Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Erik ten Hag

Deze normale topic is open en bestaat uit 89 pagina's: 1 2 3 4 ... 82 83 84 85 86 87 88 89

Tot nu toe niet echt een lekker begin voor Ten Hag bij United. Brighton is gewoon veel beter en staat dus met 0-2 voor. Bijna rust.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 augustus 2022 om 15:44:

Tot nu toe niet echt een lekker begin voor Ten Hag bij United. Brighton is gewoon veel beter en staat dus met 0-2 voor. Bijna rust.



Er is een grote schoonmaak nodig.

De Gea, Wan Bissaka, Varane, Maguire, McTominay, Fernandes, Ronaldo moet je gewoon afscheid van nemen. Middenveld met Fred, McTominay en Fernandes kan écht niet.

 

+1/-0

Heb totaal niets met ManU,dus leuk dat ze achterstaan ondanks dat Ten Hag daar coach is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 07 augustus 2022 om 16:05:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 augustus 2022 om 15:44:

Tot nu toe niet echt een lekker begin voor Ten Hag bij United. Brighton is gewoon veel beter en staat dus met 0-2 voor. Bijna rust.



Middenveld met Fred, McTominay en Fernandes kan écht niet.



Is echt heel erg slecht inderdaad.

Verder is dit een enorme klus voor Erik, wat we eigenlijk al wisten. Het is maar de vraag of ze daar genoeg geduld hebben.

 

+1/-0

Ik heb niets met MU en ook al langer niets meer met TH. Dus een mooi resultaat. Dit topic staat niet voor niets in Historie. Hopelijk snel echt!

 

+2/-0

Als een professor je hele filosofie uitleggen alsof de gemiddelde supporter een zwakbegaafde is die het niet begrijpt en dan beginnen met Maguire, McTominay, Dalot, Shaw en Fred. Echt de grootste on-voetballers van de selectie!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 augustus 2022, 16:52:13.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 07 augustus 2022 om 16:45:

Als een professor je hele filosofie uitleggen alsof de gemiddelde supporter een zwakbegaafde is die het niet begrijpt en dan beginnen met Maguire, McTominay, Dalot, Shaw en Fred. Echt de grootste on-voetballers van de selectie!



Niet alleen de supporters. Ook de mensen van de pers. En in de UK moet je die niet tegen je krijgen. Dan is het snel afgelopen.

 

+1/-0

Ik ben al een langere tijd duidelijk geen fan van Ten Hag en ben het ook nooit geweest van Manchester United. Op de één of andere manier heb ik het nooit makkelijk gevonden om een club uit Engeland leuk te vinden. Enkel Chelsea heeft soort van mijn 'fandom' verkregen in de periode van Guðjohnsen en Hasselbaink.

Zoals velen zeggen, koopt Ten Hag te veel spelers welke hij al kent. Natuurlijk zijn Malacia en Martínez goede spelers. Zeker van Martínez verwacht ook bij Manchester United iets goeds, maar net als bij ons: als je niet naar de hele transfermarkt kijkt, dan gaat je schip uiteindelijk zinken.

Vandaag is natuurlijk maar één wedstrijd, maar mijn voorspelling is vanaf het begin al geweest dat Ten Hag bij Manchester United gaat floppen om de zonet aangegeven reden. Ook vraag ik mij af of hij met zijn karakter (of: 'attitude' én 'controlfreak' zijn) mee wegkomt bij een club als ManU.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 07 augustus 2022 om 18:04:
Ook vraag ik mij af of hij met zijn karakter (of: 'attitude' én 'controlfreak' zijn) mee wegkomt bij een club als ManU.



Nee dit denk ik niet. Bij Ajax had je op een gegeven moment de bizarre situatie dat van der Sar zijn eigen lot aan het lot van ten Hag ging hangen. Waarmee hij bedoelde te zeggen (in al zijn communicatieve onkunde) dat hij openlijk het vertrouwen in ten Hag uitsprak.

Dit gaat natuurlijk nóóit gebeuren bij Man Utd. Als je niet presteert én je gaat ook nog een beetje de bijgoochem uithangen tegen supporters en pers dat ze het niet begrijpen, is het snel exit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 07 augustus 2022 om 18:04:

Ik ben al een langere tijd duidelijk geen fan van Ten Hag en ben het ook nooit geweest van Manchester United. Op de één of andere manier heb ik het nooit makkelijk gevonden om een club uit Engeland leuk te vinden. Enkel Chelsea heeft soort van mijn 'fandom' verkregen in de periode van Guðjohnsen en Hasselbaink.

Zoals velen zeggen, koopt Ten Hag te veel spelers welke hij al kent. Natuurlijk zijn Malacia en Martínez goede spelers. Zeker van Martínez verwacht ook bij Manchester United iets goeds, maar net als bij ons: als je niet naar de hele transfermarkt kijkt, dan gaat je schip uiteindelijk zinken.

