Uit: Vleuten
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 227
Reg.: 24 augustus 2014
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 21 februari 2021 om 16:04:
open/sluit de onderstaande quote:Antony schreef op 21 februari 2021 om 14:49:
Schijnt de 4de (!) optie bij Chelskie te zijn. Hij moet Mount, Werner, Hudson-Odoi en Pulisić voor zich laten gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan de bovengenoemde heren. Volgens de trainer traint Ziyech kei hard en geeft 100% op de trainingen. Daar ligt het ook niet aan. Bovendien schijnt hij goed in de groep te liggen en klaagt niet.
Miss een jaartje huren? @Overmars.
Ziyech hoort altijd in de basis staan bij Chelsea. Lampard zag dat.
Speelde op Stanford tegen Chelsea een wereldpartij. 2 assists, 1 goal.
Zonde - zonde.
Ik denk dat Hakim het zo naar zijn zin had bij Ajax dat hij nog wel gaat terugkeren. Hakim is echt van Ajax gaan houden en het voetbal van de club.
Hij zal nog vaak terugdenken aan Real uit...zijn goal tegen Valencia uit.
Heerlijke speler.
Wat ik vooral zo mooi vond op een gegeven moment dat Hakim de Patron op een gegeven moment in verschillende wedstrijden bij Ajax ging jagen op een manier die ik zelden had gezien bij spelers zoals hij. Fantastisch was het.
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
Hakim Ziyech, was vanavond weer bij ordinaire koopclub Chelsea( die voor 240 miljoen investeerde deze zomer)
wat Labyad is bij Ajax. Mag even een paar minuten invallen.
Dit wil je toch niet. Zo'n mooie en grote speler. Een speler die aan de zijde van Ajax Amsterdam, 90 % van dit Chelsea wegspeelde met 1 goal en 2 assists.
Had Hakim bij Real gespeeld dan was Real veel beter voor de dag gekomen waar iemand als Hazard gewoon niks brengt.
Hakim en Donny verkocht aan de elite van Engeland, waar ze nu de bank mogen warm mogen maken.
Diep en diep triest. Doet pijn. Chelsea en United, ik heb helemaal niets met jullie.
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 05 mei 2021 om 23:01:
Hakim Ziyech, was vanavond weer bij ordinaire koopclub Chelsea( die voor 240 miljoen investeerde deze zomer)
wat Labyad is bij Ajax. Mag even een paar minuten invallen.
Dit wil je toch niet. Zo'n mooie en grote speler. Een speler die aan de zijde van Ajax Amsterdam, 90 % van dit Chelsea wegspeelde met 1 goal en 2 assists.
Had Hakim bij Real gespeeld dan was Real veel beter voor de dag gekomen waar iemand als Hazard gewoon niks brengt.
Hakim en Donny verkocht aan de elite van Engeland, waar ze nu de bank mogen warm mogen maken.
Diep en diep triest. Doet pijn. Chelsea en United, ik heb helemaal niets met jullie.
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 05 mei 2021 om 23:49:
(...) Met zowel hem als Donny heb ik geen medelijden. Ze wilden zelf naar die clubs. (...)
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Vak: -
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Ziyech speelt anders genoeg hoor als je een beetje de opstellingen bekijkt iedere week. Er wordt daar gewoon consequent gerouleerd met ongeveer dezelfde spelers. Maakt juist steeds meer minuten dan in het begin vh seizoen na zijn blessure. Doet het daar als ie speelt ook gewoon prima, evenals zijn collega's in de carrousel. Luxe probleem zouden wij zeggen, daar redelijk normaal.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 05 mei 2021 om 23:57:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 05 mei 2021 om 23:49:
(...) Met zowel hem als Donny heb ik geen medelijden. Ze wilden zelf naar die clubs. (...)
Precies!
Zo zie ik het ook. Totaal geen medelijden, "0,0".
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 06 mei 2021 om 01:13:
Ziyech speelt anders genoeg hoor als je een beetje de opstellingen bekijkt iedere week. Er wordt daar gewoon consequent gerouleerd met ongeveer dezelfde spelers. Maakt juist steeds meer minuten dan in het begin vh seizoen na zijn blessure. Doet het daar als ie speelt ook gewoon prima, evenals zijn collega's in de carrousel. Luxe probleem zouden wij zeggen, daar redelijk normaal.
Forumreacties: 673
Reg.: 31 augustus 2009
Nou, ik zie Ziyech in staat om na een paar jaar terug te keren bij Ajax en nee te zeggen tegen pervers hoge salarissen. Ik zou dan redelijk gek worden, want die kerel ademt Ajax in al zijn poriën.
Had ook ontzettend graag Mount hier gezien, maar dat gaat iig nooit meer gebeuren. En niet omdat Overmars dat niet geprobeerd heeft, kennelijk wilde Mount gewoon niet. Fijne speler. Ik gun Chelsea overigens totaal geen CL, dus van mij Pep hem winnen. Gaat ook wel gebeuren.
Wat is er met Hazard gebeurd zeg...
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 15 mei 2021 om 20:25:
Geen FA cup, maarik gunde het Chelsea ook totaal niet en Leicester des te meer.
Nou, Ziyech heeft em, al vraag ik af of hij er super blij mee is.
Pep met het Cruijff adept syndroom: in finales je eigen spel blikven spelen, terwijl enkel het resultaat telt. Villareal had het al voorgedaan. Van Gaal in 95: je speelt een finale echt behoudender. Drukken kan altijd nog. Weer tactisch afgetroefd, pijnlijk voor Pep en ik gun hem dat niet. Tuchel is wel een topper hoor. Chelsea verdedigde als een beest. DeBruyne weer geen stempel gedrukt en wat kwam die Jesus doen? Bracht alleen maar frustratie en dat huilgezicht van hem.
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 29 mei 2021 om 23:19:
Pep met het Cruijff adept syndroom: in finales je eigen spel blikven spelen, terwijl enkel het resultaat telt. Villareal had het al voorgedaan. Van Gaal in 95: je speelt een finale echt behoudender. Drukken kan altijd nog. Weer tactisch afgetroefd, pijnlijk voor Pep en ik gun hem dat niet. Tuchel is wel een topper hoor. Chelsea verdedigde als een beest. DeBruyne weer geen stempel gedrukt en wat kwam die Jesus doen? Bracht alleen maar frustratie en dat huilgezicht van hem.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 30 mei 2021 om 01:37:
open/sluit de onderstaande quote:SchipAhoy schreef op 29 mei 2021 om 23:19:
Als je vooral in een rotatie gebruikt wordt, zoals Ziyech, zijn dit de wedstrijden waar je vanaf kunt zien waar je echt staat. Nou dat is duidelijk. Als het echt zo'n "trotse jongen" is die super kieskeurig qua clubs is en plezier wil hebben vraagt ie een transfer aan. We zullen zien of dat gebeurt.
Vind Pep wel een leuke kerel maar we kunnen er niet omheen dat het hem, ondanks zijn team waar meer dan een miljard in geinvesteerd is, weer niet gelukt is. Het predikaat van toptrainer verdient hij naar mijn mening niet meer. Heeft al jaren de beste ploegen ter wereld onder zn hoede, maar hij presteert niet. Bij Bayern steeds gigantisch tekort gekomen tegen de Spaanse top en nu bij City lukt het ook niet.
Vind zowel City als Chelsea vreselijke clubs, maar City staat voor mij nog extremer symbool voor het zijn van een speeltje van een louche rijkeluiskindje. Dus wat dat betreft niet teleurgesteld dat Chelsea won.
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:Hakim Ziyech zou aan zijn laatste seizoen bij Chelsea bezig kunnen zijn. De voormalig Ajacied heeft nog een contract tot medio 2025, maar de club zou openstaan voor een vroegtijdig vertrek als er een goed bod binnenkomt. Dat meldde transferexpert Fabrizio Romano dinsdagmiddag.
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 24 mei 2022 om 21:23:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/402344/ajax-en-schreuder-opgelet-chelsea-bereid-tot-verkoop-ziyech/link
open/sluit de onderstaande quote:Hakim Ziyech zou aan zijn laatste seizoen bij Chelsea bezig kunnen zijn. De voormalig Ajacied heeft nog een contract tot medio 2025, maar de club zou openstaan voor een vroegtijdig vertrek als er een goed bod binnenkomt. Dat meldde transferexpert Fabrizio Romano dinsdagmiddag.
Het zal voor Hakim misschien nog te vroeg zijn, maar wat zou het mooi zijn als we deze man al terug kunnen halen. Dromen mag, toch?
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Er is geen sprake van een transfer van Hakim Ziyech naar Ajax, zo melden bronnen rondom Ziyech tegenover http://AjaxFanzone.nllink.
Ajax Forum » Historie » Hakim Ziyech