Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Hakim Ziyech

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 21 februari 2021 om 16:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 21 februari 2021 om 14:49:

Schijnt de 4de (!) optie bij Chelskie te zijn. Hij moet Mount, Werner, Hudson-Odoi en Pulisić voor zich laten gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan de bovengenoemde heren. Volgens de trainer traint Ziyech kei hard en geeft 100% op de trainingen. Daar ligt het ook niet aan. Bovendien schijnt hij goed in de groep te liggen en klaagt niet.

Miss een jaartje huren? @Overmars.



Ziyech hoort altijd in de basis staan bij Chelsea. Lampard zag dat.
Speelde op Stanford tegen Chelsea een wereldpartij. 2 assists, 1 goal.

Zonde - zonde.

Ik denk dat Hakim het zo naar zijn zin had bij Ajax dat hij nog wel gaat terugkeren. Hakim is echt van Ajax gaan houden en het voetbal van de club.

Hij zal nog vaak terugdenken aan Real uit...zijn goal tegen Valencia uit.

Heerlijke speler.

Wat ik vooral zo mooi vond op een gegeven moment dat Hakim de Patron op een gegeven moment in verschillende wedstrijden bij Ajax ging jagen op een manier die ik zelden had gezien bij spelers zoals hij. Fantastisch was het.


Exact. Wat mis ik die man zeg.

 

+2/-0

Hakim Ziyech, was vanavond weer bij ordinaire koopclub Chelsea( die voor 240 miljoen investeerde deze zomer)
wat Labyad is bij Ajax. Mag even een paar minuten invallen.

Dit wil je toch niet. Zo'n mooie en grote speler. Een speler die aan de zijde van Ajax Amsterdam, 90 % van dit Chelsea wegspeelde met 1 goal en 2 assists.

Had Hakim bij Real gespeeld dan was Real veel beter voor de dag gekomen waar iemand als Hazard gewoon niks brengt.

Hakim en Donny verkocht aan de elite van Engeland, waar ze nu de bank mogen warm mogen maken.

Diep en diep triest. Doet pijn. Chelsea en United, ik heb helemaal niets met jullie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 05 mei 2021 om 23:01:

Hakim Ziyech, was vanavond weer bij ordinaire koopclub Chelsea( die voor 240 miljoen investeerde deze zomer)
wat Labyad is bij Ajax. Mag even een paar minuten invallen.

Dit wil je toch niet. Zo'n mooie en grote speler. Een speler die aan de zijde van Ajax Amsterdam, 90 % van dit Chelsea wegspeelde met 1 goal en 2 assists.

Had Hakim bij Real gespeeld dan was Real veel beter voor de dag gekomen waar iemand als Hazard gewoon niks brengt.

Hakim en Donny verkocht aan de elite van Engeland, waar ze nu de bank mogen warm mogen maken.

Diep en diep triest. Doet pijn. Chelsea en United, ik heb helemaal niets met jullie.



Zei Hakim niet altijd dat hij zo kritisch en selectief was als het om een nieuwe club na Ajax ging? Uh-uh, ging gewoon om geld en die clubs kwamen vroeger niet voor hem. Toen Chelsea kwam, ging ie meteen.

Met zowel hem als Donny heb ik geen medelijden. Ze wilden zelf naar die clubs.

Heb ook helemaal niks met die clubs an sich. Het moment dat Ajax speeltje van een rijke eigenaar wordt is de dag dat ik hoop dat ze alles verliezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 05 mei 2021 om 23:49:

(...) Met zowel hem als Donny heb ik geen medelijden. Ze wilden zelf naar die clubs. (...)



Precies!

Zo zie ik het ook. Totaal geen medelijden, "0,0".

 

+1/-0

Ziyech speelt anders genoeg hoor als je een beetje de opstellingen bekijkt iedere week. Er wordt daar gewoon consequent gerouleerd met ongeveer dezelfde spelers. Maakt juist steeds meer minuten dan in het begin vh seizoen na zijn blessure. Doet het daar als ie speelt ook gewoon prima, evenals zijn collega's in de carrousel. Luxe probleem zouden wij zeggen, daar redelijk normaal. B)

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 mei 2021 om 23:57:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 05 mei 2021 om 23:49:

(...) Met zowel hem als Donny heb ik geen medelijden. Ze wilden zelf naar die clubs. (...)



Precies!

Zo zie ik het ook. Totaal geen medelijden, "0,0".



Het gaat niet om 'medelijden', MAAR het gaat om dat deze spelers veel beter bij Ajax hadden kunnen blijven. Vooral Donny die gewoon nog helemaal niet rijp en goed genoeg was. Donny van den Beek was nog niet Johan Cruijff bij Ajax...

Maar hij was ook nog niet Ronald de Boer...
en ook nog niet Jari Litmanen...
Of Dennis Bergkamp.....
Donny van den Beek was nog niet eens Wesley Sneijder....of Edgar Davids...

Ofterwijl, lang en breed laten zien dat je de beste van Nederland, je hebt een basisplek bij Oranje en het liefst een Europese prijs achter je naam...

Hij had beter kunnen blijven en eerst nog veel beter moeten worden ipv naar het buitenland en je carrière ten grabbel gooien verpieteren.

Hakim was er misschien klaar voor....dat dachten we allemaal.

Maar wat kijkt hij nu terug naar zijn tijd bij Ajax met weemoed.
Je kan wel 10 miljoen extra op de bank hebben, maar daar wordt je niet gelukkiger van. Daarnaast hebben die gasten al genoeg geld voor hun leeftijd voordat iemand
(Koen) weer gaat beginnen over geld.

Davy Klaassen en Daley Blind zijn terug bij Ajax omdat ze weten hoe mooi het bij Ajax was. Donny en Hakim zullen dit ook al hebben. Lasse Schone idem.

En niks is mooier dan een Europese prijs winnen met Ajax. Dat is pas een prestatie.

Winnen met City, PSG, Chelsea.....miljarden aan spelers kopen......
Dat is het kopen van een prijs. Niks aan. Niemand die het waardeert of er aan terug denkt.

O weet je nog City dat de CL won in 2021? Ze hebben uiteindelijk 2 miljard aan spelers gekocht en uiteindelijk de CL gewonnen. En ook misschien wel de beste trainer aangesteld. Nou nou...sjeiks, well done....petje af hoor!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 06 mei 2021 om 01:13:

Ziyech speelt anders genoeg hoor als je een beetje de opstellingen bekijkt iedere week. Er wordt daar gewoon consequent gerouleerd met ongeveer dezelfde spelers. Maakt juist steeds meer minuten dan in het begin vh seizoen na zijn blessure. Doet het daar als ie speelt ook gewoon prima, evenals zijn collega's in de carrousel. Luxe probleem zouden wij zeggen, daar redelijk normaal. B)




Oja? 4 minuten mogen invallen tegen Real? thuis.
en uit mocht hij in de 66e minuut invallen...

Lekker straks invallen tegen City 3 minuten of helemaal niet, want City gaat 99% winnen en Tuchel zal zich verdedigend opstellen. Let op, geen Ziyech.
Die mag straks a la Dani de Wit weer 3 minuten ren je rot doen op een Verdediger van City.

Man, man. De man die met Ajax dit Chelsea alle hoeken van het veld liet zien?
Deze balkunstenaar moet tevreden zijn met dit soort invalbeurten?

Bij Real Madrid had hij zich in de basis gespeeld in no time en dan was Chelsea kapot gemaakt. Een speler als Hazard heb je niks meer aan. Maar iemand als Hakim, had de ene na de andere topbal gegeven aan de aanvallers, voorzetten etc.
Bij real zou hij elke week in de basis staan durf ik wel te beweren. Daar is een gebrek aan creativiteit. En doet men steeds het zelfde. Hakim zou Benzema perfect bedienen. En Benzema is een nog steeds een topspits.

Marco van Basten zei het ook al: Hakim moet weg bij Chelsea.
Ik ben het eens met Van Basten.

Ziyech is bij Chelsea niet meer dan 1 van de 30 spelers.

En dat is de fout, Hakim hoort 1 van de belangrijkste spelers te zijn en altijd op het formulier te staan, dan zie je iets wat weinig spelers hebben.

Kom snel terug Hakim naar Ajax, patron!

Bij Chelsea onder Tuchel ben je wat Labyad is bij Ajax. Wissel.

 

+1/-1

Heerlijk, zoveel naïviteit en wereldvreemdheid.

 

+1/-0

Nou, ik zie Ziyech in staat om na een paar jaar terug te keren bij Ajax en nee te zeggen tegen pervers hoge salarissen. Ik zou dan redelijk gek worden, want die kerel ademt Ajax in al zijn poriën.

Had ook ontzettend graag Mount hier gezien, maar dat gaat iig nooit meer gebeuren. En niet omdat Overmars dat niet geprobeerd heeft, kennelijk wilde Mount gewoon niet. Fijne speler. Ik gun Chelsea overigens totaal geen CL, dus van mij Pep hem winnen. Gaat ook wel gebeuren.

Wat is er met Hazard gebeurd zeg...

 

+2/-0

Geen FA cup, maarik gunde het Chelsea ook totaal niet en Leicester des te meer.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 15 mei 2021 om 20:25:

Geen FA cup, maarik gunde het Chelsea ook totaal niet en Leicester des te meer.



eens! Heerlijk dat Leicester City FC weer iets bijzonders wint.
Dat maakt voetbal bijzonder.

Blijkt maar weer, je moet altijd 'geloven'.

Eerst het onmogelijke: de premier league.

nu de FA cup....

sprookjes bestaan....zullen ze zeggen in Leicester.

Laat Ajax er een voorbeeld aannemen.

 

+1/-0

Nou, Ziyech heeft em, al vraag ik af of hij er super blij mee is.

Pep met het Cruijff adept syndroom: in finales je eigen spel blikven spelen, terwijl enkel het resultaat telt. Villareal had het al voorgedaan. Van Gaal in 95: je speelt een finale echt behoudender. Drukken kan altijd nog. Weer tactisch afgetroefd, pijnlijk voor Pep en ik gun hem dat niet. Tuchel is wel een topper hoor. Chelsea verdedigde als een beest. DeBruyne weer geen stempel gedrukt en wat kwam die Jesus doen? Bracht alleen maar frustratie en dat huilgezicht van hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 29 mei 2021 om 23:19:

Nou, Ziyech heeft em, al vraag ik af of hij er super blij mee is.

Pep met het Cruijff adept syndroom: in finales je eigen spel blikven spelen, terwijl enkel het resultaat telt. Villareal had het al voorgedaan. Van Gaal in 95: je speelt een finale echt behoudender. Drukken kan altijd nog. Weer tactisch afgetroefd, pijnlijk voor Pep en ik gun hem dat niet. Tuchel is wel een topper hoor. Chelsea verdedigde als een beest. DeBruyne weer geen stempel gedrukt en wat kwam die Jesus doen? Bracht alleen maar frustratie en dat huilgezicht van hem.



Als je vooral in een rotatie gebruikt wordt, zoals Ziyech, zijn dit de wedstrijden waar je vanaf kunt zien waar je echt staat. Nou dat is duidelijk. Als het echt zo'n "trotse jongen" is die super kieskeurig qua clubs is en plezier wil hebben vraagt ie een transfer aan. We zullen zien of dat gebeurt.

Vind Pep wel een leuke kerel maar we kunnen er niet omheen dat het hem, ondanks zijn team waar meer dan een miljard in geinvesteerd is, weer niet gelukt is. Het predikaat van toptrainer verdient hij naar mijn mening niet meer. Heeft al jaren de beste ploegen ter wereld onder zn hoede, maar hij presteert niet. Bij Bayern steeds gigantisch tekort gekomen tegen de Spaanse top en nu bij City lukt het ook niet.

Vind zowel City als Chelsea vreselijke clubs, maar City staat voor mij nog extremer symbool voor het zijn van een speeltje van een louche rijkeluiskindje. Dus wat dat betreft niet teleurgesteld dat Chelsea won.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 30 mei 2021 om 01:37:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 29 mei 2021 om 23:19:

Nou, Ziyech heeft em, al vraag ik af of hij er super blij mee is.

Pep met het Cruijff adept syndroom: in finales je eigen spel blikven spelen, terwijl enkel het resultaat telt. Villareal had het al voorgedaan. Van Gaal in 95: je speelt een finale echt behoudender. Drukken kan altijd nog. Weer tactisch afgetroefd, pijnlijk voor Pep en ik gun hem dat niet. Tuchel is wel een topper hoor. Chelsea verdedigde als een beest. DeBruyne weer geen stempel gedrukt en wat kwam die Jesus doen? Bracht alleen maar frustratie en dat huilgezicht van hem.



Als je vooral in een rotatie gebruikt wordt, zoals Ziyech, zijn dit de wedstrijden waar je vanaf kunt zien waar je echt staat. Nou dat is duidelijk. Als het echt zo'n "trotse jongen" is die super kieskeurig qua clubs is en plezier wil hebben vraagt ie een transfer aan. We zullen zien of dat gebeurt.

Vind Pep wel een leuke kerel maar we kunnen er niet omheen dat het hem, ondanks zijn team waar meer dan een miljard in geinvesteerd is, weer niet gelukt is. Het predikaat van toptrainer verdient hij naar mijn mening niet meer. Heeft al jaren de beste ploegen ter wereld onder zn hoede, maar hij presteert niet. Bij Bayern steeds gigantisch tekort gekomen tegen de Spaanse top en nu bij City lukt het ook niet.

Vind zowel City als Chelsea vreselijke clubs, maar City staat voor mij nog extremer symbool voor het zijn van een speeltje van een louche rijkeluiskindje. Dus wat dat betreft niet teleurgesteld dat Chelsea won.


Tja, ik denk dat zijn eerdere aandeel in de CL hem trots zal stemmen, maar nu zelfs niet als invaller erin mogen...terwijl hij een groot aandeel in de winst op City had in de laatste 2 wedstrijden. Tuchel heeft gewonnen met een werkend concept, maar als dit niet verandert kan Ziyech toch veel beter naar een andere club...

Pep is gewoon niet doortastend genoeg gebleken in finales. Absoluut een (geniale) trainer met zijn filosofie, onderlinge afstanden, positiespel en passing van zijn teams, maar Chelsea is op zich niet de betere ploeg...Dit is echt een trauma van jewelste inmiddels, gun ik hem niet. Wel veelzeggend hoe de spelersvan Chelsea Tuchel opzochten. Die heeft Chelsea ver gebracht.

 

+1/-0

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/402344/ajax-en-schreuder-opgelet-chelsea-bereid-tot-verkoop-ziyech/link

open/sluit de onderstaande quote:

Hakim Ziyech zou aan zijn laatste seizoen bij Chelsea bezig kunnen zijn. De voormalig Ajacied heeft nog een contract tot medio 2025, maar de club zou openstaan voor een vroegtijdig vertrek als er een goed bod binnenkomt. Dat meldde transferexpert Fabrizio Romano dinsdagmiddag.



Het zal voor Hakim misschien nog te vroeg zijn, maar wat zou het mooi zijn als we deze man al terug kunnen halen. Dromen mag, toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 24 mei 2022 om 21:23:

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/402344/ajax-en-schreuder-opgelet-chelsea-bereid-tot-verkoop-ziyech/link

open/sluit de onderstaande quote:

Hakim Ziyech zou aan zijn laatste seizoen bij Chelsea bezig kunnen zijn. De voormalig Ajacied heeft nog een contract tot medio 2025, maar de club zou openstaan voor een vroegtijdig vertrek als er een goed bod binnenkomt. Dat meldde transferexpert Fabrizio Romano dinsdagmiddag.



Het zal voor Hakim misschien nog te vroeg zijn, maar wat zou het mooi zijn als we deze man al terug kunnen halen. Dromen mag, toch?



Als ik toch 30 miljoen uit zou moeten geven en de keuze had tussen Ziyech of Bergwijn dan zou ik het wel weten, maar hij zal helaas ongetwijfeld meer moeten kosten.

 

+3/-0

Gaat het dan toch gebeuren? Volgens transferexpert Gianluca Di Marzio keert Hakim Ziyech weer terug bij Ajax.

Als het niet zo is, moet je wel gewoon doorgaan met Kudus, Berghuis, Conceicao en Hansen vind ik. Ziyech is voor mij een uitzondering.

 

+1/-0

Eerst zien dan geloven, maar zou echt mooi zijn als hij terug zou komen.

 

+1/-0

Er is geen sprake van een transfer van Hakim Ziyech naar Ajax, zo melden bronnen rondom Ziyech tegenover http://AjaxFanzone.nllink.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17

Ajax Forum » Historie » Hakim Ziyech