Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

Ziyech_ schreef op 24 juli 2020 om 11:46:

Oké, ik heb daar nooit zo op gelet. Weinig oog voor dat specifieke detail. Heeft iemand toevallig een foto waar de kleuren naast elkaar zijn gelegd? Want ik ben wel benieuwd wat het verschil precies is qua kleur, welk contrast het geeft. (...)



Dit is een oude foto, destijds ook al gemaakt om het verschil aan te geven.
Maar dat komt op de foto's niet goed over:


forumillustratie


Dit lijkt meer op het werkelijke kleurverschil:


forumillustratie

 

+1/-0

Het derde shirt is uitgelekt, ik vind hem prachtig!! Eindelijk weer eens een alternatief shirt met een baan. En het is niet eens een template shirtje. Het shirt verwijst naar het 50 jarig jubileum van de champions league winst in 1971.

https://www.footyheadlines.com/2020/03/ajax-20-21-third-kit.htmllink


forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie

Bron: Footyheadlines.com

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 05 augustus 2020 om 22:22:

(...) Het shirt verwijst naar het 50 jarig jubileum van de champions league winst in 1971. (...)



Mmmmmh ...

Ik had de baan smaller gemaakt, refererend aan de breedte van toen.

En natuurlijk het echte logo er op.

 

+1/-0

Mooi shirt, ik vind het vele male beter dan dat uitshirt dat we nu hebben. Daar heb ik weinig mee. Dat logo ook gedrukt in het rood, nee...
Dit derde shirt spreekt me veel meer aan.

 

+1/-0

Kunnen we dit shirt niet als uitshirt nemen in plaats van dat verbleekte blauwe shirt. Ik was al geen fan van die vormgeving toen het Nederlands elftal het droeg tijdens het EK'88. Ik vind het 32 jaar later nog steeds foeilelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the birdman schreef op 06 augustus 2020 om 20:58:

Kunnen we dit shirt niet als uitshirt nemen in plaats van dat verbleekte blauwe shirt. Ik was al geen fan van die vormgeving toen het Nederlands elftal het droeg tijdens het EK'88. Ik vind het 32 jaar later nog steeds foeilelijk.



Waarschijnlijk zal dit shirt in Europa als "uitshirt" gebruikt worden en in Nederland als derde shirt.

Ik hoop wel dat er een grijze broek onder zit en geen zwarte.

 

+1/-0

Het gelekte derde "Europese" shirt is zojuist uitgebracht en beschikbaar in de fanshop!

 

+1/-0

Website Ajax Fanshop is nauwelijks te bereiken en er staan lange wachtrijen voor de drie Fanshops.

 

+1/-0

Ik denk dat het team die de webshop beheert beter eens een paar lessen volgt in de categorie "hoe ontwerp ik infrastructuur die niet omver valt als 100 mensen tegelijk inlogt": https://www.youtube.com/watch?v=kKjm4ehYiMslink.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lemonhead schreef op 20 augustus 2020 om 15:58:

Website Ajax Fanshop is nauwelijks te bereiken en er staan lange wachtrijen voor de drie Fanshops.



Kun je nagaan wat de gevolgen zijn als Adidas eens serieus aandacht besteed aan het thuisshirt. En iets ontwerpt zonder strepen en met het echte logo.

En ook in dit zwarte CL-shirt had best een detail met wit-rood-wit kunnen zitten, als onderdeel van de verwijzing naar de historie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 06 augustus 2020 om 21:28:

open/sluit de onderstaande quote:

the birdman schreef op 06 augustus 2020 om 20:58:

Kunnen we dit shirt niet als uitshirt nemen in plaats van dat verbleekte blauwe shirt. Ik was al geen fan van die vormgeving toen het Nederlands elftal het droeg tijdens het EK'88. Ik vind het 32 jaar later nog steeds foeilelijk.



Waarschijnlijk zal dit shirt in Europa als "uitshirt" gebruikt worden en in Nederland als derde shirt.

Ik hoop wel dat er een grijze broek onder zit en geen zwarte.



Een witte broek met de thuissokken is het mooiste eigenlijk!

