Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

hans_501 schreef op 17 mei 2021 om 16:44:

Het nieuwe uitshirt van Ajax voor komend seizoen lijkt verdacht veel op het shirt van Gremio uit Porto Alegre. Toeval of niet?


Het shirt uit 95 van van Gremio was toch licht blauw?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 19 mei 2021 om 18:36:

Ieder nieuw shirt van welke club dan ook zal altijd te vergelijken zijn met eerdere shirts van andere clubs/landen. Dat is dus gewoon iets wat steeds meer zal voorkomen. Gewoon logisch. Dat er meer invloeden zouden zijn bij het ' samenstellen' van shirts ivm verschillende belangen van meerdere partijen lijkt me ook niet opzienbarend ofzo. Op het laatst krijg je vervolgens te maken met verschillende smaken van supporters, een shirt dat door iedereen als perfect zou worden gevonden is een utopie. Zeker bij Ajax :P



Ik ben (bijna) zeker dat als je de 'Ajax supporter' het shirt laat ontwerpen en de 'Ajax supporter' uit de ontwerpen de mooiste laat kiezen, dit het best verkochte shirt ooit wordt. Thuis en/of uit!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 mei 2021 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 19 mei 2021 om 18:36:

Ieder nieuw shirt van welke club dan ook zal altijd te vergelijken zijn met eerdere shirts van andere clubs/landen. Dat is dus gewoon iets wat steeds meer zal voorkomen. Gewoon logisch. Dat er meer invloeden zouden zijn bij het ' samenstellen' van shirts ivm verschillende belangen van meerdere partijen lijkt me ook niet opzienbarend ofzo. Op het laatst krijg je vervolgens te maken met verschillende smaken van supporters, een shirt dat door iedereen als perfect zou worden gevonden is een utopie. Zeker bij Ajax :P



Ik ben (bijna) zeker dat als je de 'Ajax supporter' het shirt laat ontwerpen en de 'Ajax supporter' uit de ontwerpen de mooiste laat kiezen, dit het best verkochte shirt ooit wordt. Thuis en/of uit!




Oh ja, dat lijkt me ook wel, zie het alleen niet gebeuren. Maar wanneer dat onverhoopt toch ooit mocht gebeuren sturen we jou sowieso op pad! ;-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 20 mei 2021 om 00:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 mei 2021 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 19 mei 2021 om 18:36:

Ieder nieuw shirt van welke club dan ook zal altijd te vergelijken zijn met eerdere shirts van andere clubs/landen. Dat is dus gewoon iets wat steeds meer zal voorkomen. Gewoon logisch. Dat er meer invloeden zouden zijn bij het ' samenstellen' van shirts ivm verschillende belangen van meerdere partijen lijkt me ook niet opzienbarend ofzo. Op het laatst krijg je vervolgens te maken met verschillende smaken van supporters, een shirt dat door iedereen als perfect zou worden gevonden is een utopie. Zeker bij Ajax :P



Ik ben (bijna) zeker dat als je de 'Ajax supporter' het shirt laat ontwerpen en de 'Ajax supporter' uit de ontwerpen de mooiste laat kiezen, dit het best verkochte shirt ooit wordt. Thuis en/of uit!




Oh ja, dat lijkt me ook wel, zie het alleen niet gebeuren. Maar wanneer dat onverhoopt toch ooit mocht gebeuren sturen we jou sowieso op pad! ;-)


Mee eens, FK for president.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 20 mei 2021 om 00:15:

Mee eens, FK for president.



Nou, nou, nou, ...

Ik zit meer aan een gewone functie te denken. Een functie waarin je integer iets kunt bereiken, succesen kunt boeken, verantwoording hebt, macht hebt om beslissingen te nemen, misverstanden kunt oplossen, conflicten kunt oplossen, mensen tevreden en gelukkig kunt maken, uiteindelijk een standbeeld krijgt: een functie binnen Ajax.

 

+1/-0

De sokken van het derde tenue zijn uitgelekt!

forumillustratie

Bron: FootyHeadlines

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 31 mei 2021 om 10:02:

De sokken van het derde tenue zijn uitgelekt!

forumillustratie



Eindelijk!

Ik ben nu helemaal klaar voor carnaval, de outfit is compleet.

 

+1/-0

Ajax 2021/22 Thuis gebaseerd op FH voorspelling en wat fantasie.

https://ibb.co/B4g8WVDlink
https://ibb.co/9bw9t0tlink
https://ibb.co/2SnCGX7link
https://ibb.co/qdq4tk9link

versie B

https://ibb.co/Fmcc9b9link
https://ibb.co/9V5FQwwlink
https://ibb.co/kB0j7fPlink

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juni 2021, 10:14:03.

 

+1/-0

Adidas heeft schoenen gemaakt die bij het nieuwe derde tenue passen, deze schoenen zijn gelekt. FootyHeadlines verwacht dat het logo met de 3 sterren en 3 vogels ook op de achterop het tenue komt.

forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie

Bron: FootyHeadlines

 

+1/-0

Uitgelekt, wat vinden we hiervan?

Ik vind persoonlijk het idee heel mooi, de uitvoering wat minder.

forumillustratie

Bron: FootyHeadlines

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 22 juni 2021 om 17:02:

Uitgelekt, wat vinden we hiervan?

Ik vind persoonlijk het idee heel mooi, de uitvoering wat minder.

forumillustratie



Het is uit balans omdat de sponsor te klein tevens te hoog is afgedrukt.
Met de strepen komen we goed weg maar had liever mat wit gezien ipv zilver...
Ik snap de verwijzing (adidas logo/embleem) naar de shirts uit de '85/'89 periode.
Maar het geheel ziet eruit als los zand.
Maarja,
Na 15 tot 20 jaar gezeur heeft adidas een keer ingebonden.
Als we nou heel erg positief gaan lopen doen en dat derde shirt voor lief nemen hebben we kans dat adidas/ajax in staat is dit volgend jaar te herhalen met wellicht een betere uitvoering.

Dit bericht is gewijzigd op 22 juni 2021, 17:18:34.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 22 juni 2021 om 17:02:

Uitgelekt, wat vinden we hiervan? (...)



Als dit 'm wordt: teleurstellend ...

Om te beginnen: er staan strepen op. Onbegrijpelijk en lelijk.

Ten tweede, de uitvoering van het logo.
Welke dwaas past dit toe zonder de positie van de letter "J" te corrigeren?!
Welke dwaas handhaaft het vaandel van FC Utecht hierin?!
Welke dwaas keurt de uitvoering met dit logo toe?!

Dit had het moeten zijn:

forumillustratie


Ten derde, de positie van het logo.
Welke dwaas plaatst het logo op een positie waarbij de associatie met "rood-wit" ontstaat?! Dat is Feijenoord!
Ajax is "wit-rood-wit"!
Welke dwaas keurt dit goed?!

Ten vierde mis ik mijn persoonlijke voorkeuren.
Een rode kraag (geen boordje) en rode biezen aan de uiteinden van de mouwen.

En speciaal voor degenen die al bijna 20 jaar geïndoctrineerd zijn,
dit is een Ajaxshirt/-tenue:


forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

 

+1/-0

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 22 juni 2021 om 17:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 22 juni 2021 om 17:02:

Uitgelekt, wat vinden we hiervan? (...)



Als dit 'm wordt: teleurstellend ...

Om te beginnen: er staan strepen op. Onbegrijpelijk en lelijk.

Ten tweede, de uitvoering van het logo.
Welke dwaas past dit toe zonder de positie van de letter "J" te corrigeren?!
Welke dwaas handhaaft het vaandel van FC Utecht hierin?!
Welke dwaas keurt de uitvoering met dit logo toe?!

Dit had het moeten zijn:

forumillustratie


Ten derde, de positie van het logo.
Welke dwaas plaatst het logo op een positie waarbij de associatie met "rood-wit" ontstaat?! Dat is Feijenoord!
Ajax is "wit-rood-wit"!
Welke dwaas keurt dit goed?!

Ten vierde mis ik mijn persoonlijke voorkeuren.
Een rode kraag (geen boordje) en rode biezen aan de uiteinden van de mouwen.

En speciaal voor degenen die al bijna 20 jaar geïndoctrineerd zijn,
dit is een Ajaxshirt/-tenue:



Je hebt goot gelijk hopen op puma als sponsor...

https://ibb.co/tCRQ9j0link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Geefajaxzijngezichtterug schreef op 23 juni 2021 om 18:42:

Je hebt goot gelijk hopen op puma als sponsor... (...)



Het maakt in principe niet uit wie. Als ze zich maar conformeren aan de clubstatuten.

open/sluit de onderstaande quote:




Ik ben er overigens op geattendeerd dat dit shirt in een retro-uitvoering te koop is.

 

+1/-0

Het lijkt erop dat dit het nieuwe lettertype wordt voor op het thuis shirt. Retro stijl dus.

forumillustratie

 

+3/-0

Ook gelekt, al is deze meer bewerkt als die gene hierboven. Ben wel erg benieuwd wanneer ze het nieuwe shirt zullen gaan presenteren.

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 02 juli 2021 om 22:13:

Het lijkt erop dat dit het nieuwe lettertype wordt voor op het thuis shirt. Retro stijl dus.

forumillustratie



Super klassiek! Heel gaaf!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heldhaftig schreef op 04 juli 2021 om 22:24:

Ook gelekt, al is deze meer bewerkt als die gene hierboven. Ben wel erg benieuwd wanneer ze het nieuwe shirt zullen gaan presenteren.

forumillustratie



Deze uitvoering heeft al op Marktplaats gestaan, een maand geleden of zo.

Ik dacht toen dat het een 'fake'-uitvoering was, vanwege die "scheve letter J" in het logo. Oftewel, het makkelijke knip en plak werk. Maar ook de gelekte versie op Footyheadlines heeft dit logo.

Ik vind het heel merkwaardig dat dit niet gecorrigeerd is zoals in de Umbro-shirts destijds.

 

+1/-0

Inderdaad vreemd als het niet zouden aanpassen. Al begreep ik dat het shirt 70% op waarheid berust. Ik zou namelijk ook graag drie gouden sterren erboven willen zien. Laten we hopen dat ze het snel bekendmaken. Normaliter is het altijd in juni al namelijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts