
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.474
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 24 juni 2026 om 08:37:
open/sluit de onderstaande quote:the birdman schreef op 21 juni 2026 om 12:02:
Kritiek hebben is makkelijk, maar Nederland speelde gisteren gewoon een prima pot tegen Zweden. Of het een oprisping is of een grandiose start van een mooie campagne moeten we afwachten, maar in plaats van achteruit bleven ze vooruit voetballen. Brobbey bleek de balvaste spits die er nodig was.
Smetje was het inbrengen van Depay, die op een assist op Summerville na weer weinig goed deed. Het is maar de vraag of Koeman het aandurft om hem te banken als hij fit is, of dat Brobbey dan mag blijven staan.
Ik vind het wel grappig om te lezen al die kritiek. Het is kennelijk ''on'' Nederlands om te zeggen dat je ''gewoon'' 1e staat in de Poule met een gemiddelde van 3,5 goals per wedstrijd. Waar je nog een ploeg treft die al is uitgeschakeld.
Ik heb enkel de samenvatting gezien, dus ik kan niet over de rest oordelen, maar obv de kansen had Zweden ook makkelijk 3-4 kunnen scoren als hun vizier iets scherper stond.
Het kan natuurlijk dat Nederland op vlak van balbezit en positiespel veel beter was, maar dat durf ik eerlijk gezegd te betwijfelen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.474
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 24 juni 2026 om 09:06:
Ik heb enkel de samenvatting gezien, dus ik kan niet over de rest oordelen, maar obv de kansen had Zweden ook makkelijk 3-4 kunnen scoren als hun vizier iets scherper stond.
Het kan natuurlijk dat Nederland op vlak van balbezit en positiespel veel beter was, maar dat durf ik eerlijk gezegd te betwijfelen.
Kunnen we niet stoppen met al die C en B garnituur landen op het WK.
Elk record wordt verbroken. Da's niet zo gek met al dat soort landen.
En Messi, een schandaal dat deze man überhaupt nog minuten in de poule fase mag maken.
Konijn.
Terug naar maximaal 16 landen. Dit is een soort wandeletappe.
Om plaats te maken voor C landen gaan we nu mer 32 landen de ko fase in. Hierdoor wordt de factor geluk weer groter.
open/sluit de onderstaande quote:Zijaanzij schreef op 24 juni 2026 om 10:56:
Kunnen we niet stoppen met al die C en B garnituur landen op het WK.
Elk record wordt verbroken. Da's niet zo gek met al dat soort landen.
En Messi, een schandaal dat deze man überhaupt nog minuten in de poule fase mag maken.
Konijn.
Terug naar maximaal 16 landen. Dit is een soort wandeletappe.
Om plaats te maken voor C landen gaan we nu mer 32 landen de ko fase in. Hierdoor wordt de factor geluk weer groter.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 242
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.474
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 25 juni 2026 om 09:45:
We treffen geloof ik Marokko of Brazilië, beiden geen fijne affiches.
Maar goed, eerst maar eens zien wat Tunesie, Zweden en Japan er vanaf brengen.
Als ik vrijdag morgen om 06.00 kan opstaan hier.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 242
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 25 juni 2026 om 10:13:
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 25 juni 2026 om 09:45:
We treffen geloof ik Marokko of Brazilië, beiden geen fijne affiches.
Maar goed, eerst maar eens zien wat Tunesie, Zweden en Japan er vanaf brengen.
Als ik vrijdag morgen om 06.00 kan opstaan hier.
Potje wordt mogelijk uitgesteld wegens noodweer las ik. Ik zou je wekker nog even niet zetten.
the birdman
Fan van Ajax
Uit: Amsterdam
Vak: 428
Forumreacties: 1.708
Reg.: 8 mei 2009
Favoriete opstelling: geen
De verwachte overwinning tegen Tunesië is er gekomen, maar wederom een tegengoal uit een corner waarbij de kopper helemaal vrijstaat. Ik heb de samenvatting net gezien. Van teletekst begreep ik dat Kluivert eindelijk minuten heeft gemaakt. Ook kwam de onvermijdelijke Depay weer binnen de lijnen, heeft Brobbey z’n goaltje meegepikt. Kortom, niks gemist.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 26 juni 2026 om 11:41:
Vannacht zei de commentator iets tussen neus en lippen door wat de kansloze invalbeurten van Depay verklaard: Hij moet ook recordinternational gemaakt worden.
En dat zal onder Koeman moeten zijn want onder een goede bondscoach blijft Depay thuis.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 242
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 26 juni 2026 om 10:50:
Marokko dus. Spicy. Ik denk dat Marokko doorgaat. Halve finalist een toernooi ervoor. Gedeeld aan kop met Brazilië. Het is gewoon een hele goede ploeg geworden.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Uit: ?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.745
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.671
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:
In vergelijking met Summerville vind ik Godts eigenlijk maar een matige speler.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Uit: ?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.745
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 26 juni 2026 om 13:13:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:
In vergelijking met Summerville vind ik Godts eigenlijk maar een matige speler.
En in vergelijking met mezelf vind ik jou maar een matige poster.
Maar ff zonder dollen, ze schelen bijna 4 jaar he? Vreemde vergelijking aangezien Godts pas sinds afgelopen seizoen echt is doorgebroken
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 242
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:
In vergelijking met Summerville vind ik Godts eigenlijk maar een matige speler.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Uit: ?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.745
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 26 juni 2026 om 13:45:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 26 juni 2026 om 13:08:
In vergelijking met Summerville vind ik Godts eigenlijk maar een matige speler.
Ik zal de volgende wedstrijd tegen Marokko eens goed om hem letten. Viel me wel op dat hij tegen Japan (onnodig) geel pakte en plots daarna met een ''zondagsschot'' een goal maakte.
Tegen Zweden maakte hij een knappere goal. Het lijkt me een grillige speler.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 juni 2026, 14:52:38.
Ajax Forum » Oranje & overige interlands » WK 2026 - Verenigde Staten, Canada en Mexico