Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.391
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik heb de afgelopen dagen eens wat krantjes en columns in de gaten gehouden. Dan zie je onder meer Arie Haan, Valentijn Driessen en Willem van Hanegem (die het heel tactisch over Ajax - PSV heeft ipv over Feyenoord - Ajax) die conclusies trekken als:
- Die Sutalo is echt aan het groeien
- Baas ontwikkelt zich goed
- Hato haalt eindelijk weer het niveau van anderhalf jaar geleden
- Klaassen is nu een veel betere voetballer dan in het seizoen onder Schreuder
Zou het al die gasten nou nooit eens opvallen dat het wel héél toevallig zou zijn als al die spelers gelijktijdig ineens hun vorm vinden, beter gaan voetballen en zich ontwikkelen?
Dit komt natuurlijk 100% door Farioli. Ik vind Rensch nu ook veel beter spelen dan vorig seizoen. De invloed van de trainer blijkt bij deze selectie gigantisch.
Las ook ergens (ik meen in een stukje van Driessen) dat Farioli wel echt veel beter materiaal heeft dan Steijn vorig seizoen, want Traoré en Rugani en Klaassen en Weghorst. Dan heb je toch ook stront waar hersenen horen te zitten of niet? Farioli doet het met één linksbuiten (van 19 jaar) en heeft Berghuis, potentieel één van zijn beste spelers, al twee maanden geblesseerd. Noemt Driessen niet. Heel toevallig.
Forumreacties: 2.872
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 05 november 2024 om 22:03:
Ik heb de afgelopen dagen eens wat krantjes en columns in de gaten gehouden. Dan zie je onder meer Arie Haan, Valentijn Driessen en Willem van Hanegem (die het heel tactisch over Ajax - PSV heeft ipv over Feyenoord - Ajax) die conclusies trekken als:
- Die Sutalo is echt aan het groeien
- Baas ontwikkelt zich goed
- Hato haalt eindelijk weer het niveau van anderhalf jaar geleden
- Klaassen is nu een veel betere voetballer dan in het seizoen onder Schreuder
Zou het al die gasten nou nooit eens opvallen dat het wel héél toevallig zou zijn als al die spelers gelijktijdig ineens hun vorm vinden, beter gaan voetballen en zich ontwikkelen?
Dit komt natuurlijk 100% door Farioli. Ik vind Rensch nu ook veel beter spelen dan vorig seizoen. De invloed van de trainer blijkt bij deze selectie gigantisch.
Las ook ergens (ik meen in een stukje van Driessen) dat Farioli wel echt veel beter materiaal heeft dan Steijn vorig seizoen, want Traoré en Rugani en Klaassen en Weghorst. Dan heb je toch ook stront waar hersenen horen te zitten of niet? Farioli doet het met één linksbuiten (van 19 jaar) en heeft Berghuis, potentieel één van zijn beste spelers, al twee maanden geblesseerd. Noemt Driessen niet. Heel toevallig.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.372
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik had Forbs en Mikautadze ook wel eens willen zien in het team van nu. Farioli heeft nu eigenlijk al eigenhandig waarde gecreëerd door Baas en Fitz-Jim als volwaardige selectiespelers te gebruiken. Die waren aan het begin van het seizoen misschien een miljoen waard of zo. Dat is nu al duidelijk meer.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli