Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Devyne Rensch

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 03 november 2024 om 15:35:

Rensch kan dan nu wel eerste keus zijn, dat is hij al jaren/ Is nu goed aan het seizoen begonnen maar afgelopen jaren wass hij gewoon een zwakke schakel.

Ik zou eerder stellen dat Rensch alleen maar vaste waarde is 'bij gebrek aan beter', niet omdat hij zon oede back is.

Ik niet voor niks dat er in de zomer weinig echte interesse was en hj sinds zijn debuut ook gewoon niet meer is opgeroepen voor het NL elftal.

Als we afgelopen jaren een goede rechtsback hadden was Rensch imo niet aan de back gekomen en al lang doorgeselecteerd. Pas dit seizoen dat het er iets beter uit lijkt te zien.

Dat hij in de dramatische elftallen met nog slechtere trainers van de afgelopen jaren het niet goed deed is waar, maar vind ik niet relevant. Het gaat erom hoe hij in het huidige team en onder de huidige trainer presteert. Ik denk ook dat te makkelijk voorbij gegaan wordt aan het feit dat hij nog steeds maar 21 is. De afgelopen jaren was hij nog jonger. Ik vind het onredelijk om van iemand die zo jong is te verwachten dat ie de kar trekt in zo'n wanorde.

Bovendien gaat het niet om het verleden, het gaat om de toekomst. Je kunt hem of verlengen tegen een iets hoger salaris dan je aanvankelijk wil of je kunt het niet doen en verder gaan met de huidige opties en eventuele aankopen. Ik voorzie dat als je voor het laatste kiest je een traject ingaat met de ene na de andere kansloze aankoop en jeugd die in elk geval niet beter en sowieso minder ver dan Rensch is.

Beide scenario's hebben kansen, risico's, bijeffecten etc. maar ik denk dat scenario 1 alles bij elkaar genomen beter is. Ik snap het echter als je dat anders beziet.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Spelers » Devyne Rensch