open/sluit de onderstaande quote:
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 185
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Ik denk dat er qua tijdsindicatie van moment van interesse tot tekenen heel wat gesprekken zijn gevoerd wat ook logisch is in de huidge malaise waarin Ajax zich bevind. Maar goed het lijkt dan toch rond te gaan komen.
'Michel ondertekent dinsdag contract bij Ajax; trainer helemaal akkoord met Amsterdamse club'
Bron: 'Michel ondertekent dinsdag contract bij Ajax; trainer helemaal akkoord met Amsterdamse club'
Ik heb niet heel veel van Girona gezien afgelopen jaren, maar als je zoekt naar Michel zn stijl heeft hij een bepaald systeem. 4-3-3 als hij verdedigt met een 6 centraal op middenveld en 2 achten ernaast. Aanvallend schuift 1 van de (inverted)backs door naar het middenveld en speel je in feite 3-2-5 met dus 2 zessen op het middenveld als je aanvalt. De 6 en een back, ala Hato.
Als ik dan in selectie ga kijken dan lijkt het erop dat er wel e.e.a. moet gebeuren. Die backs hebben we namelijk niet, wellicht zou Mokio het kunnen. En we hebben eigenlijk geen goede zes, in potentie is alleen ook Mokio dat. Aan Steur heb je een goede 8, maar daar houdt het ook wel een beetje op. Wellicht dat Gloukh dat ook kan, maar die zie ik toch echt als een nr 10.
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 02 juni 2026 om 10:58:
Ik heb niet heel veel van Girona gezien afgelopen jaren, maar als je zoekt naar Michel zn stijl heeft hij een bepaald systeem. 4-3-3 als hij verdedigt met een 6 centraal op middenveld en 2 achten ernaast. Aanvallend schuift 1 van de (inverted)backs door naar het middenveld en speel je in feite 3-2-5 met dus 2 zessen op het middenveld als je aanvalt. De 6 en een back, ala Hato.
Als ik dan in selectie ga kijken dan lijkt het erop dat er wel e.e.a. moet gebeuren. Die backs hebben we namelijk niet, wellicht zou Mokio het kunnen. En we hebben eigenlijk geen goede zes, in potentie is alleen ook Mokio dat. Aan Steur heb je een goede 8, maar daar houdt het ook wel een beetje op. Wellicht dat Gloukh dat ook kan, maar die zie ik toch echt als een nr 10.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.389
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 02 juni 2026 om 15:55:
Tactische analyse van Michel: (Lees en huiver)
https://ajax.vissershut.nl/analyse-michel/link
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.361
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 02 juni 2026 om 20:04:
Cruijff blij met komst van Míchel: 'Ik ken hem goed'
Lekker argument Jordi
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García