte ook echt sterker. En voor het eerst lijkt Ten Hag nu in een positie te zitten dat hij wat meer kan rouleren zonder dat het al teveel ten koste van de kwaliteit van het spel gaat. Dat was de afgelopen twee seizoenen nog niet mogelijk.

 

+1/-0

Laten we hopen dat ie tijdelijk opgebrand is. De laatste 4-5 weken echt dik ondermaats en een stoorzender; kan het niet belopen en aan de bal ontzettend vertragend en traag in handelen. Hopelijk doet een paar potjes rust hem goed en is ie daarna weer fris, waardoor ie prima wat toevoegt. Op dit moment heb je er niet veel aan.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 13 december 2020 om 10:08:

Laten we hopen dat ie tijdelijk opgebrand is. De laatste 4-5 weken echt dik ondermaats en een stoorzender; kan het niet belopen en aan de bal ontzettend vertragend en traag in handelen. Hopelijk doet een paar potjes rust hem goed en is ie daarna weer fris, waardoor ie prima wat toevoegt. Op dit moment heb je er niet veel aan.



Dit heeft hij altijd gehad, ook in zijn eerste periode. Het is precies de reden van de kritieken op hem. Toen en nu.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Spelers » Davy Klaassen