Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Kenneth Taylor

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 07 januari 2026 om 15:08:

Lazio schijnt nu 17 miljoen + 3 miljoen aan bonussen te willen overmaken voor Kenneth ter vervanging van Guendouzi die naar Turkije verkast. Dat zou een werelddeal zijn, gezien de omstandigheden.

Kroes zal 'm dus wel verpesten.

ik lees nu weer een update dat het om 15 miljoen + een enkele miljoenen aan bonussen zou gaan. Het is om het even. Ajax kan een vertrek van Taylor niet alleen prima opvangen, maar daarmee ook ruimte bieden voor jongens als Steur en Mokio.

+3/-0

Dus Taylor en Fitz-Jim kunnen zomaar vertrekken deze maand. Ik word echter niet gelukkig van al die namen waar Ajax aan gelinkt wordt om te huren, behalve om te lezen dat het niet doorgaat.

+2/-0

Kiki schreef op 07 januari 2026 om 18:20:

Dus Taylor en Fitz-Jim kunnen zomaar vertrekken deze maand. Ik word echter niet gelukkig van al die namen waar Ajax aan gelinkt wordt om te huren, behalve om te lezen dat het niet doorgaat.

Waar ik mij echt zorgen om maak, is het gerucht dat Ajax bereid is te praten over een vertrek van Steur.. Volgens mij ging het om Eintracht Frankfurt. 11 januari wordt hij 18. Ik hoop echt dat we hem voor 5 jaar kunnen vastleggen. Deze jongen is op dit moment ons grootste talent.

+3/-0

s0lido schreef op 07 januari 2026 om 19:47:

Kiki schreef op 07 januari 2026 om 18:20:

Waar ik mij echt zorgen om maak, is het gerucht dat Ajax bereid is te praten over een vertrek van Steur.. Volgens mij ging het om Eintracht Frankfurt. 11 januari wordt hij 18. Ik hoop echt dat we hem voor 5 jaar kunnen vastleggen. Deze jongen is op dit moment ons grootste talent.

Ja, Eintracht Frankfurt inderdaad. Als Ajax Steur verkoopt, dan is het einde zoek. Deze speler is dé toekomst!

+3/-0

Sevic schreef op 07 januari 2026 om 15:08:

Lazio schijnt nu 17 miljoen + 3 miljoen aan bonussen te willen overmaken voor Kenneth ter vervanging van Guendouzi die naar Turkije verkast. Dat zou een werelddeal zijn, gezien de omstandigheden.

Kroes zal 'm dus wel verpesten.

Een half uur nadat ik zeg dat 15M onrealistisch is, komt er kennelijk een bod van minimaal 15M.

Maar goed, dat zijn dingen waar ik graag mis in zit.

+1/-0

De laatste berichten zijn dat Taylor een bom zou gooien onder een transfer naar Lazio. Hij zou liever willen wachten tot de zomer na het WK’s wanneer (met dan nog maar één jaar contract) zijn transfersom naar verwachting nog maar een 10 miljoen euro zal bedragen. Taylor verwacht dat dan in zijn ogen aantrekkelijkere opties zich voor hem zullen aandienen.

+1/-0

Sjakie Meulemans schreef op 07 januari 2026 om 21:32:

De laatste berichten zijn dat Taylor een bom zou gooien onder een transfer naar Lazio. Hij zou liever willen wachten tot de zomer na het WK’s wanneer (met dan nog maar één jaar contract) zijn transfersom naar verwachting nog maar een 10 miljoen euro zal bedragen. Taylor verwacht dat dan in zijn ogen aantrekkelijkere opties zich voor hem zullen aandienen.

Keihard zijn en duidelijk maken dat hij dan maar een halfjaar buiten de selectie belandt.

+4/-0

s0lido schreef op 07 januari 2026 om 22:13:

Sjakie Meulemans schreef op 07 januari 2026 om 21:32:

Keihard zijn en duidelijk maken dat hij dan maar een halfjaar buiten de selectie belandt.

Exact. Succes met je WK in dat geval. Het is een keer klaar met dat gepiepel. Moven nu.

+2/-0

Dit mag niet ten koste van Steur gaan. Deze jongen behoort in de basis. Als Taylor pas in de zomer vertrekt, dan backup maken van Steur. Taylor mag niet meer de voorkeur krijgen. Toen Steur bij rust eraf ging voor Taylor wist ik al gelijk dat dit ten koste van het spel ging. Het is niet enkel de lange termijn, maar ook de korte termijn: Steur is gewoon beter dan Taylor. Steur zal net als Frenkie en Gravenberch een grote jongen worden; ook Reijnders, maar die kwam van AZ. Taylor... flopte al eens voor Oranje, doet ons vaak frustreren... en is vandaag de dag niet eens onderdeel van ons beste elf, niet per se althans. Als Taylor er straks nog is én Steur niet...

+4/-0

En Taylor zelf? Wilt hij nog steeds wachten?

+1/-0

Kiki schreef op 08 januari 2026 om 10:04:

Dat zou erg dom zijn want Lazio wil nú een vervanger voor Guendouzi (begrijpelijk). Iets met het ijzer smeden als het heet is.

In de zomer is het maar weer afwachten en mag je straks blij zijn als Girona belt.

+1/-0

Blijft een mooie taal, dat Italiaans.

Als het inderdaad om een transfer in de zomer gaat dan stel ik voor om hem nu een half jaar te verhuren. Het liefst aan Lazio zelf.

Ik ben het met anderen eens dat het niet eens een puur lange termijn ding is om Steur erin te zetten, maar dat hij op de korte termijn allicht niet minder is. Taylor zal daarbij minder motivatie hebben dus hoe eerder weg hoe beter.

+2/-0

Ik lees nergens dat het om een transfer in de zomer zou gaan. Waar staat dat?

Wel geinig dat omdat Veerman geen trek heeft in Fenerbahce (ben je als PSV mooi klaar mee, laatste kans om nog serieus te verdienen aan die gozer, gezien zijn leeftijd) schakelen zij over naar Guendouzi en kunnen wij vervolgens Taylor voor een toch vrij hoog bedrag kwijt aan Lazio. Haha.

Joey bedankt.

+3/-0

Sevic schreef op 08 januari 2026 om 10:15:

Kiki schreef op 08 januari 2026 om 10:04:

Dat zou erg dom zijn want Lazio wil nú een vervanger voor Guendouzi (begrijpelijk). Iets met het ijzer smeden als het heet is.

In de zomer is het maar weer afwachten en mag je straks blij zijn als Girona belt.

En waarom wachten tot ná het WK? Hij denkt tóch niet in aanmerking daarvoor te komen?

+1/-0

Het gaat om een directe transfer. Hopelijk komen ze eruit, dit is goed voor alle partijen.

+1/-0

Kenneth Taylor gaat de overstap maken naar SS Lazio, zo meldt transferexpert Fabrizio Romano. De Italianen betalen een transfersom van 15 miljoen euro voor de middenvelder. Dat bedrag kan door middel van bonussen nog oplopen tot 17 miljoen euro.

Mooi snel gefixt door Alex. Geen idee of die bonussen realistisch zijn maar 15 miljoen voor een anderhalfjarig contract voor een niet meer dan redelijke non-international is gewoon goed geregeld.

+3/-0

Goed nieuws dit. Een prima bedrag + een potentieel probleem voorkomen.

+2/-0

Vraag me af hoe Kenneth het gaat ervaren om bij een club met een extreem-rechtse signatuur te spelen dat een verleden met een di Canio en een heden met de Irriducibili, ultranationalisme en fascistische neigingen heeft.

Wel is Rome natuurlijk een zeer fascinerende stad. Vraag me af of het een beetje een historisch type is die zaken als het Colliseo, Forum Romanum, Sixtijnse kapel, Patheon etc. kan waarderen.

We gaan het zien, wens hem uiteraard alle succes.

+2/-0

Volgens NOS 17 miljoen + doorverkooppercentage. Dit is meer dan ik had verwacht.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Spelers » Kenneth Taylor