Vandaag is natuurlijk maar één wedstrijd, maar mijn voorspelling is vanaf het begin al geweest dat Ten Hag bij Manchester United gaat floppen om de zonet aangegeven reden. Ook vraag ik mij af of hij met zijn karakter (of: 'attitude' én 'controlfreak' zijn) mee wegkomt bij een club als ManU.



Ten Hag zal het heel snel op de rails moeten krijgen, want anders zal hij belachelijk gemaakt worden om zijn accent, rare woordenschat en andere zaken. Denk ook dat hij snel weer buiten staat. Matige aankopen (ook Martinez) bij een al niet al te best team gaat niet werken.

Deel ook jouw aversie tegen Engelse clubs. Vind de eén nog vreselijker dan de ander. Tuurlijk ben ik alleen fan van Ajax, maar kan ook wel sympathie voor sommige andere clubs opbrengen. Niet uit Engeland though.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 augustus 2022 om 16:20:

(...) Het is maar de vraag of ze daar genoeg geduld hebben.



Dat hebben ze niet. De vraag is niet of ze daar genoeg geduld hebben maar hoe lang?

Maar dat weet Ten Hag. De onderhandelingen over zijn contract duurden niet voor niets lang. Hij heeft ongetwijfeld een goede ontslagvergoeding geregeld.
Die is vanmiddag lachend naar huis gereden.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 augustus 2022 om 19:36:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 augustus 2022 om 16:20:

(...) Het is maar de vraag of ze daar genoeg geduld hebben.



Dat hebben ze niet. De vraag is niet of ze daar genoeg geduld hebben maar hoe lang?

Maar dat weet Ten Hag. De onderhandelingen over zijn contract duurden niet voor niets lang. Hij heeft ongetwijfeld een goede ontslagvergoeding geregeld.
Die is vanmiddag lachend naar huis gereden.



Wanne onzin, weet je zelf ook wel :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 augustus 2022 om 19:36:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 augustus 2022 om 16:20:

(...) Het is maar de vraag of ze daar genoeg geduld hebben.



Dat hebben ze niet. De vraag is niet of ze daar genoeg geduld hebben maar hoe lang?

Maar dat weet Ten Hag. De onderhandelingen over zijn contract duurden niet voor niets lang. Hij heeft ongetwijfeld een goede ontslagvergoeding geregeld.
Die is vanmiddag lachend naar huis gereden.



Elke trainer op dat niveau heeft een goede ontslagregeling, daarvoor hebben de onderhandelingen echt niet zo lang geduurd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 augustus 2022 om 21:04:

Elke trainer op dat niveau heeft een goede ontslagregeling, daarvoor hebben de onderhandelingen echt niet zo lang geduurd.



Vreemd dat de pers het dan wel gemeld heeft. Want daar weet ik het van.
En dat was dacht ik nog Nederlandse pers ook.

Maar goed, die kunnen hun stukjes ook uit de Engelse roddelpers overnemen om de krant gevuld te krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 07 augustus 2022 om 20:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 augustus 2022 om 19:36:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 augustus 2022 om 16:20:

(...) Het is maar de vraag of ze daar genoeg geduld hebben.



Dat hebben ze niet. De vraag is niet of ze daar genoeg geduld hebben maar hoe lang?

Maar dat weet Ten Hag. De onderhandelingen over zijn contract duurden niet voor niets lang. Hij heeft ongetwijfeld een goede ontslagvergoeding geregeld.
Die is vanmiddag lachend naar huis gereden.



Wanne onzin, weet je zelf ook wel :D



Wenne 'n onzin, dé witte gij toch ôk wel :D

Ge kûmt ut Valkeswéérd of ge kûmt et nié. Wé gij! ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 07 augustus 2022 om 20:45:

Wanne onzin, weet je zelf ook wel :D



Wat is er 'onzin' aan als je elke dag je financiele onafhankelijkheid kunt vieren?!

Ik hoor net dat De Jong bij Barcelona €100 miljoen kan verdienen tijdens zijn contract! Als ik in zijn schoenen stond ... bij mij bestond het woord nederlaag of verlies niet meer.

As ge da mar wit!

 

+2/-0

Kunnen al die provincialen naar hun eigen clubs gaan ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 08 augustus 2022 om 00:42:

Kunnen al die provincialen naar hun eigen clubs gaan ;)



Of dat al die provencialen uit mijn werkomgeving wegblijven.
Dan kom ik niet in aanraking met de dialecten! ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 08 augustus 2022 om 00:42:

Kunnen al die provincialen naar hun eigen clubs gaan ;)



Als die er niet waren was Ajax gewoon een middenmoter. En hadden ze De Meer voor de helft gevuld.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 augustus 2022 om 00:51:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 08 augustus 2022 om 00:42:

Kunnen al die provincialen naar hun eigen clubs gaan ;)



Of dat al die provencialen uit mijn werkomgeving wegblijven.
Dan kom ik niet in aanraking met de dialecten! ;)



Dialect is cultuur.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 89 pagina's: 1 2 3 4 ... 82 83 84 85 86 87 88 89

Ajax Forum » Historie » Erik ten Hag