Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Marc Overmars

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 08 februari 2022 om 10:27:

(...)

Ben benieuwd wat dit in gaat houden op de langere termijn: Weerhoudt dit spelers om naar Ajax te komen? Of bij Ajax te blijven? Wat gaan sponsors doen?



Hoeveel eeuwen zitten de mannen al achter de vrouwen aan?
Op wat voor manier dan ook?

Ik ben vooral benieuwd op de langere termijn naar personen en bedrijven die 'schoon' zijn. Zij die nooit geknipoogd of gefloten hebben naar vrouwen.

De hypocrisie druipt er overal van af. Bah!

Ooit zei iemand: "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen".
Breng de mensen die daar aan voldoen eens in het nieuws en voor de camera.

En sponsoren die nu afhaken?
Daar zou ik als eerste een grondig onderzoek verrichten.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 februari 2022 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 08 februari 2022 om 10:27:

(...)

Ben benieuwd wat dit in gaat houden op de langere termijn: Weerhoudt dit spelers om naar Ajax te komen? Of bij Ajax te blijven? Wat gaan sponsors doen?



Hoeveel eeuwen zitten de mannen al achter de vrouwen aan?
Op wat voor manier dan ook?

Ik ben vooral benieuwd op de langere termijn naar personen en bedrijven die 'schoon' zijn. Zij die nooit geknipoogd of gefloten hebben naar vrouwen.

De hypocrisie druipt er overal van af. Bah!

Ooit zei iemand: "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen".
Breng de mensen die daar aan voldoen eens in het nieuws en voor de camera.

En sponsoren die nu afhaken?
Daar zou ik als eerste een grondig onderzoek verrichten.



Hier heb je zeker een punt.

Echt ongelooflijk die subjectieve verontwaardiging. Mannen zijn mannen en menigeen is niet brandschoon.

Alleen: je gaat gvd toch geen foto's van je pik rondsturen als je een bekende getrouwde Nederlander / Ajacied bent.
Tjongejonge wat een amateur.

 

+1/-0

Dhr. Overmars stond binnen AJAX bekend als ‘geilneef’ . Deze man zit heel vreemd in elkaar. Zoals bekend bestond altijd het vermoeden dat Mark O. van de ‘ heren-liefde’ was .
Het zal toch niet zo zijn dat bij deze ex-TD het idee heeft postgevat dat je in een macho-cultuurtje als het voetbal je pas meetelt als je vrouwen lastigvalt, stalkt en intimideert !
Een langdurige behandeling door een psychiater zou op zijn minst gerechtvaardigd zijn.
Let wel : dit is geen straf ,maar Marc O. wordt hier alleen maar beter van ..
(Btw. Als ik dit allemaal zo lees dan is het verdiepen in jezelf en anderen niet ieders hobby ..😊)..

 

+1/-0

Hij had laats met v/d Sar een buste beeld gekregen in het supporters home, denk wel dat die van Overmars er nu wel afgehaald gaat worden.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 09 februari 2022 om 13:26:

Hij had laats met v/d Sar een buste beeld gekregen in het supporters home, denk wel dat die van Overmars er nu wel afgehaald gaat worden.



Wel triest dat ze in Epe meteen het naar hem vernoemd jeugdtoernooi een andere naam gaan geven. En dat terwijl het evenement niet eens doorgaat dit jaar.

Kan me voorstellen dat dit Overmars in de ziel raakt.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 09 februari 2022 om 13:26:

Hij had laats met v/d Sar een buste beeld gekregen in het supporters home, denk wel dat die van Overmars er nu wel afgehaald gaat worden.



Met zulke vrienden als Overmars heeft AJAX geen vijanden nodig ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 15:06:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 09 februari 2022 om 13:26:

Hij had laats met v/d Sar een buste beeld gekregen in het supporters home, denk wel dat die van Overmars er nu wel afgehaald gaat worden.



Wel triest dat ze in Epe meteen het naar hem vernoemd jeugdtoernooi een andere naam gaan geven. En dat terwijl het evenement niet eens doorgaat dit jaar.

Kan me voorstellen dat dit Overmars in de ziel raakt.