Altijd komen ze weer met die broeken in dezelfde kleuren waardoor een kinderpyama wordt. Snappen er niks van.

 

+1/-0

Erg blij met alle shirts dit seizoen.

Echter, wat ik echt niet begrijp, is waarom op het thuisshirt het font voor de letters en nummers met de zwarte details van vorig jaar wordt gebruikt! Waarom daar geen aanpassing aan gedaan is, is mij een raadsel. Teveel letters ingekocht?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 augustus 2020 om 22:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 05 augustus 2020 om 22:22:

(...) Het shirt verwijst naar het 50 jarig jubileum van de champions league winst in 1971. (...)



Mmmmmh ...

Ik had de baan smaller gemaakt, refererend aan de breedte van toen.

En natuurlijk het echte logo er op.



Klopt. Die rode baan moet veel smaller en het oude logo terug.
Dan kun je wel 2-6-71 in de kraag zetten maar het blijft een shirt wat niets te maken heeft met de historie.

Voor Adidas-begrippen in de huidige tijd is het echter desondanks een vet shirt geworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

sven11 schreef op 21 augustus 2020 om 10:44:

(...) Waarom daar geen aanpassing aan gedaan is, is mij een raadsel. (...)



Alles wat Adidas met het thuisshirt doet is mij een raadsel.

Het zwarte CL-shirt (voor volwassenen) is overigens on-line uitverkocht en al van de site gehaald.

De zwarte short en kousen zijn nog wel verkrijgbaar. Maar ....
Wie koopt die nu nog als er geen passend shirt meer verkrijgbaar is?

Ik weet niet welke aantallen zijn ingekocht maar als dat ook 10.000 stuks zijn houden ze heel veel over.

Zonde van het geld ook al zijn het Aziatische (Cambodja?) tarieven.

 

+1/-0

Schandalige gang van zaken rondom het 3e shirt. Oplage 10.000 stuks. Zogenaamd collector's item. Dat is pure minachting van je supporters. Iedereen moet de kans krijgen om een shirt te kopen. Veel shirts zijn nu in handen van non Ajacieden die de shirts voor woekerprijzen aanbieden.
Blijkbaar begrijpen ze bij Ajax niets van deze materie:zwarthandel. Bij kaartjes is het altijd prijs en nu bij dit shirt.

Begin eens met één shirt per club/seizoenskaart en zorg voor voldoende voorraad. En als klap op de vuurpijl werkt de site niet naar behoren om te bestellen.
Ajax schaam je voor deze gang van zaken.

 

+4/-0

Marktplaats staat al vol met deze shirts, tegen woekerprijzen inderdaad. Triest hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hoe Finidi George schreef op 21 augustus 2020 om 21:50:

Marktplaats staat al vol met deze shirts, tegen woekerprijzen inderdaad. Triest hoor.



Al deze shirts, die nu op veilingsites verkocht worden, had Ajax zelf kunnen verkopen als ze voldoende ingekocht hadden.

Voor mij is ook deze gang van zaken de zoveelste bevestiging dat Adidas bezig is met Adidas en totaal geen oog heeft voor wensen van de supporter.

Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2020, 23:48:30.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 augustus 2020 om 18:52:

Schandalige gang van zaken rondom het 3e shirt. Oplage 10.000 stuks. Zogenaamd collector's item. Dat is pure minachting van je supporters. Iedereen moet de kans krijgen om een shirt te kopen. Veel shirts zijn nu in handen van non Ajacieden die de shirts voor woekerprijzen aanbieden.
Blijkbaar begrijpen ze bij Ajax niets van deze materie:zwarthandel. Bij kaartjes is het altijd prijs en nu bij dit shirt.

Begin eens met één shirt per club/seizoenskaart en zorg voor voldoende voorraad. En als klap op de vuurpijl werkt de site niet naar behoren om te bestellen.
Ajax schaam je voor deze gang van zaken.



Nu, datzelfde heb ik nou exact met CL passepartous. Waarom kunnen SC houders een of twee extra PP kopen voor neven en achternichten? Als die neven en achternichten zelf een SC of SCC hadden gehad, hadden ze zelf wel een PP gekocht.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts