Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Marc Overmars

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:24:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 15:06:

Kan me voorstellen dat dit Overmars in de ziel raakt.



Wat Overmars gedaan heeft raakt ook mensen in de ziel.
Van Ten Hag, spelers, supporters tot vrouwelijke werknemers.



Je krijgt vooral ineens een heel ander beeld van iemand die je dacht te kennen, die je vriend was. Dat is toch raar.

 

+1/-0

Overmars naar Antwerp ...

Dat is wat anders dan Arsenal of Newcastle United, waar hij in de belangstelling zou staan. Ik vond dat al merkwaardig.

Antwerp is meer zijn niveau, daar wegen de miskopen niet zo zwaar als bij Ajax en bovengenoemde clubs.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 maart 2022 om 21:02:

Overmars naar Antwerp ...

Dat is wat anders dan Arsenal of Newcastle United, waar hij in de belangstelling zou staan. Ik vond dat al merkwaardig.

Antwerp is meer zijn niveau, daar wegen de miskopen niet zo zwaar als bij Ajax en bovengenoemde clubs.



Merkwaardige post... als er 2 clubs zijn die uitblinken in veel (maar dan ook veel) te veel geld betalen voor miskopen dan zijn het Arsenal en Newcastle wel. Daar wegen de miskopen dus blijkbaar ook niet zwaar.
Hoe kleiner het budget, hoe zwaarder miskopen wegen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 maart 2022 om 21:02:

Overmars naar Antwerp ...

Dat is wat anders dan Arsenal of Newcastle United, waar hij in de belangstelling zou staan. Ik vond dat al merkwaardig.

Antwerp is meer zijn niveau, daar wegen de miskopen niet zo zwaar als bij Ajax en bovengenoemde clubs.



Salaris speelt een rol en dat ligt blijkbaar boven hetgeen hij bij Ajax kreeg.

Daarbij heeft de algemeen directeur schijt aan de hele wereld gezien zijn reactie bij de persconferentie. Personeel heeft hij lak aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EI Nico schreef op 21 maart 2022 om 21:34:

(...) Hoe kleiner het budget, hoe zwaarder miskopen wegen.



Mee eens. Dat hebben we bij Ajax gezien.

 

+1/-0

Prima club om vol voor je tweede kans te gaan. Alleen vind ik het wel te vroeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 maart 2022 om 22:55:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 maart 2022 om 22:10:

Salaris speelt een rol en dat ligt blijkbaar boven hetgeen hij bij Ajax kreeg. (...)



Ongetwijfeld. En in België sta je minder in de belangstelling dan in Engeland.

.




Scherp :B

Dit bericht is gewijzigd op 24 maart 2022, 10:23:33 door een mod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 21 maart 2022 om 23:48:

Prima club om vol voor je tweede kans te gaan. Alleen vind ik het wel te vroeg.

Moreel is het lastig is om er een termijn aan te plakken, vind ik. Er is geen aangifte gedaan, hij heeft een (zeer slap, dat wel) statement gemaakt met een soort van excuses en heeft zelf ontslag genomen, dus hij kan gewoon aan de slag als er een club hem die kans biedt. MAAR (en dan betrek ik het even puur op Ajax en even niet op de slachtoffers), ik vind het ook niet chique naar Ajax toe. Bij de club is de onrust er nog steeds, hij laat toch de club met een flink probleem achter (qua image, maar ook operationeel) en waar Ajax dat nog moet zien op te lossen heeft hij zijn schaapjes alweer op het droge.

 

+1/-0

Ik vind het aan de vroege kant (maar inderdaad, hoe bepaal je wat wél lang genoeg is), maar voor Ajax maakt het geen enkel verschil of hij werkloos thuis zit of in België aan de slag gaat lijkt mij

 

+1/-0

Interessant om straks te zien wie hij van Ajax gaat overnemen ...

Ten Hag, Klaiber, Labyad, Daramy, Schuurs, Blind, Tagliafico?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gabriel_Batistuta schreef op 22 maart 2022 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 21 maart 2022 om 23:48:

Prima club om vol voor je tweede kans te gaan. Alleen vind ik het wel te vroeg.

Moreel is het lastig is om er een termijn aan te plakken, vind ik. Er is geen aangifte gedaan, hij heeft een (zeer slap, dat wel) statement gemaakt met een soort van excuses en heeft zelf ontslag genomen, dus hij kan gewoon aan de slag als er een club hem die kans biedt. MAAR (en dan betrek ik het even puur op Ajax en even niet op de slachtoffers), ik vind het ook niet chique naar Ajax toe. Bij de club is de onrust er nog steeds, hij laat toch de club met een flink probleem achter (qua image, maar ook operationeel) en waar Ajax dat nog moet zien op te lossen heeft hij zijn schaapjes alweer op het droge.



Ik vind het sowieso wat zwaar om in deze context te spreken over slachtoffers. Wat Overmars deed was niet goed hoor, maar er is niemand verkracht of aangerand. Het gaat om een kerel die wat ongepaste opmerkingen naar vrouwen maakt.

Hetzelfde met die Gundogan van Volt die medewerkers zou hebben uitgescholden en tikken op de billen zou hebben gegeven. Ook daar, niet goed, maar om daar nou klachten over in te gaan dienen en zelfs de krant (NRC) mee te gaan zoeken omdat de hele wereld het moet weten. Overdreven allemaal.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 maart 2022 om 13:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Gabriel_Batistuta schreef op 22 maart 2022 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 21 maart 2022 om 23:48:

Prima club om vol voor je tweede kans te gaan. Alleen vind ik het wel te vroeg.

Moreel is het lastig is om er een termijn aan te plakken, vind ik. Er is geen aangifte gedaan, hij heeft een (zeer slap, dat wel) statement gemaakt met een soort van excuses en heeft zelf ontslag genomen, dus hij kan gewoon aan de slag als er een club hem die kans biedt. MAAR (en dan betrek ik het even puur op Ajax en even niet op de slachtoffers), ik vind het ook niet chique naar Ajax toe. Bij de club is de onrust er nog steeds, hij laat toch de club met een flink probleem achter (qua image, maar ook operationeel) en waar Ajax dat nog moet zien op te lossen heeft hij zijn schaapjes alweer op het droge.



Ik vind het sowieso wat zwaar om in deze context te spreken over slachtoffers. Wat Overmars deed was niet goed hoor, maar er is niemand verkracht of aangerand. Het gaat om een kerel die wat ongepaste opmerkingen naar vrouwen maakt.

Hetzelfde met die Gundogan van Volt die medewerkers zou hebben uitgescholden en tikken op de billen zou hebben gegeven. Ook daar, niet goed, maar om daar nou klachten over in te gaan dienen en zelfs de krant (NRC) mee te gaan zoeken omdat de hele wereld het moet weten. Overdreven allemaal.




Marc-Bruto : een lul met een broek aan .. Marc-Netto : een lul zonder broek aan ..!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 maart 2022 om 13:29:

Ik vind het sowieso wat zwaar om in deze context te spreken over slachtoffers. Wat Overmars deed was niet goed hoor, maar er is niemand verkracht of aangerand. Het gaat om een kerel die wat ongepaste opmerkingen naar vrouwen maakt.



Ik denk dat het vooral niet aan jouw of mij is om te gaan oordelen wie nu een slachtoffer is. Denk dat de personen in kwestie daar beter zelf over kunnen oordelen, niet? Want op die manier kunnen we alles gaan kapot relativeren.

En over Overmars, die vent is echt sociaal gehandicapt. Als je die persconferentie bekijkt ook, hemeltergend wat daar uitkwam. "Ik heb de bladzijde omgedraaid". Serieus, Marc? Het is niet aan jou om die bladzijde om te draaien. Volgens Belgische journalisten was het blijkbaar 2-3 weken geleden al in kannen en kruiken, wat betekent dat hij al vlak na de feiten aan het onderhandelen was met Antwerp. Tot zover het schuldbesef.

Ik wil het wel nog eens zien wat hij daar gaat uitspoken. Want de vijver waar Antwerp in vist, is ook de vijver waar hij een nogal bedenkelijk trackrecord heeft. Het is de B-garniteur van Ajax waar Antwerp op wil jagen, maar daar heeft hij de ene mispeer na de andere gekocht.

Mss kunnen we Bandé, Daramy en consoorten aan hen slijten, zijn wij er vanaf en doet hij maakt hij tenminste nog iets goed.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 22 maart 2022 om 16:51:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 maart 2022 om 13:29:

Ik vind het sowieso wat zwaar om in deze context te spreken over slachtoffers. Wat Overmars deed was niet goed hoor, maar er is niemand verkracht of aangerand. Het gaat om een kerel die wat ongepaste opmerkingen naar vrouwen maakt.



Ik denk dat het vooral niet aan jouw of mij is om te gaan oordelen wie nu een slachtoffer is. Denk dat de personen in kwestie daar beter zelf over kunnen oordelen, niet? Want op die manier kunnen we alles gaan kapot relativeren.

En over Overmars, die vent is echt sociaal gehandicapt. Als je die persconferentie bekijkt ook, hemeltergend wat daar uitkwam. "Ik heb de bladzijde omgedraaid". Serieus, Marc? Het is niet aan jou om die bladzijde om te draaien. Volgens Belgische journalisten was het blijkbaar 2-3 weken geleden al in kannen en kruiken, wat betekent dat hij al vlak na de feiten aan het onderhandelen was met Antwerp. Tot zover het schuldbesef.

Ik wil het wel nog eens zien wat hij daar gaat uitspoken. Want de vijver waar Antwerp in vist, is ook de vijver waar hij een nogal bedenkelijk trackrecord heeft. Het is de B-garniteur van Ajax waar Antwerp op wil jagen, maar daar heeft hij de ene mispeer na de andere gekocht.

Mss kunnen we Bandé, Daramy en consoorten aan hen slijten, zijn wij er vanaf en doet hij maakt hij tenminste nog iets goed.



