Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 21 december 2020 om 15:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 14:29:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 december 2020 om 14:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 14:03:

FootyHeadlines heeft weer nieuws... Volgens de geruchten gaat het oude logo gebruikt worden op het thuisshirt!!!

forumillustratie



Dat zou fantastisch zijn. Zijn we eindelijk van die smurf af.



Als het oude logo op ons shirt komt, is dit waarschijnlijk slechts voor één seizoen.



Waarom voor slechts één seizoen? Is daar een bepaalde uitleg voor?



Het logo van Ajax verandert niet, dat blijft gewoon de smurf. Maar ze kunnen wel kiezen om een jaartje een ander logo op het thuisshirt te plakken. Is vaker gebeurd bij andere clubs.

Het zou me dan ook niet verbazen dat op het uitshirt gewoon een smurf staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 15:51:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 21 december 2020 om 15:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 14:29:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 december 2020 om 14:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 14:03:

FootyHeadlines heeft weer nieuws... Volgens de geruchten gaat het oude logo gebruikt worden op het thuisshirt!!!

forumillustratie



Dat zou fantastisch zijn. Zijn we eindelijk van die smurf af.



Als het oude logo op ons shirt komt, is dit waarschijnlijk slechts voor één seizoen.



Waarom voor slechts één seizoen? Is daar een bepaalde uitleg voor?



Het logo van Ajax verandert niet, dat blijft gewoon de smurf. Maar ze kunnen wel kiezen om een jaartje een ander logo op het thuisshirt te plakken. Is vaker gebeurd bij andere clubs.

Het zou me dan ook niet verbazen dat op het uitshirt gewoon een smurf staat.



Ah ok, ik dacht dat een logo gewoon een logo was. Niet dat er verschillende logo's officieel in omloop waren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 14:20:

Wat vind je van het shirt hierboven?



Het begint ergens op te lijken ...

Er staan echter nog steeds strepen op. 
Pas als ze eraf zijn, of wit zijn op een witte achtergrond of rood op een rode achtergrond, kan ik er serieus naar kijken. 

Ik vind een rode kraag het mooist. Een witte boord vind ik niet mooi.

Het klassieke logo is prima.
Maar dan niet zoals op dit gefotoshopte shirt met een gedateerde versie met een "Utrecht schild" en waarin de letter "J" (nog steeds!) scheef staat.

Pak onderstaande als uitgangspunt:


forumillustratie

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 december 2020, 17:35:53.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 21 december 2020 om 14:03:

FootyHeadlines heeft weer nieuws... Volgens de geruchten gaat het oude logo gebruikt worden op het thuisshirt!!!

forumillustratie




Wat een godsgruwelijk verschrikkelijk mooi shirt zeg zo. Dit gaat de records x8 breken.

Nooit meer die smurf aub

 

+1/-0

Ik ben van een zeldzaam soort Ajax supporter, die het nieuwe logo mooier vind dan het oude. Maar goed, ik kan leven met het oude logo en iedereen schijnt het heel belangrijk te vinden. Het enige wat ik belangrijk vind is dat die drie strepen verdwijnen of minimaal zo onopvallend mogelijk. Die strepen vind ik echt ontzettend lelijk, het nieuwe logo niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 21 december 2020 om 19:36:

Ik ben van een zeldzaam soort Ajax supporter, die het nieuwe logo mooier vind dan het oude. Maar goed, ik kan leven met het oude logo en iedereen schijnt het heel belangrijk te vinden. Het enige wat ik belangrijk vind is dat die drie strepen verdwijnen of minimaal zo onopvallend mogelijk. Die strepen vind ik echt ontzettend lelijk, het nieuwe logo niet.



Ja hier idem. Ben opgegroeid met het "nieuwe" logo / "de smurf". Heb dus niets met het oude logo (of tegen). Het enige dat al jaren pijn aan de ogen doet zijn inderdaad de Adidas-strepen. Weg ermee!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 21 december 2020 om 19:36:

Ik ben van een zeldzaam soort Ajax supporter, die het nieuwe logo mooier vind dan het oude. Maar goed, ik kan leven met het oude logo en iedereen schijnt het heel belangrijk te vinden. Het enige wat ik belangrijk vind is dat die drie strepen verdwijnen of minimaal zo onopvallend mogelijk. Die strepen vind ik echt ontzettend lelijk, het nieuwe logo niet.

Die strepen verdwijnen pas als er een andere sponsor/leverancier komt ben ik bang. Het is al tig keer beter met witte strepen rode strepen, maar het blijft lelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 21 december 2020 om 19:36:

Ik ben van een zeldzaam soort Ajax supporter, die het nieuwe logo mooier vind dan het oude. Maar goed, ik kan leven met het oude logo en iedereen schijnt het heel belangrijk te vinden. Het enige wat ik belangrijk vind is dat die drie strepen verdwijnen of minimaal zo onopvallend mogelijk. Die strepen vind ik echt ontzettend lelijk, het nieuwe logo niet.



Het is met name de oude generatie die keihard vasthoudt aan het oude logo. Ik ben er eentje van. De generatie die opgegroeid is met het nieuwe logo is verdeeld.

Met de tegenwoordige druk technieken is het geen probleem meer om het oude logo in ere te herstellen.

 

+1/-0

Ben niet zo van het oude logo. Dat mogen ze best in een moderner jasje steken. Ik vind het een beetje onzin om anno 2020 dertig jaar terug in de tijd te gaan zonder ook maar iets aan te passen.

Het huidige logo mag wel weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 22 december 2020 om 14:49:

Ben niet zo van het oude logo. Dat mogen ze best in een moderner jasje steken. Ik vind het een beetje onzin om anno 2020 dertig jaar terug in de tijd te gaan zonder ook maar iets aan te passen.

Het huidige logo mag wel weg.



Er zijn hier al meerdere modernere varianten geplaatst volgens mij in een aparte rubriek logo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 22 december 2020 om 14:49:

Ben niet zo van het oude logo. Dat mogen ze best in een moderner jasje steken. Ik vind het een beetje onzin om anno 2020 dertig jaar terug in de tijd te gaan zonder ook maar iets aan te passen.

Het huidige logo mag wel weg.



Daar kan ik wel in mee gaan.

Zo verbaas ik me keer op keer dat de letter "J" nog steeds scheef staat.

En ik ben overtuigd dat ze van het klassieke logo iets moois kunnen maken, door het op te schonen, zonder er afbreuk aan te doen. En juist dat laatste is met de keuze voor de smurf wel gebeurd.

 

+1/-0

Zoiets, heren?

forumillustratie

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 22 december 2020 om 22:45:

Zoiets, heren? (...)



forumillustratie

De stijl van het oorspronkelijke lettertype vind ik beter passen ... B)

En de mond kan ook anders. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 22 december 2020 om 22:45:

Zoiets, heren?

forumillustratie



Wow! Deze vind ik echt supergaaf. Een mooie mix tussen het oude en nieuwe logo.

 

+1/-0

Ik zou voor deze gaan :)

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 23 december 2020 om 15:53:

Ik zou voor deze gaan :)

forumillustratie



Dit is idd wel n heel vet logo, maar eerlijk gezegd heb ik zelf niet zo'n moeite met het huidige logo. Ik ben ermee opgegroeid en weet eigenlijk niet beter.

Het idee van het derde shirt vind ik heel gaaf. Uitvoering ben ik nog niet helemaal over uit of ik het wat vind en vind ik de versie van dit jaar echt stukken beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 23 december 2020 om 14:40:

Wow! Deze vind ik echt supergaaf. Een mooie mix tussen het oude en nieuwe logo.



Lelijke letters. :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 23 december 2020 om 16:08:

Dit is idd wel n heel vet logo, maar eerlijk gezegd heb ik zelf niet zo'n moeite met het huidige logo. Ik ben ermee opgegroeid en weet eigenlijk niet beter.



Er zijn velen opgegroeid met het klassieke logo. Zij wisten ook niet beter ...
tot 1992. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 23 december 2020 om 15:53:

Ik zou voor deze gaan :)

(...)



Als ik me niet vergis is deze op het oude forum gepost door Depoheva.

VIpete postte destijds ook regelmatig een 'modern klassiek' ontwerp, dat weer de basis vormde voor de photoshop van Depoheva.

De vormgeving van de mond is mijn werk. :B
Dat heb ik aangepast in het ontwerp van VIpete.

 

+1/-0

FootyHeadlines heeft gemeld dat Adidas stopt met de strepen op de zijkant van shirts. Waarschijnlijk zullen die volgend seizoen dus weer op de schouders zitten.

Bron: FootyHeadlines

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts