Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.567
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd sc Heerenveen-Ajax: -
Rensch middenin in het seizoen verkopen zou heel dom zijn, tenzij je er echt een geweldig bedrag voor kan krijgen misschien. De genoemde bedragen komen daar niet bij in de buurt. Iemand als Regeer is geen echte back en zou een downgrade zijn op die positie. Rensch is dit seizoen een van je betere spelers. Zondag was hij nog de beste. Je moet echt die CL-plek zien te bemachtigen.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.248
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd sc Heerenveen-Ajax: Jordan Henderson
Forumreacties: 3.255
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Het schijnt dat wij graag ene Samuel Dahl , een Zweedse linksback, willen als compensatie voor Rensch van Roma.
Het lijkt mij dat we op links juist al teveel opties hebben en dat we juist een rechtsback terug moeten halen. Maar goed, wellicht is het deel van een Masterplan waar ik met mijn IQ niet bij kan.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.726
Reg.: 16 augustus 2007
Volgens diverse media is de deal definitief rond. 6 miljoen euro inclusief bonussen.
Geen zilvervloot, maar wel een bod dat je wat mij betreft inderdaad niet kunt negeren met nog 5 maanden contract. Goede keuze van Kroes.
Farioli schijnt het niet grappig te vinden dat één van zijn basisspelers halverwege het seizoen wordt verkocht. Ik ben er echter niet zo zeker van dat je hier slechter van wordt. Gaaei maakte een goede indruk tegen Heerenveen en had op 10cm buitenspel na ook al direct een assist te pakken. Die gozer kan echt wel wat. Het is ook niet zo dat we met Rensch lekker soepel stonden te ballen sinds eind november, dus ergens wel goed dat er iets verandert en dat er een gozer in komt met wat snelheid, drang naar voren en dynamiek. Het is geen Zidane, maar hij brengt wel iets dat geen van de andere verdedigers heeft. Hoe dan ook, benieuwd hoe dit uitpakt en blij met de centen.
Forumreacties: 3.255
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 20 januari 2025 om 16:51:
Volgens diverse media is de deal definitief rond. 6 miljoen euro inclusief bonussen.
Geen zilvervloot, maar wel een bod dat je wat mij betreft inderdaad niet kunt negeren met nog 5 maanden contract. Goede keuze van Kroes.
Farioli schijnt het niet grappig te vinden dat één van zijn basisspelers halverwege het seizoen wordt verkocht. Ik ben er echter niet zo zeker van dat je hier slechter van wordt. Gaaei maakte een goede indruk tegen Heerenveen en had op 10cm buitenspel na ook al direct een assist te pakken. Die gozer kan echt wel wat. Het is ook niet zo dat we met Rensch lekker soepel stonden te ballen sinds eind november, dus ergens wel goed dat er iets verandert en dat er een gozer in komt met wat snelheid, drang naar voren en dynamiek. Het is geen Zidane, maar hij brengt wel iets dat geen van de andere verdedigers heeft. Hoe dan ook, benieuwd hoe dit uitpakt en blij met de centen.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.726
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 20 januari 2025 om 17:00:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 20 januari 2025 om 16:51:
Sterker nog, Gaaei had een assist. Die corner op Sutalo was van hem.
Had in de eerste helft nog een assist kunnen hebben na die snelle uitbraak waarbij hij laag voorgaf op Brobbey of Traoré. In de tweede helft had hij de assist op Taylor, buiten inderdaad dat ie net buitenspel stond.
Prima werk, zou hem ook vaker in combinatie met Weghorst willen zien want hij kan die bal gewoon voorgeven.
Ajax Forum » Spelers » Devyne Rensch