Sommigen hebben nogal een slachtoffercomplex, vandaar dat ik me liever bij de feiten hou. En dan nogmaals, goed is het niet maar we moeten er niet meer van maken dan het is.

Overigens heeft Overmars zat miskopen gehad, maar uiteindelijk heeft de club onder zijn leiding wel degelijk stappen voorwaarts kunnen maken, met alle horten en stoten die erbij zijn komen kijken. Hij heeft ook gewoon tal van goede spelers gehaald.

Dat doen alsof het alleen maar kommer en kwel was, is wel erg overdreven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 maart 2022 om 13:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Gabriel_Batistuta schreef op 22 maart 2022 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 21 maart 2022 om 23:48:

Prima club om vol voor je tweede kans te gaan. Alleen vind ik het wel te vroeg.

Moreel is het lastig is om er een termijn aan te plakken, vind ik. Er is geen aangifte gedaan, hij heeft een (zeer slap, dat wel) statement gemaakt met een soort van excuses en heeft zelf ontslag genomen, dus hij kan gewoon aan de slag als er een club hem die kans biedt. MAAR (en dan betrek ik het even puur op Ajax en even niet op de slachtoffers), ik vind het ook niet chique naar Ajax toe. Bij de club is de onrust er nog steeds, hij laat toch de club met een flink probleem achter (qua image, maar ook operationeel) en waar Ajax dat nog moet zien op te lossen heeft hij zijn schaapjes alweer op het droge.



Ik vind het sowieso wat zwaar om in deze context te spreken over slachtoffers. Wat Overmars deed was niet goed hoor, maar er is niemand verkracht of aangerand. Het gaat om een kerel die wat ongepaste opmerkingen naar vrouwen maakt.

Hetzelfde met die Gundogan van Volt die medewerkers zou hebben uitgescholden en tikken op de billen zou hebben gegeven. Ook daar, niet goed, maar om daar nou klachten over in te gaan dienen en zelfs de krant (NRC) mee te gaan zoeken omdat de hele wereld het moet weten. Overdreven allemaal.



Ik ben het hier mee eens.

En onderschat de rol van Marjan Olfers niet in deze. Zij heeft dankbaar gebruik gemaakt van deze situatie.
Zij is degene die het vuurtje extra opgestookt heeft om Overmars/ Ajax te beschadigen. Rancuneus als ze is door de voorvallen uit het verleden in haar rol als commissaris. Zij is één van de personen die destijds club iconen een mes in de rug heeft gestoken tijdens de fluwelen revolutie.
Toen ze eruit gewerkt werd is het schoppen tegen alles wat Ajax is begonnen.

In de bestuursraad zitten ook nog steeds foute figuren.

 

+2/-1

Overmars terughalen had Ajax totaal ongeloofwaardig gemaakt. Kijk eens hoe de sponsoren en media erop reageerden. Het kan niet anders. En door.

Dit bericht is gewijzigd op 24 maart 2022, 10:14:22.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 maart 2022 om 11:55:

Overmars terughalen had Ajax totaal ongeloofwaardig gemaakt. Kijk eens hoe de sponsoren en media erop reageerde. Het kan niet anders. En door.



Ik vind echter ook dat de mensen die met de NRC gepraat hebben op staande voet ontslagen moeten worden. De club staat wereldwijd voor joker en dat allemaal omdat ze zo nodig aan de grote klok wilden hangen dat ze een dickpick van Overmars hadden ontvangen. Narcistisch gewoon hoe belangrijk deze dames zichzelf lijken te vinden.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 23 maart 2022 om 12:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 maart 2022 om 11:55:

Overmars terughalen had Ajax totaal ongeloofwaardig gemaakt. Kijk eens hoe de sponsoren en media erop reageerde. Het kan niet anders. En door.



Ik vind echter ook dat de mensen die met de NRC gepraat hebben op staande voet ontslagen moeten worden. De club staat wereldwijd voor joker en dat allemaal omdat ze zo nodig aan de grote klok wilden hangen dat ze een dickpick van Overmars hadden ontvangen. Narcistisch gewoon hoe belangrijk deze dames zichzelf lijken te vinden.



Ik zit nog steeds te wachten op meer onthullingen van die weergaloze NRC onderzoeksjournalistiek. Als het bij dit blijft zou het lachwekkend zijn.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 maart 2022 om 11:55:

Overmars terughalen had Ajax totaal ongeloofwaardig gemaakt. Kijk eens hoe de sponsoren en media erop reageerde. Het kan niet anders. En door.



Ik vind meestal sponsoren en media ongeloofwaardig. En hypocriet.

 

+6/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 maart 2022 om 21:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 maart 2022 om 11:55:

Overmars terughalen had Ajax totaal ongeloofwaardig gemaakt. Kijk eens hoe de sponsoren en media erop reageerde. Het kan niet anders. En door.



Ik vind meestal sponsoren en media ongeloofwaardig. En hypocriet.



Dat verdient een +1.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Historie » Marc Overmars