Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

Heldhaftig schreef op 05 juli 2021 om 09:05:

(...) Ik zou namelijk ook graag drie gouden sterren erboven willen zien. (...).



Alsjeblief niet! Die shirt vervuilende poespas is nergens voor nodig.

De status van Ajax is wereldwijd bekend. Die hoeft niet met borduursels kenbaar gemaakt te worden. En al helemaal niet met die goedkope plaksterren van de laatste jaren.

open/sluit de onderstaande quote:

Heldhaftig schreef op 05 juli 2021 om 09:05:

(...) Laten we hopen dat ze het snel bekendmaken. Normaliter is het altijd in juni al namelijk.



De laatste jaren komt hij pas eind juli in de verkoop.
Zie ook pagina 4 van dit topic en de eerste quote daar op 22 juli.

Misschien dat er een 'commerciele aktie' gepland staat rondom de wedstrijd tegen Bayern.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 juli 2021 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Heldhaftig schreef op 05 juli 2021 om 09:05:

(...) Ik zou namelijk ook graag drie gouden sterren erboven willen zien. (...).



Alsjeblief niet! Die shirt vervuilende poespas is nergens voor nodig.

De status van Ajax is wereldwijd bekend. Die hoeft niet met borduursels kenbaar gemaakt te worden. En al helemaal niet met die goedkope plaksterren van de laatste jaren.



Ik snap ook niet waarom die sterren officieus bij het logo zijn gevoegd. In de media zie je nu twee logos van clubs naast elkaar staan en dan is het logo van Ajax kleiner omdat media natuurlijk voor de plaatsing van ieder logo een standaard afmeting hebben. Ziet er niet uit. Net alsof we klein duimpje zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 juli 2021 om 11:29:

Misschien dat er een 'commerciele aktie' gepland staat rondom de wedstrijd tegen Bayern.

Zou tof zijn als ze weer een filmpje maken/iets doen met allemaal Ajax iconen die in het shirt met oude logo hebben gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 05 juli 2021 om 17:51:

Zou tof zijn als ze weer een filmpje maken/iets doen met allemaal Ajax iconen die in het shirt met oude logo hebben gespeeld.



Ja, maar het is ondoenlijk om dat allemaal in een filmpje te propppen van 5 à 6 uur. Daar is meer tijd voor nodig ...

 

+1/-0

Nieuwe foto's:

forumillustratie
forumillustratie

Bron: Footy Headlines

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 08 juli 2021 om 16:29:

Nieuwe foto's:

forumillustratie
forumillustratie




Deze (bovenstaande) schijnen in Zuid Afrika in de winkel te hangen:

Ajaxshirt in de winkel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 juli 2021 om 20:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 08 juli 2021 om 16:29:

Nieuwe foto's:

forumillustratie
forumillustratie




Deze (bovenstaande) schijnen in Zuid Afrika in de winkel te hangen:

Ajaxshirt in de winkel



Walchelijk.

Snap niet dat ze geen aanpassingen hebben gedaan.
Had niet anders verwacht maar als je ernaar kijkt dan ben je op zijn minst gedwongen de boel zo aan te passen dat het iig nog een beetje in balans is.

Van de normale prutsels word ik cynisch maar nu ze eindelijk eens leken te luisteren naar de achterban en dan vervolgens met dit op de proppen komen is echt ongelovelijk. Het is wel duidelijk dat miljonairtje Edwin totaal geen smaak heeft.

Hier kun je net zoveel interessante filmpjes op loslaten als je wilt aan de media afdeling zal het niet liggen maar dit is echt een totaal gebrek aan creativiteit en inlevingsvermogen. Het ziet er uit als een baby rompertje.

Pure minachting.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juli 2021, 00:07:51.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Geefajaxzijngezichtterug schreef op 09 juli 2021 om 00:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 juli 2021 om 20:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 08 juli 2021 om 16:29:

Nieuwe foto's:

forumillustratie
forumillustratie




Deze (bovenstaande) schijnen in Zuid Afrika in de winkel te hangen:

Ajaxshirt in de winkel



Walchelijk.

Snap niet dat ze geen aanpassingen hebben gedaan.
Had niet anders verwacht maar als je ernaar kijkt dan ben je op zijn minst gedwongen de boel zo aan te passen dat het iig nog een beetje in balans is.

Van de normale prutsels word ik cynisch maar nu ze eindelijk eens leken te luisteren naar de achterban en dan vervolgens met dit op de proppen komen is echt ongelovelijk. Het is wel duidelijk dat miljonairtje Edwin totaal geen smaak heeft.

Hier kun je net zoveel interessante filmpjes op loslaten als je wilt aan de media afdeling zal het niet liggen maar dit is echt een totaal gebrek aan creativiteit en inlevingsvermogen. Het ziet er uit als een baby rompertje.

Pure minachting.



Ik heb er niet veel aan toe te voegen.
Amateurisme komt nog in me op. Continue zijn er onbekwame personen mee belast.
Onbegrijpelijk.

De positie van de letter "J" in het logo staat symbool voor het totaal mislukte project.

 

+1/-0

Dit wordt gewoon het nieuwe shirt. Hopelijk wordt het kraagje minder lubberig qua pasvorm.

 

+1/-0

Zag deze op Reddit voorbij komen:

https://www.instagram.com/p/CRJLZgIswpB/link
https://www.instagram.com/p/CRJLYRZsTvi/link
https://www.instagram.com/p/CRJLXMRsuDO/link

Die 2e ziet er best wel mooi uit, beter dan het uit-shirt dat Ajax nu draagt. Misschien moeten ze bij Adidas eens een vacature openzetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Lijkt wel zo'n nep Ajax shirt dat je koopt op de markt in Turkije

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AFC Romalona schreef op 11 juli 2021 om 19:46:

Lijkt wel zo'n nep Ajax shirt dat je koopt op de markt in Turkije



Alle Ajax(thuis)shirts met strepen zijn nep. Daar hoef je niet voor naar een Turkse markt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 juli 2021, 02:13:20.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 juli 2021 om 22:14:

open/sluit de onderstaande quote:

AFC Romalona schreef op 11 juli 2021 om 19:46:

Lijkt wel zo'n nep Ajax shirt dat je koopt op de markt in Turkije



Alle Ajax(thuis)shirts met strepen zijn nep. Daar hoef je niet voor naar een Turkse markt.



Nee hoor, Ajax verkoopt gewoon de officiële wedstrijdshirts (wanneer het shirt eindelijk gepresenteerd gaat worden).

 

+2/-0

forumillustratie

Kinder shirt:
forumillustratie

 

+1/-0

Het shirt is eindelijk uitgebrach. Bijzonder detail is dat er in KNVB wedstrijden zonder naam op het shirt gespeeld gaat worden. Alleen in Europese wedstrijden staat er een naam op het shirt ivm regels UEFA.

open/sluit de onderstaande quote:

Classic Ajax Amsterdam.
In wat na zo’n onwerkelijk seizoen een passend eerbetoon aan fans is, zal dit historische logo tijdens seizoen 2021/2022 eenmalig op het thuistenue te zien zijn.

Bedrukking KNVB-wedstrijden

Passend bij het klassieke thema zal er tijdens nationale wedstrijden enkel met rugnummer gespeeld worden, niet met spelersnaam.

Bedrukking Europese wedstrijden

In Europese wedstrijden zal er wel met complete rugbedrukking gespeeld worden, conform richtlijnen van UEFA.



open/sluit de onderstaande quote:

Het Ajax thuisshirt met het oude Ajax-logo en met officiële bedrukking exclusief verkrijgbaar bij Ajax!
Bedrukking kan er voor zorgen dat de levertijd langer duurt. Houd hier rekening mee.
Shop nu het officiële Ajax adidas thuisshirt senior voor het seizoen 2021-2022. Dit wedstrijdshirt maakt deel uit van de officiële thuiscollectie voor het seizoen 2021-2022. Dit is hét shirt waarin de Ajax selectie de wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA speelt.
Het historische logo tijdens seizoen 2021-2022 eenmalig op het thuistenue te zien zijn. Naast het historische logo is ook eenmalig de kleur rood aangepast en de rode baan smaller gemaakt, om de directe verwijzing naar shirts uit het verleden van Ajax te voltooien. Net als bij sommige eerdere shirts, is het Ajax-logo deels op de rode baan en deels op de witte baan geplaatst. Het shirt heeft een kleinere uiting van het Ziggo-logo, om zo de smallere baan mogelijk te maken. In de nek van het shirt, aan de binnenkant, is het huidige Ajax-logo inclusief drie sterren te zien.

Bron: Ajax shop

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 juli 2021, 10:22:31.

 

+1/-0

Het einde is echt geniaal.

https://twitter.com/i/status/1415220329669173249link

 

+1/-0

Ik vind het een super toffe aktie.
Perfect is het niet. Maar men doet tenmiste een poging.

Filmpje met Rijkaard, van basten, Swart. Heerlijk.

Ajax is 1 van de mooiste, legendarische clubs van de wereld.

Kun je nagaan wie ze daar kunnen neerzetten op een rijtje:

Swart, Cruijff, Keizer, Rijkaard, Van Basten, Bergkamp, Ronald de Boer, Litmanen, Seedorf, Davids, Kluivert, Van der Sar, Laudrup, Suarez, Zlatan, Frenkie de Jong, vader en zoon Blind.

Heerlijk. Wat een club.

 

+2/-0

Lijkt inderdaad net op een baby rompertje. Of een pyjama. Ik zie toch liever een kraag. En dat de logo's buiten de rode baan vallen geniet niet mijn voorkeur.

Dat ze het oude logo gebruiken vind ik dan wel weer top.

Nee dit zal even wennen worden.

 

+1/-0

"Naast het historische logo is ook eenmalig de kleur rood aangepast en de rode baan smaller gemaakt, om de directe verwijzing naar shirts uit het verleden van Ajax te voltooien. Net als bij sommige eerdere shirts, is het Ajax-logo deels op de rode baan en deels op de witte baan geplaatst", aldus Ajax.


Ok, dus de baan is smaller gemaakt en de kleur rood is veranderd. Als ze vinden dat dat historisch zo hoort, waarom doe je het dan niet altijd?

Al jaren hebben we hier geroepen dat de baan breder is en de kleur rood niet goed, en al jaren hebben we hier mensen gehad die bij hoog en bij laag volhielden dat dit onzin was en optisch bedrog. Nu bekend Ajax dus zelf dat de baan te breed is en de kleur rood niet de juiste.

Doe het dan verdomme elk jaar zo en niet eenmalig!!!

Dikke i told you so naar al die gasten die hier jarenlang hebben verkondigd dat de baan niet breder is geworden en dat dobke bordeauxachtige frambozenrood door verkeerd ingestelde camera's kwam

 

+2/-0

De witte kraag en de zilvergrijze adidas strepen vind ik maar niks. Het oogt een beetje als een zelfgemaakt shirt wat ik in een goedkope shop in Alanya zou kunnen vinden.

De handreiking naar de supporters met het oude logo ben ik dan weer wel erg blij mee. Vraag me af of dat nu ook op het uitshirt komt, of hanteren we 2 logo's dit seizoen?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts