Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Regeer is inderdaad de beste optie in dit huidige systeem waar spelvertraging leidend is.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 06 maart 2026 om 17:54:

Regeer is inderdaad de beste optie in dit huidige systeem waar spelvertraging leidend is.

Weghorst dus ook! En Berghuis! Én Klaassen! We hebben énorm veel ervaring in de ploeg!

+1/-0

Grote probleem blijft dat je geen goede 6 hebt. Heb je die dan kan je prima met Steur en Gloukh op middenveld. Als je dan toch iemand als 6 gaat neerzetten, dan vind ik Klaassen, Fitz-Jim en Itakura niet geschikt. Wel geprobeert maar geen succes geworden. Mokio is nog te jong, die is nog ff teveel met zichzelf bezig en nog een beetje de vraag wat nou zijn beste positie is, uiteindelijk komt hij er wel.

Dan kom je toch uit bij Regeer, bij gebrek aan een echte 6 op dit moment het meest geschikt. Eigenlijk wordt Regeer een beetje misbruikt, maar je moet wat. Als Regeer voetballend en conditioneel nog flinke stappen gaat maken, dan zou die van waarde kunnen zijn, maar ik denk niet dat hij die tijd krijgt. Wat betreft dit seizoen, dit seizoen gaat nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang duren.

+3/-0

ElSimao2 schreef op 06 maart 2026 om 17:51:

Er is echter geen sprake van een discussie.

Klopt, en dat is jammer.

Dat is niet omdat ik per se gelijk wil krijgen of omdat ik een fan van Regeer ben en wil dat hij koste wat kost speelt, maar omdat - zoals 3LittleBirds hierboven al aangeeft - er geen goede 6 is. Die zou er moeten zijn, maar die is er niet, en dan kom je aan het einde van de rit, na alle logische gevolgtrekkingen, bij Regeer uit.

Klaassen eruit ben ik het overigens mee eens, maar de positie van Regeer is voor mij ook niet heilig.

Natuurlijk niet, niemand is heilig. Maar wie moet er dan op zijn positie spelen, op dit huidige moment, in de huidige situatie, met de huidige selectie?

Buiten in krachttermen uitdrukken dat je toch echt gelijk hebt, breng je weinig inhoud in de discussie aan.

Afgezien van wat vaag gezwets in de ruimte ben je zelf nog altijd niet met een concreet tegenargument gekomen. Het lijkt wel een principekwestie voor jou om mensen op triviale punten vooral géén gelijk te geven, en vervolgens te opteren voor beledigingen om de discussie te laten ontsporen. Als ElSimao2 zichzelf per ongeluk in een positie heeft gemanoeuvreerd van waaruit hij niet kan winnen, probeert hij een patstelling af te dwingen, want dat is dan in ieder geval nog een remise. Beetje Trumpiaans bijna.

Maakt niet uit, mensen zoals jij zijn ook nodig op een forum. Daarom geef ik je ook regelmatig een plusje. Maar in deze discussie ben je helaas een beetje uitgeluld, al zul je ongetwijfeld hierna nog het laatste woord nemen. Prima, het is belangrijk voor je, het is je gegund.

+2/-0

Ik lees van alles over Regeer, maar goh hij is wel een talent, hè. Regeer kan wel eens de verrassing gaan worden in de Oranje WK selectie van bondscoach Ronald Koeman en op het middenveld van Oranje op het WK in de Verenigde Staten zijn grote internationale doorbraak gaan maken. Tijdens de zomer- en winterstop traint hij door met zijn vader waardoor hij één van de fitste spelers is in het Nederlandse betaald voetbal. Dat werpt duidelijk zijn vruchten af.

+1/-0

Ajax moet het tegen FC Groningen wel doen zonder de geschorste Youri Regeer.

Overigens was ik dit vergeten, dus het wordt interessant om te zien wat Grim hiermee doet. Klaassen op 6? Is dat dan de oplossing? :B

+1/-0

Mie Toe schreef op 06 maart 2026 om 19:13:

ElSimao2 schreef op 06 maart 2026 om 17:51:

Er is echter geen sprake van een discussie.

Klopt, en dat is jammer.

Dat is niet omdat ik per se gelijk wil krijgen of omdat ik een fan van Regeer ben en wil dat hij koste wat kost speelt, maar omdat - zoals 3LittleBirds hierboven al aangeeft - er geen goede 6 is. Die zou er moeten zijn, maar die is er niet, en dan kom je aan het einde van de rit, na alle logische gevolgtrekkingen, bij Regeer uit.

Klaassen eruit ben ik het overigens mee eens, maar de positie van Regeer is voor mij ook niet heilig.

Natuurlijk niet, niemand is heilig. Maar wie moet er dan op zijn positie spelen, op dit huidige moment, in de huidige situatie, met de huidige selectie?

Buiten in krachttermen uitdrukken dat je toch echt gelijk hebt, breng je weinig inhoud in de discussie aan.

Afgezien van wat vaag gezwets in de ruimte ben je zelf nog altijd niet met een concreet tegenargument gekomen. Het lijkt wel een principekwestie voor jou om mensen op triviale punten vooral géén gelijk te geven, en vervolgens te opteren voor beledigingen om de discussie te laten ontsporen. Als ElSimao2 zichzelf per ongeluk in een positie heeft gemanoeuvreerd van waaruit hij niet kan winnen, probeert hij een patstelling af te dwingen, want dat is dan in ieder geval nog een remise. Beetje Trumpiaans bijna.

Maakt niet uit, mensen zoals jij zijn ook nodig op een forum. Daarom geef ik je ook regelmatig een plusje. Maar in deze discussie ben je helaas een beetje uitgeluld, al zul je ongetwijfeld hierna nog het laatste woord nemen. Prima, het is belangrijk voor je, het is je gegund.

Het is vooral voor jou heel erg belangrijk om de "discussie te winnen".

Ik zou zelf Gloukh op 10 zetten, Steur op linkshalf en Mokio / FJ / Regeer op rechts. Alle drie de opties hebben voor- en nadelen maar denk dat ze overall ongeveer een gelijk niveau hebben. Ben niet eens anti-Regeer, maar hoe jij hem als onvermijdelijk beschouwt gaat mij veel te ver.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer