open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 juli 2025 om 09:52:
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 24 juli 2025 om 09:46:
Ik weet het niet. Ik vind Hato wel een goede speler, maar ik vond Martinez of de Ligt toch van een andere categorie. Hij heeft het op zijn jonge leeftijd wel heel goed gedaan, maar ik vind hem vorig jaar nou niet echt gegroeid. Hij is ook gewoon door de linksbuiten van NEC uit het centrum gespeeld. Ff gechargeerd. Dat is iets wat en De Ligt of Martinez niet gebeurde. Hato is natuurlijk wel voor zijn leeftijd heel stabiel geweest, ook in dat drama seizoen waar hij er echt uitsprong. Maar echt doorgezet heeft dat niet. Als linksback vind ik het ook gewoon niet zo bijzonder.
Dus ik snap niet dat er mensen denken dat we hier wel even 80M uitslepen. Ik zou zeggen dat alles boven de 50M is gewoon geweldig. Zeker voor een Chelsea. Maar kijk niet gek op als het gewoon iets van 43 wordt ofzo.
Het is ook een groot stuk framing. Je kunt hem neerzetten als 'door de linksbuiten van NEC uit het centrum gespeeld', maar je kunt hem ook neerzetten als een 19-jarige met al meer dan 100 profwedstrijden en al zijn debuut gemaakt voor het nationale team. Dan is hij op papier juist weer verder dan De Ligt op die leeftijd.
Linksom of rechtsom zijn er op zijn positie niet heel veel 19-jarigen met betere papieren dan Hato. Ik ken ze althans niet. Dan zijn er altijd wel topclubs die bang zijn de boot te missen en het zich niet willen veroorloven om zowat het grootste talent op zo'n positie mis te lopen.
Forumreacties: 3.224
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Als je ziet op welke leeftijd Hato doorbreekt in Ajax 1 en vaste basisspeler wordt in de hart van de defensie en nagenoeg alles speelt en niet meer weg te denken is uit de basis, dan is dat erg indrukwekkend. Hoe jong hij nog altijd is met het aantal wedstrijden en minuten in de benen. Dat hij vorig seizoen linksback is geworden, is simpelweg een geweldige tactische ingreep van Farioli gebleken. Hato ging sowieso spelen. Net als J.Timber wel typisch iemand wie van nature een centrale verdediger is, maar de wereldtop als back gaat bereiken. Tenminste, Hato is zeker wereldtop in wording. Timber was al wat ouder dan Hato toen hij doorbrak en basisspeler werd, met daarop vervolgens een transfer naar de Premier League. Hoe goed Timber ook is of wordt: Hato is van een hogere klasse. Mokio is de volgende en ik denk ook Steur en allicht Bouwman. Categorie F.de Jong, De Ligt, hoewel De Ligt tegenvalt en Martínez wel uitstekend is. Als het klopt dat Hato ons verlaat voor een bedrag in de 40m, dan vind ik dat uiterst teleurstellend. Kroes moet voet bij stuk houden wat betreft die 70m, of anders Hato behouden. Hij wordt alleen maar beter en we kunnen hem goed gebruiken in de Champions League en Eredivisie (en beker). Als je ooit weer wilt knallen in Europa, dan heb je dit soort spelers nodig. Dus laten we niet wederom de zoete inval spelen, meneer Kroes.
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 24 juli 2025 om 10:57:
Als je ziet op welke leeftijd Hato doorbreekt in Ajax 1 en vaste basisspeler wordt in de hart van de defensie en nagenoeg alles speelt en niet meer weg te denken is uit de basis, dan is dat erg indrukwekkend. Hoe jong hij nog altijd is met het aantal wedstrijden en minuten in de benen. Dat hij vorig seizoen linksback is geworden, is simpelweg een geweldige tactische ingreep van Farioli gebleken. Hato ging sowieso spelen. Net als J.Timber wel typisch iemand wie van nature een centrale verdediger is, maar de wereldtop als back gaat bereiken. Tenminste, Hato is zeker wereldtop in wording. Timber was al wat ouder dan Hato toen hij doorbrak en basisspeler werd, met daarop vervolgens een transfer naar de Premier League. Hoe goed Timber ook is of wordt: Hato is van een hogere klasse. Mokio is de volgende en ik denk ook Steur en allicht Bouwman. Categorie F.de Jong, De Ligt, hoewel De Ligt tegenvalt en Martínez wel uitstekend is. Als het klopt dat Hato ons verlaat voor een bedrag in de 40m, dan vind ik dat uiterst teleurstellend. Kroes moet voet bij stuk houden wat betreft die 70m, of anders Hato behouden. Hij wordt alleen maar beter en we kunnen hem goed gebruiken in de Champions League en Eredivisie (en beker). Als je ooit weer wilt knallen in Europa, dan heb je dit soort spelers nodig. Dus laten we niet wederom de zoete inval spelen, meneer Kroes.
Vak: -
Forumreacties: 3.706
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Derk Johanssen schreef op 24 juli 2025 om 09:46:
Ik weet het niet. Ik vind Hato wel een goede speler, maar ik vond Martinez of de Ligt toch van een andere categorie. Hij heeft het op zijn jonge leeftijd wel heel goed gedaan, maar ik vind hem vorig jaar nou niet echt gegroeid.
Ajax Forum » Spelers » Jorrel Hato