Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Dies Janse

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 01 oktober 2026 om 16:59:

HFCTJ schreef op 01 oktober 2026 om 15:42:

Al meer dan 20 jaar kijk ik mee op dit forum + op ajax.netwerk.to was ik ooit zeer actief met pak-m-beet 10.000+ reacties. Het is pijnlijk om te zien hoe dit forum nu op een dieptepunt zit met 5 of 6 users die elkaar alleen nog maar aanvallen, pakken op woorden en het leven zuur maken. Stap eens uit die bubbel en zie wat jullie samen aan het doen zijn. Het is echt heel triest.

De aanwezige posters triest noemen en je tegelijkertijd beklagen over het feit dat mensen elkaar aanvallen en het leven zuur zouden maken. Prachtige ironie.

Ik noem de situatie triest, niet de posters. Dat is toch echt iets anders. Inhoudelijk ergens op ingaan is blijkbaar geen optie meer, zijspoortjes zoeken en mensen pakken op woorden des te meer.

+6/-1

HFCTJ schreef op 01 oktober 2026 om 17:12:

ElSimao2 schreef op 01 oktober 2026 om 16:59:

HFCTJ schreef op 01 oktober 2026 om 15:42:

Al meer dan 20 jaar kijk ik mee op dit forum + op ajax.netwerk.to was ik ooit zeer actief met pak-m-beet 10.000+ reacties. Het is pijnlijk om te zien hoe dit forum nu op een dieptepunt zit met 5 of 6 users die elkaar alleen nog maar aanvallen, pakken op woorden en het leven zuur maken. Stap eens uit die bubbel en zie wat jullie samen aan het doen zijn. Het is echt heel triest.

De aanwezige posters triest noemen en je tegelijkertijd beklagen over het feit dat mensen elkaar aanvallen en het leven zuur zouden maken. Prachtige ironie.

Ik noem de situatie triest, niet de posters. Dat is toch echt iets anders. Inhoudelijk ergens op ingaan is blijkbaar geen optie meer, zijspoortjes zoeken en mensen pakken op woorden des te meer.

Wat is het doel van dit intermezzo? Jezelf beter voelen door te zeggen dat de rest zich "triest" zou gedragen?

+1/-1

Laat mensen gewoon de discussie voeren die ze willen voeren, lijkt me. Vind je het niet interessant, dan negeer je het topic toch lekker. Zo negeer ik bijvoorbeeld al jaren het topic over de Ajax Vrouwen.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Spelers » Dies Janse