Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 06 februari 2025 om 13:30:

spelbos schreef op 06 februari 2025 om 13:11:

Ik weet niet of je Klaassen moet inschrijven, hij is al een tijdje niet meer bepalend en uit vorm en hij is niet gemist in de poulefase.
Ik zou hem daarom niet inschrijven omdat het middenveld meer dan genoeg vertegenwoordigers heeft.

Zonder Klaassen, Regeer, Mannsverk, Hlynsson en Tahirovic blijven Henderson, Fitz-Jim, Taylor en Van den Boomen over. Vier middenvelders! 4!!!

Ik weel niet wie er allemaal op de A-lijst zijn ingeschreven als middenvelder maar je hebt ook een Berghuis nog die als middenvelder kan spelen, verder kan je van de B-lijst een jeugdspeler als Mokio of Steur erbij halen.
Regeer komt sowieso op de B-lijst terecht.
De nieuwe linksbuiten en rechtsback moeten sowieso ingeschreven worden en ik zou die nieuwe keeper ook inschrijven omdat hij veel ervaring heeft op Europees niveau.

+1/-0

Dit is wel erg sneu. Hij is alleen wel de meest vervangbare speler zo'n beetje. Een redelijk overbodige aankoop. Al zie ik liever hem dan Berghuis of Van den Boomen op het middenveld.

Ik weet niet of je Klaassen moet inschrijven, hij is al een tijdje niet meer bepalend en uit vorm en hij is niet gemist in de poulefase.
Ik zou hem daarom niet inschrijven omdat het middenveld meer dan genoeg vertegenwoordigers heeft.

Juist in Europa heb je ook ervaring en doelpuntenmakers nodig. Er zijn genoeg wedstrijden geweest waarin ik hem er graag bij had gehad, zeker in zo'n wedstrijd als die in Letland. Ik vind hem ook niet uit vorm. Hij speelt vaak in een wat meer verdedigende en sobere rol de laatste maanden. Wat dat betreft is het jammer dat hij en Fitz-Jim niet wat vaker samen op het middenveld staan. Dan kan Klaassen zich wat meer met aanvallen bemoeien.

+2/-0

Juist een Klaassen die uit vorm is, kun je in de EL inzetten om ritme op te doen. En uh, ik vind dat hij wel gemist werd in de poulefase. De wedstrijd in Letland bijvoorbeeld.

-

Ahn ik zie dat thomas hierboven al zoiets heeft gepost. Ben het daarmee eens natuurlijk.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer