Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.351
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Ajax-Go Ahead Eagles 3-1 (1-0)
Man van de Wedstrijd Ajax-Union Sint-Gillis: Josip Šutalo
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 06 februari 2025 om 13:30:
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 06 februari 2025 om 13:11:
Ik weet niet of je Klaassen moet inschrijven, hij is al een tijdje niet meer bepalend en uit vorm en hij is niet gemist in de poulefase.
Ik zou hem daarom niet inschrijven omdat het middenveld meer dan genoeg vertegenwoordigers heeft.
Zonder Klaassen, Regeer, Mannsverk, Hlynsson en Tahirovic blijven Henderson, Fitz-Jim, Taylor en Van den Boomen over. Vier middenvelders! 4!!!
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.695
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-Go Ahead Eagles
Man van de Wedstrijd Ajax-Union Sint-Gillis: -
Dit is wel erg sneu. Hij is alleen wel de meest vervangbare speler zo'n beetje. Een redelijk overbodige aankoop. Al zie ik liever hem dan Berghuis of Van den Boomen op het middenveld.
Ik weet niet of je Klaassen moet inschrijven, hij is al een tijdje niet meer bepalend en uit vorm en hij is niet gemist in de poulefase.
Ik zou hem daarom niet inschrijven omdat het middenveld meer dan genoeg vertegenwoordigers heeft.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 438
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Go Ahead Eagles
Man van de Wedstrijd Ajax-Union Sint-Gillis: -
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer