Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Gaat op verhuur naar Werder Bremen inclusief koopoptie.

Ik hoop maar dat dat een (voorwaardelijk) verplichte koopoptie is, want na een jaar banken in Bremen kom je hier al helemaal nooit meer vanaf. Wel puik werk als dit in de praktijk neerkomt op een definitieve transfer.

Vergeer -> Amrabat, daar word je zeker niet slechter van. In tegendeel.

+2/-1

Regeer verhuren is een goede oplossing na het halen van Amrabat wie normaal gesproken basisspeler zal gaan worden en zoals ik al eerder heb gezegd, zie ik liever Johnson minuten maken dan Regeer.

+1/-0

Ik vind het ergens toch wel apart dat Regeer meteen verhuurd wordt. Michel gaf aan dat hij eigenlijk maar 1 optie heeft voor de zes positie. Als je dat doortrekt heeft hij er nu nog steeds maar 1!
Het lijkt me dat ze toch ook Mokio wel zien als back-up op deze positie. In theorie heeft hij daar ook zeker potentie voor. Maar het is gezien zijn huidige vrij ongedisciplineerde spel wel een risico.
Van mij had Regeer wel mogen blijven als reserve speler. Zeurt niet, kan op meerdere posities uit de voeten en probeert zijn taken uit te voeren. De spoeling lijkt wat dun nu voor wat betreft taakbewuste spelers.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Litmanen92 schreef op 31 augustus 2026 om 16:06:

Ik vind het ergens toch wel apart dat Regeer meteen verhuurd wordt. Michel gaf aan dat hij eigenlijk maar 1 optie heeft voor de zes positie. Als je dat doortrekt heeft hij er nu nog steeds maar 1!
Het lijkt me dat ze toch ook Mokio wel zien als back-up op deze positie. In theorie heeft hij daar ook zeker potentie voor. Maar het is gezien zijn huidige vrij ongedisciplineerde spel wel een risico.
Van mij had Regeer wel mogen blijven als reserve speler. Zeurt niet, kan op meerdere posities uit de voeten en probeert zijn taken uit te voeren. De spoeling lijkt wat dun nu voor wat betreft taakbewuste spelers.

Prima dat hij z'n taken probeert uit te voeren, maar komt gewoon tekort. Het is goed dat hij wordt verhuurd, misschien laat hij het elders wel zien.

+2/-0

Litmanen92 schreef op 31 augustus 2026 om 16:06:

Eens, ben ook geen fan van Regeer maar als je per se met een 6 wil spelen en aangeeft dat hij de enige optie was, dan heb je er nu met Amrabat nog steeds maar een. En die man is dan al 30 en heeft al meerdere blessures achter de rug. Hij zou zomaar voor langere tijd weg kunnen vallen en dan heb je niemand meer achter de hand.

Ik denk dat Regeer wellicht zelf graag weg wilde, omdat hij hier niet bepaald positief bejegend wordt. Dat je zelf op je verjaardag aangevallen wordt door je eigen fans, moet geen goed gevoel geven.

+2/-0

Ajax heeft met Youri Regeer en Werder Bremen overeenstemming bereikt over de verhuur van de speler aan de Duitse club. De 23-jarige middenvelder wordt dit lopende seizoen, tot de zomer van 2027, verhuurd aan de club die uitkomt in de Bundesliga. In de huurovereenkomst is voor de Duitsers een optie tot koop opgenomen. Het contract van Regeer loopt in Amsterdam nog tot en met 30 juni 2029.

Bron: Youri Regeer naar Werder Bremen op huurbasis

+1/-0

Op zich vrij voorspelbaar dat er een optie tot koop bijzit. Iedere keer weer zo geheimzinnig over het bedrag. Waarom?

+1/-0

Kiki schreef op 31 augustus 2026 om 19:56:

Op zich vrij voorspelbaar dat er een optie tot koop bijzit. Iedere keer weer zo geheimzinnig over het bedrag. Waarom?

Volgens mij meldt Ajax dit alleen als het verplicht is. Bij Tsygankov heeft Ajax het bedrag ook niet gecommuniceerd toch? Dat is alleen in de pers benoemd, maar niet officieel door Ajax. Wanneer het precies verplicht is, dat is ook geen vast bedrag. Ze moeten het melden als het om 'koersgevoelige' informatie gaat. Volgens mij wordt een bedrag dat hoger is als 10% van de omzet gezien als koersgevoelige informatie. Dus tegenwoordig zit je dan al snel aan 15m voordat Ajax zich verplicht voelt om het transferbedrag zelf te melden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer