Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 april 2026 om 09:57:

Als je Regeer daadwerkelijk wilt bespreken, kijk dan verder dan deze site. Genoeg te vinden, lijkt mij.

Hij mag zijn mening over Regeer, ook al ben je het er niet mee eens, gewoon uitspreken op dit forum. En dat zo vaak als ie wil.

+3/-1

ElSimao2 schreef op 21 april 2026 om 10:15:

Als je Regeer daadwerkelijk wilt bespreken, kijk dan verder dan deze site. Genoeg te vinden, lijkt mij.

Hij mag zijn mening over Regeer, ook al ben je het er niet mee eens, gewoon uitspreken op dit forum. En dat zo vaak als ie wil.

Dat lijkt mij ook ja. Geen idee waarom ik daarvoor zou moeten uitwijken naar een ander platform.

Je haalt Regeer er ook in andere topics bij, zoals in het Gloukh-topic vrij recent nog en ik denk dat jij dit weet.

Klopt, in het kader van de discussie over de invulling van het middenveld. Aangezien Steur en zeker Klaassen redelijk zeker zijn van hun plek, weet ik namelijk wel weer hoe laat het is als Regeer zijn basisplaats terug krijgt. Dan mag Gloukh weer banken, verwacht ik. En daar gaan we niet beter van voetballen ben ik bang.

Regeer is 22 jaar, komt uit de eigen jeugd en kan zich dus nog verder ontwikkelen.

Weet ik niet, op je 22e moet je er wel zo ongeveer staan. Je kunt nog wel iets beter worden, maar de meeste rek is er ook al wel uit.

Nergens voor nodig om een speler constant af te zeiken. Ik zie meerderen dit doen bij meerdere spelers. Sure, ik heb ook genoeg gezegd over bijvoorbeeld Weghorst en Berghuis. Het kwam gewoon mijn neus uit de frequentie welke mij opviel van hoevaak jij met de naam Regeer kwam alsof het geinig was. Zeker bij spelers uit de eigen jeugd vind ik het gepast om daar respectvol mee om te gaan. Het liefste ook bij andere spelers waaronder Gloukh waar jij dus Regeer voor inzette om iemand te counterfitten in diens opmerking jegens Gloukh. Sowieso een rare vergelijking.

Als Klaassen de meeste minuten maakt op het middenveld dit seizoen, dan verklaart dat veel. Hij speelt helaas op géén enkele positie meer goed.

Klaassen is ook een speler uit de eigen jeugd, maar hier is het niet gepast om er 'respectvol mee om te gaan'?

Het heeft natuurlijk allemaal niks met respect, 'geinig' of 'afzeiken' te maken. Mijn punt is simpelweg dat Regeer er in mijn ogen niet zoveel van kan. Zoals ik al aangaf: niveau Lindgren. En dan zie ik liever Mokio, Gloukh en Steur op het middenveld spelen dan een combinatie met Regeer.

Regeer heeft zijn goede wedstrijden gehad, defensief regelmatig belangrijk geweest, maar kent ook zijn mindere momenten en/of periodes.

Mwoah, écht goede wedstrijden dit seizoen kan ik me niet herinneren eigenlijk. Hij speelt weleens naar behoren en zonder grote fouten te maken. Maar ik zie 'm ook nooit z'n stempel drukken of écht overtuigen. Brengt ook weinig extra's in de vorm van een goede vrije trap of corner of zo. Assists levert hij ook al niet (vergelijk dat eens met Henderson vorig jaar op dezelfde positie). Nee, hele simpele 13-in-een-dozijn-voetballer die straks grotere talenten in de weg staat.

Mokio lijkt nu beter in vorm te geraken, heeft zijn ouders uit zijn leven gesneden en contract verlengd. Hopelijk betekent dit allemaal dat Mokio nu eindelijk écht gaat shinen.

Dat van die ouders (wat er ook van waar is) boeit me niet zo, die contractverlenging des te meer. Je moet nu gewoon speeltijd in Mokio gaan investeren. Aangezien datzelfde voor Steur geldt, lijkt het me logisch dat het controlerende blok voor de komende twee, drie seizoenen gewoon staat nu.

Dat betekent exit voor lieden als Van den Boomen, Mannsverk en Fitz-Jim. Als Regeer wil blijven als back-up, be my guest. Maar voor elk redelijk bod zou ik 'm laten gaan.

+2/-0

Sevic schreef op 21 april 2026 om 14:58:

ElSimao2 schreef op 21 april 2026 om 10:15:

Dat lijkt mij ook ja. Geen idee waarom ik daarvoor zou moeten uitwijken naar een ander platform.

Dat bedoelde ik niet. Ik heb de reactie n.b. zodanig aangepast dat het niet op deze manier geïnterpreteerd kan worden nadat de persoon waarop jij reageert met deze reactie is gekomen en alsnog reageer jij op deze persoon alsof het klopt wat ie zegt. Are you for real? Deze persoon maakt vaker negatieve en verkeerde interpretaties, zeker van mensen waar ie geen respect voor heeft, wat heel duidelijk op te merken is.

+1/-0

"Deze persoon"

Heerlijk, na een jaar van negeren laat ze zich toch nog kennen :)

+1/-0

Kiki schreef op 20 april 2026 om 12:17:

Sevic schreef op 20 april 2026 om 12:01:

Bij de favoriete opstelling op lange termijn wordt Regeer slechts door zo'n 20% van de forumleden opgesteld, daarmee staat hij niet in de basis. Bij de favoriete opstelling op korte termijn wordt hij zelfs geheel niet genoemd.

Alle trainers blijven 'm echter maar opstellen.

De vraag is, zien zij iets wat wij niet zien, of juist andersom?

Wijndal, Avila, Kaplan, Alders, Van den Boomen, Akpom, Heerkens, Van Axel Dongen, Jaros, Zinchenko etc. staan in die opstellingen. Jij vindt ontelbare manieren om te pissen op jouw favoriete pispaaltje.

Setford (blijft toch een keepertje), Rijkhoff (staat garant voor doelpunten). Verschueren (laat het iedere week zien bij Volendam) en ‘on topic’ Regeer (moet weer naar zijn Twente-vorm toegroeien) staan er ook in. Ajax heeft genoeg contractspelers en de jongens die nauwelijks of niet aan spelen toekomen of verhuurd zijn verdienen ook een kans. Zij staan tenslotte niet voor spek en bonen in de lijst van spelers waaruit gekozen kan worden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer