Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

Viel gisteren compleet door de mand. Geen overzicht, slechte afwerking, loopt te veel met de bal en gaat geen duels aan; laat zijn tegenstander regelmatig lopen. Doorselecteren. Dat hij niet op zijn favoriete positie stond maakt nu geen bal uit. En dan nog een boos gezicht als hij wordt gewisseld.

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 06 september 2026 om 19:10:

Viel gisteren compleet door de mand. Geen overzicht, slechte afwerking, loopt te veel met de bal en gaat geen duels aan; laat zijn tegenstander regelmatig lopen. Doorselecteren. Dat hij niet op zijn favoriete positie stond maakt nu geen bal uit. En dan nog een boos gezicht als hij wordt gewisseld.

Dit is niet alleen gisteren hoor. Dit doet hij structureel. Als ik eerlijk ben heb ik hem regelmatig een stuk slechter zien spelen. Dat hij boos wordt is wel een gebrek aan zelfreflectie.

Gloukh is ook gewoon geen linksbuiten. Gloukh moet op 10 spelen, of niet, in mijn ogen. Ik denk dat we op 10 betere opties hebben. Maar goed, daarom had ik hem in de zomer ook verkocht als er een koper was geweest.

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh