Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 13 augustus 2022 om 18:51:
En alweer 2-0 achter door fouten van Eriksen en de Gea...
Kat in het nauw gaat nog een hoop geld uitgeven aan transfers...dan doe maar 120 voor Antony gewoon ;-)
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.234
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
Volgende week gegarandeerd verlies met Liverpool op bezoek. Dan uitwedstrijden tegen Southampton en Leicester.
Vervolgens weer thuis, maar wel tegen Arsenal in vorm. Dan uit naar Crystal Palace.
En dan op papier een makkelijke met Leeds op bezoek.
In oktober mogen ze het opnemen tegen Man City, Everton (uit), Newcastle, Tottenham, Chelsea (uit), West Ham.
Ga er maar aan staan, dat is geen gemakkelijk programma.
Vak: -
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:RodyTur10 schreef op 13 augustus 2022 om 20:44:
Volgende week gegarandeerd verlies met Liverpool op bezoek. Dan uitwedstrijden tegen Southampton en Leicester.
Vervolgens weer thuis, maar wel tegen Arsenal in vorm. Dan uit naar Crystal Palace.
En dan op papier een makkelijke met Leeds op bezoek.
In oktober mogen ze het opnemen tegen Man City, Everton (uit), Newcastle, Tottenham, Chelsea (uit), West Ham.
Ga er maar aan staan, dat is geen gemakkelijk programma.
Forumreacties: 2.489
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Blijft ook daar koppig. In de Eredivisie kom je ermee weg en win je vaak toch nog (nipt). In de PL word je genadeloos afgestraft als je niet op tijd ingrijpt en niet lijkt te leren van je fouten. Het publiekelijk afvallen van je huidige selectie en openlijk vragen om betere spelers helpt natuurlijk ook niet. Op dit moment gaat niemand voor hem (en voor elkaar) door het vuur.
Forumreacties: 2.489
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:s0lidus schreef op 14 augustus 2022 om 09:07:
Blijft ook daar koppig. In de Eredivisie kom je ermee weg en win je vaak toch nog (nipt). In de PL word je genadeloos afgestraft als je niet op tijd ingrijpt en niet lijkt te leren van je fouten. Het publiekelijk afvallen van je huidige selectie en openlijk vragen om betere spelers helpt natuurlijk ook niet. Op dit moment gaat niemand voor hem (en voor elkaar) door het vuur.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
Zo zie je maar dat je een trainer niet moet laten bepalen wie er aangekocht worden. Er is al jarenlang geen sterke technisch manager daar. Na Ferguson is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Hij was een uitzondering op de regel die ik net stelde. Met een Antony erbij gaat hij het ook niet redden.
Sinds het in handen is van investeerders die geen verstand van voetbal hebben is deze club gewoon een subtopper/subtobber.
Ten Hag krijgt geen tijd om te bouwen en ik vraag me wederom serieus af of hij überhaupt geschikt is voor dit soort jobs.
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 14 augustus 2022 om 17:46:
Toch denk ik dat ie het gaat redden bij United, puur op gevoel, dat dan weer wel ;-)
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 14 augustus 2022 om 23:35:
Toch denk ik dat ie het gaat redden bij United, puur op gevoel, dat dan weer wel ;-)
Het is maar net hoeveel hij uit mag geven want ik heb nog nooit een selectie bij een traditionele topclub gezien met meer brandhout
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Forumreacties: 417
Reg.: 10 juli 2021
open/sluit de onderstaande quote:s0lidus schreef op 15 augustus 2022 om 11:30:
Denk het ook. Bij Ten Hag valt uiteindelijk alles op z'n plaats. Bij Ajax viel het kwartje ook pas na een 4-0 afstraffing tegen PSV.
Forumreacties: 3.749
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:s0lidus schreef op 15 augustus 2022 om 11:30:
Denk het ook. Bij Ten Hag valt uiteindelijk alles op z'n plaats. Bij Ajax viel het kwartje ook pas na een 4-0 afstraffing tegen PSV.
Eén van de grote kwaliteiten van Ten Hag is dat hij zijn selectie in de hand weet te houden. In al die jaren bij Ajax heb ik nooit onvrede gehoord vanuit de 'kleedkamer'. Zelfs de spelers die naar hun mening te weinig speelden hielden zich koest en dat waren soms niet de kleinste namen.
Nu bij United lijkt Ten Hag de boel opnieuw de boel in de smiezen te hebben. Enkele sterspelers die een paar keer op het bankje moesten zitten lopen met hem weg, omdat ze dus begrijpen dat Ten Hag hen waardeert als ze presteren. En dus kan Ten Hag nu ook gewoon een vedette als Ronaldo uit de selectie zetten als die niet in de pas loopt.
En dan kun je denken, wat zal het Ronaldo aan de kont roesten (hij was geen basiskracht meer), maar dan moet je even het weeksalaris opzoeken van Ronaldo. Als hij een volle week niet welkom is dan kost dat Ronaldo £500.000. Duur grapje om je eigen ego voorop te zetten. Benieuwd hoe snel onze megalomane Portugees tot inkeer komt.
open/sluit de onderstaande quote:RodyTur10 schreef op 20 oktober 2022 om 19:55:
Eén van de grote kwaliteiten van Ten Hag is dat hij zijn selectie in de hand weet te houden. In al die jaren bij Ajax heb ik nooit onvrede gehoord vanuit de 'kleedkamer'. Zelfs de spelers die naar hun mening te weinig speelden hielden zich koest en dat waren soms niet de kleinste namen.
Nu bij United lijkt Ten Hag de boel opnieuw de boel in de smiezen te hebben. Enkele sterspelers die een paar keer op het bankje moesten zitten lopen met hem weg, omdat ze dus begrijpen dat Ten Hag hen waardeert als ze presteren. En dus kan Ten Hag nu ook gewoon een vedette als Ronaldo uit de selectie zetten als die niet in de pas loopt.
En dan kun je denken, wat zal het Ronaldo aan de kont roesten (hij was geen basiskracht meer), maar dan moet je even het weeksalaris opzoeken van Ronaldo. Als hij een volle week niet welkom is dan kost dat Ronaldo £500.000. Duur grapje om je eigen ego voorop te zetten. Benieuwd hoe snel onze megalomane Portugees tot inkeer komt.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Ajax Forum » Historie » Erik ten Hag