Vooral ook de lulkoek reden om het af te gelasten. Je hoeft geen genie te zijn om in te kunnen schatten dat ze het niet aan hebben gedurfd ivm corona. Nu doen ze alsof het hele toernooi niet door kan gaan enkel vanwege een eenvoudig te wijzigen naam.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 15:06:

Kan me voorstellen dat dit Overmars in de ziel raakt.



Wat Overmars gedaan heeft raakt ook mensen in de ziel.
Van Ten Hag, spelers, supporters tot vrouwelijke werknemers.

 

+2/-0

"Al is Overmars nog zo snel, Mick van Wely achterhaald hem wel"!
Het stokje is al weer door gegeven lees ik. De volgende staat aan de schandpaal.

Is er al ergens een goksite opgezet waar je voorspellingen kunt doen?
Dit lijkt me makkelijker geld verdienen dan een toto, lotto, staatslot of zelfs loondienst ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 februari 2022 om 02:49:

"Al is Overmars nog zo snel, Mick van Wely achterhaald hem wel"!
Het stokje is al weer door gegeven lees ik. De volgende staat aan de schandpaal.

Is er al ergens een goksite opgezet waar je voorspellingen kunt doen?
Dit lijkt me makkelijker geld verdienen dan een toto, lotto, staatslot of zelfs loondienst ...



Heb toch het idee dat een Toon Gerbrands regelmatig ergens in een SM kelder zit...vastgebonden aan de muur.

Alleen brengt iemand dat naar buiten?

 

+2/-0

forumillustratie

 

+3/-0

Het vertrek van Van der Sar is inmiddels ook een garantie geworden.

Hopelijk houdt het zwart maken van Ajax verder op en kiezen we de juiste, nieuwe poppetjes.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 15 februari 2022 om 12:42:

Het vertrek van Van der Sar is inmiddels ook een garantie geworden.

Hopelijk houdt het zwart maken van Ajax verder op en kiezen we de juiste, nieuwe poppetjes.



Bron? Ik zie het nog nergens terug hoor. Hij had zelf gezegd dat hij bleef en het lijkt er juist op dat ook de rvc onder vuur ligt.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

owen schreef op 15 februari 2022 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 15 februari 2022 om 12:42:

Het vertrek van Van der Sar is inmiddels ook een garantie geworden.

Hopelijk houdt het zwart maken van Ajax verder op en kiezen we de juiste, nieuwe poppetjes.



Bron? Ik zie het nog nergens terug hoor. Hij had zelf gezegd dat hij bleef en het lijkt er juist op dat ook de rvc onder vuur ligt.



Geen bron. Mijn interpretatie van hoe Sar reageerde op tv en alles. Het lijkt onwaarschijnlijk dat hij blijft, mijn insziens.

 

+1/-3

Er is één naam hier niet genoemd en het zal me niet verbazen als hij het wordt: Danny Blind. Natuurlijk ben ik hier geen voorstander van, maar hij ligt intern volgens mij wel goed. Of hij echt geschikt is? Naar mijn mening niet.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 15 februari 2022 om 18:57:

Er is één naam hier niet genoemd en het zal me niet verbazen als hij het wordt: Danny Blind. Natuurlijk ben ik hier geen voorstander van, maar hij ligt intern volgens mij wel goed. Of hij echt geschikt is? Naar mijn mening niet.



Totaal niet, maar hij is een vriendje dus het zou zomaar kunnen.

 

+1/-0

Ik tik hier zojuist de 'NOS-app' aan ...
Ook Bogarde en Nouri domineren de 'schreeuwende koppen' bovenaan!

Geweldig om te zien dat we belangrijker zijn dan het wereldnieuws, een 3de wereldoorlog, en miljoenen mensen geïnteresseerd zijn in het wel en wee van onze club!

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 februari 2022 om 23:15:

Ik tik hier zojuist de 'NOS-app' aan ...
Ook Bogarde en Nouri domineren de 'schreeuwende koppen' bovenaan!

Geweldig om te zien dat we belangrijker zijn dan het wereldnieuws, een 3de wereldoorlog, en miljoenen mensen geïnteresseerd zijn in het wel en wee van onze club!


Hoge bomen vangen veel wind.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 22 februari 2022 om 07:14:

Hoge bomen vangen veel wind.



Mooie bomen trekken veel bekijks.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Historie » Marc Overmars