Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 20:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 20:08:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 19:09:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 19:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 18:57:
nog geen Mei is.


In mei vang je bijna geen karpers slimbo…. Dan zijn ze aan het paren. Welterusten.



Dat bedoelde mijn vrouw ook. Maar ik niet. Vandaar mijn grijns :B
Slimmerd.



Het ging erover dat ze de overstort los gooide en met iets simpels een complete ecologie vernietigde..... Zal je nog een verhaaltje vertellen, als je de overstort in een gemiddelde wetering los gooit dan gaan palingen "lopen". Dan zet je om de meter een stek, dit is een klosje hout met een stuk draad, lood en een haak… Boem iedere stek heeft de volgende dag een paling..... Noemen ze stropen en dat mag niet ;)

Je hebt mensen die alles uit computers/internet leren en je hebt er met praktijk ervaring.... Die laatste groep hoor ik bij....Voor jou 1 maand na 9/11 zat ik in de VS....




Luisteren is trouwens niet je sterkste kant.




Waarom zou ik willen luisteren als jij niet begrijpend lezen kunt. Je wilt alleen mensen constant op hun plaats neerzetten. Weet je wel waarom paling niet zo gevangen mag worden? Omdat je dan op een simpele manier veel geld kan verdienen...… Moord je de palingen ermee uit? Nee, dat wordt in de sluizen aan zee al gedaan.... Moet ik alles uitleggen.....



Ik lees alles wat je zegt, maar ik ben het maar met zo weinig eens :denk

Weet je waarom stropen verboden is?
Stroperij omvat het zich zonder toestemming toe-eigenen van natuurlijke zaken die zich bevinden op of deel uitmaken van een grondgebied waarvan men niet de eigenaar is.

Paling moet je gewoon kopen in de winkel. Of beter nog, op de plaatselijke markt want daar zijn die ZZP'ers enorm mee geholpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 20:35:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 20:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 20:08:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 19:09:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 19:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 18:57:
nog geen Mei is.


In mei vang je bijna geen karpers slimbo…. Dan zijn ze aan het paren. Welterusten.



Dat bedoelde mijn vrouw ook. Maar ik niet. Vandaar mijn grijns :B
Slimmerd.



Het ging erover dat ze de overstort los gooide en met iets simpels een complete ecologie vernietigde..... Zal je nog een verhaaltje vertellen, als je de overstort in een gemiddelde wetering los gooit dan gaan palingen "lopen". Dan zet je om de meter een stek, dit is een klosje hout met een stuk draad, lood en een haak… Boem iedere stek heeft de volgende dag een paling..... Noemen ze stropen en dat mag niet ;)

Je hebt mensen die alles uit computers/internet leren en je hebt er met praktijk ervaring.... Die laatste groep hoor ik bij....Voor jou 1 maand na 9/11 zat ik in de VS....




Luisteren is trouwens niet je sterkste kant.




Waarom zou ik willen luisteren als jij niet begrijpend lezen kunt. Je wilt alleen mensen constant op hun plaats neerzetten. Weet je wel waarom paling niet zo gevangen mag worden? Omdat je dan op een simpele manier veel geld kan verdienen...… Moord je de palingen ermee uit? Nee, dat wordt in de sluizen aan zee al gedaan.... Moet ik alles uitleggen.....



Ik lees alles wat je zegt, maar ik ben het maar met zo weinig eens :denk

Weet je waarom stropen verboden is?
Stroperij omvat het zich zonder toestemming toe-eigenen van natuurlijke zaken die zich bevinden op of deel uitmaken van een grondgebied waarvan men niet de eigenaar is.

Paling moet je gewoon kopen in de winkel. Of beter nog, op de plaatselijke markt want daar zijn die ZZP'ers enorm mee geholpen.


Hey wereldverbeteraar wat ga je dan met krokodillen lederen schoenen doen, of een bontkraagje.....

Wat ik al zei, je voorouders hebben paling op en dit was goed voor je gezondheid.... Toen hoorde men nooit wat over overbevissen...

En nu mag de grootste mongool jagen, ze organiseren excursies….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 20:46:

….



Nou weet jij natuurlijk ook wel dat palingen gevangen worden door een kadaver van een koe in een sloot te gooien.
Maar weet jij ook wat de maffia deed met die kadavers?

Niets.
Die gebruikte paardenkoppen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 20:46:

En nu mag de grootste mongool jagen, ze organiseren excursies….



Ik ben tegen!

Het is me sowieso al een doorn in het oog wat voor een sukkels ze tegenwoordig maar een visakte geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 26 april 2020 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 26 april 2020 om 20:46:

En nu mag de grootste mongool jagen, ze organiseren excursies….



Ik ben tegen!

Het is me sowieso al een doorn in het oog wat voor een sukkels ze tegenwoordig maar een visakte geven.


Zoals ik zei heb ik dat in mijn jeugd gedaan. Heb ooit per ongeluk een eend aan de haak geslagen. Ben 2 dagen bezig geweest om hem te vangen te krijgen om de haak uit zijn bek te halen. Het is uiteindelijk gelukt.

Tja vlees consumptie, ik vind een stukje vlees wel lekker. Maar als je doorgaat.... Waarom drink je bier... Waarom geef je kinderen een ijsje... Zijn allemaal genotsmomenten.

 

+1/-0

Genot is pas genot in de kloppende hoeveelheid, anders heet het Hysteria/verslaving .

 

+1/-0

De Zweeds-Britse farmaproducent AstraZeneca zegt dat eind dit jaar 100 miljoen coronavaccins gereed zijn, en Groot Brittannië als eerste land volledig gevaccineerd zal worden. Daarna is de rest van de wereld aan de beurt. De directeur van de universitaire Oxford ziekenhuizen, de Belg Bruno Holthof, bevestigt dat ‘we eind dit jaar alle Britten gevaccineerd willen hebben. En hopelijk kunnen we gelijktijdig uitbreiden naar andere landen.’ Voor het volledig vaccineren zijn echter wel noodwetten nodig die de belangrijkste basisgrondrechten van de burgers aangaande hun eigen lichaam, gezondheid, vrijheid en zelfbeschikking, buiten werking stellen, zodat iedereen gedwongen ingeënt kan worden.

AstraZenica baseert zich onderzoeken van de universiteit van Oxford, en zou het coronavaccin zelfs al in productie hebben genomen, ondanks het feit dat er nog meer experimenten mee moeten worden gedaan. Maar ‘het gaat heel snel,’ verklaarde CEO Pascal Soriot tegen persbureau Bloomberg. ‘Het is onze prioriteit om eerst het Verenigd Koninkrijk te vaccineren. Daarna willen we upscalen en het aan de hele wereld aanbieden.’

‘De kans is vrij groot dat het werkt,’ vervolgde Soriot. Op apen werkt het eenmalige vaccin ‘uitstekend’, en in juni of juli is bekend of dat ook bij mensen het geval is. (2)

Andere producenten, zoals GlaxoSmithKline en Sanofi, werken ook aan een vaccin. Gileads Remdesivir mag na een spoedprocedure nu aan Amerikaanse coronapatiënten worden verstrekt. Wereldwijd zijn zo’n 120 experimentele coronavaccins in ontwikkeling. (1)

De beruchte Amerikaanse miljardair Bill Gates, die de facto de WHO controleert, heeft miljarden geïnvesteerd in de ontwikkeling van coronavaccins, en de bouw van 7 nieuwe fabrieken hiervoor. Als het hem zijn lukt zijn doelstelling iedere wereldburger te vaccineren waar te maken, en hij vangt maar $ 1,- per vaccin, dan verdient hij daar bijna $ 7,8 miljard mee.

‘Gates heeft meer banen verwoest dan alle veroveraars’

‘Gates heeft met het zaaien van totale paniek… meer banen verwoest dan alle veroveraars in de geschiedenis,’ schrijft de Amerikaanse econoom Martin Armstrong. ‘Hij bewerkt massale voedseltekorten, wat kan bijdragen aan zijn reductie van de bevolking voor een ‘zero CO2’ samenleving. Hij heeft geeft niets om democratie, noch om de pensioenen die hij heeft vernietigd.’

Volgens de officiële statistieken van het Amerikaanse CDC zijn vaccins op zijn best slechts 60% effectief. Sommige vaccins halen een effectiviteit van slechts 19%, waarmee de totale zinloosheid ervan voor iedereen duidelijk behoort te zijn. Om het over de bewezen, en daarom verplicht in de bijsluiters vermelde mogelijke zeer schadelijke en permanente gevolgen voor de gezondheid nog maar niet te hebben.

‘Garanties zijn er dus NOOIT,’ vervolgt Armstrong. ‘De formule (van griepvaccins) moet ieder jaar worden veranderd. Wil Gates hiermee de wereld beheersen, en zijn vaccin ieder jaar voor $ 15 miljard of $ 50 miljard verkopen? Vaccins zijn NIET 100% veilig, en voor iedere nieuwe virus mutatie is weer een ander vaccin nodig.’

Hoeveel ellende mag Gates nog aanrichten?

‘God, help ons! Laat er alsjeblieft een regering zijn die hier onderzoek naar doet! (van de Nederlandse hoeft hij in ieder geval niets te verwachten, want die werkt openlijk volledig mee met Gates’ verplichte vaccinatie agenda)… Hoeveel mensen zullen(door de lockdowns) verhongeren? Hoeveel kinderen seksueel misbruikt? Daar neemt hij geen enkele verantwoordelijkheid voor.’

‘Belastingen gaan in sommige staten met 30% omhoog, en al 50 miljoen Amerikanen hebben hun baan verloren. En dat voor iets meer dan 1 miljoen besmettingen? Dat rechtvaardigt geen totale quarantaine. Dit is in de HELE menselijke geschiedenis NOG NOOIT vertoond! Meer dan 30% van de mensen met een hypotheek zullen hun huis kwijtraken. Geeft hij daar dan helemaal niets om?’

‘En de pers vraagt hier nooit iets over. NOOIT! Misschien moeten ze eens stoppen met het haten van Trump, en hun blik richten op iemand die een enorme impact op de wereld heeft, en die ieders toekomst (en lichaam, dus leven) zal veranderen.’

Verplichte vaccinatie = gelegaliseerde zware mishandeling

Voor Gates’ gewenste volledige vaccinatie van de bevolking zijn noodwetten nodig die de belangrijkste basisgrondrechten van de burgers aangaande hun eigen lichaam, gezondheid, vrijheid en zelfbeschikking, buiten werking stellen, zodat iedereen gedwongen ingeënt kan worden.

Iedere overheid die besluit om de democratie en grondrechten van de burgers buiten werking te stellen om daarmee verplichte vaccinaties mogelijk te maken, start daarmee willens en wetens een campagne waarmee –zelfs al zou slechts 10% vaccinweigeraar zijn – op ongekende schaal volwassenen en kinderen ernstig zullen worden mishandeld, door ze tegen hun wil met een substantie in te spuiten die zeer schadelijke gevolgen voor hun gezondheid kan hebben. Een vergelijking met de allerergste inhumane experimenten van de Nazi’s tijdens WO-2 zou daarmee op zijn plaats zijn.

Het wordt tijd dat de ogen bij meer mensen open gaan. Bill Gates de aanvoerder van de bende die de totale controle willen hebben over de wereldbevolking.

 

+3/-0

Bill Gates doelwit van spervuur aan coronahoaxes: deze verhalen zijn allemaal ‘fake news’

De Amerikaanse filantroop en oprichter van computerbedrijf Microsoft Bill Gates (64) is de jongste maanden het doelwit van een hele batterij aan hoaxes rond het nieuwe coronavirus. Zo wordt hij ervan beschuldigd dat hij Covid-19 gecreëerd zou hebben om geld te kunnen verdienen met een vaccin en dat hij mee zou werken aan een plan om de mensheid uit te dunnen of in de gaten te houden. Stuk voor stuk ‘fake news’.
Het was de Amerikaanse krant The New York Times die de ontdekking deed, in samenwerking met Zignal Labs, een bedrijf dat mediabronnen analyseert. Tussen februari en april telden ze 1,2 miljoen hoaxes op tv en sociale media die Gates in verband brachten met het coronavirus.
Op Facebook ging het dit jaar al om 16.000 posts, die 900.000 keer geliket en becommentarieerd werden. De 10 populairste YouTubevideo’s met ‘fake news’ over Gates en het coronavirus waren goed voor 5 miljoen views in maart en april.

QAnon
De eerste hoax zou volgens de Times dateren van 21 januari. Toen opperde een YouTuber die gelinkt wordt aan de rechtse complotgroep QAnon op Twitter dat Gates voorkennis had van de pandemie. Hij verwees naar een patent voor een coronavirus van het Pirbright Institute, dat geld krijgt van de Gates Foundation.
Het ging echter niet om een patent voor Covid-19, maar een mogelijk vaccin voor een coronavirus bij pluimvee. Twee dagen later nam complotwebsite Infowars het verhaal echter over en die maakte ervan dat het een patent was voor “het dodelijk virus”.

Andere hoaxes verwezen naar het feit dat Gates de gevallen financier Jeffrey Epstein kende en beweerden dat er een internationale elite was die samen het coronavirus had gecreëerd. Of stelden dat hij de bevolking in de gaten wilde houden met een vaccinatie in de vorm van een microchip.

Er moeiden zich ook bekende mensen. Zo stelde Robert F. Kennedy Jr. – zoon van de vermoorde senator Bobby Kennedy en activist voor de anti-vaccinatiebeweging – dat Gates vaccins gebruikt om zijn andere zakelijke belangen te voeden. En dat hij met zijn vaccins “vreselijke schade” aanricht.

Fox News
Ook Laura Ingraham van de conservatieve nieuwszender Fox News liet zich niet onbetuigd. Zij tweette een complottheorie die Gates beschuldigde van slechte motieven toen hij zei dat hij wilde bijhouden wie het toekomstige vaccin voor Covid-19 zou krijgen. “Het digitaal in de gaten houden van Amerikanen is al jaren een droom van globalisten”, klonk het.

Gates – met een geschat vermogen van meer dan 100 miljard dollar – is een uitgesproken criticus van de Amerikaanse president Donald Trump en de manier waarop die de coronapandemie aanpakt. In 2015 gaf hij een speech waarin hij waarschuwde dat het grootste gevaar voor de mensheid geen nucleaire oorlog was, maar een besmettelijk virus. Die speech kwam de jongste weken weer boven water en kreeg maar liefst 25 miljoen extra views. De anti-vaccinatiebeweging, extreemrechts en QAnon – typische Trump-supporters – zagen er een bewijs in dat Gates de pandemie gebruikte om het gezondheidssysteem in zijn macht te krijgen. Opnieuw een hoax.

Wat Gates dan wél echt doet in verband met het coronavirus? Bij de uitbraak van het coronavirus in januari schonk de Gates Foundation 10 miljoen dollar aan de zorgsector in China en Afrika. In februari waarschuwde hij in een toonaangevend medisch tijdschrift dat het nieuwe coronavirus zich gedroeg als een pathogeen dat maar één keer in een eeuw tijd opduikt.

Hij riep in maart ook op om meer en eerlijker te testen en beloofde eerder deze maand dat zijn Foundation de producenten van de zeven meest belovende vaccins zou sponsoren. Woensdag trok hij 250 miljoen dollar uit om de verspreiding van de ziekte te proberen te vertragen.

Waarom Nederlandse complotdenkers Bill Gates de schuld geven van corona.

Volgens meerdere foutieve berichten zou Microsoft-oprichter Bill Gates het coronavirus hebben uitgevonden, of zelfs een kwaadaardig coronavaccin ontwikkelen met een microchip erin. Waarom is Bill Gates vaak het onderwerp van nepnieuws over corona?

Meerdere lezers mailden NUcheckt over Bill Gates en het coronavirus. Zo tipte een lezer een bericht waarin staat dat het coronavirus is gemaakt in een fabriek van de Microsoft-oprichter.

Dit bericht klopt niet, maar toch komen dit soort berichten veel vaker voor. De zogenaamde link tussen het coronavirus en Bill Gates is volgens de New York Times op dit moment het meest gedeelde nepnieuwsonderwerp. Bill Gates wordt volgens de krant vaker ten onrechte in verband gebracht met het coronavirus dan het 5G-netwerk.

Ook in Nederland wordt op verschillende Facebook-pagina's en blogs gesuggereerd dat Bill Gates het coronavirus heeft uitgevonden. Maar waar komt dit vandaan?

Hoe is dit ontstaan?
Eind januari schreven verschillende Nederlandstalige blogs, zoals MartinVrijland.nl en JDreport dat het coronavirus zou zijn ontwikkeld in het Engelse Pirbright Institute. Dit bleek nepnieuws, maar de eerste connectie met Bill Gates werd hiermee wel gelegd. Het Pirbright Institute ontving in het verleden namelijk geld van de Bill & Melinda Gates foundation. De liefdadigheidsorganisatie van Bill Gates en zijn vrouw. Hierna ontstonden er meerdere complottheorieën over Bill Gates en het coronavirus.

Nepnieuws meestal niet bedacht in Nederland
Deze theorieën zijn te vinden op meerdere Nederlandstalige websites en Facebook-pagina's, maar zijn meestal niet ontstaan in Nederland. Het bericht over het Pirbright Institute werd bijvoorbeeld eerst geplaatst op het Amerikaanse Infowars, een radicaal rechtse website.

Een blog van Robert Kennedy Junior, lid van de invloedrijke Amerikaanse Kennedy-familie en bekendstaand om zijn anti-vaccinatiestandpunt, krijgt in Nederland ook opvallend veel aandacht. In deze blog stelt de Kennedy-telg dat Bill Gates het coronavirus gebruikt om zijn "dictatoriale vaccinatieprogramma" op te dringen aan Amerikaanse kinderen en volwassenen.

Wie verspreiden deze berichten in Nederland?
Dit bericht werd onder meer overgenomen door de antivaccinatiestichting Vaccinvrij. De Facebook-pagina van deze stichting heeft ruim 11.000 vind-ik-leuks. In antivaccinatiegroepen is Bill Gates al langere tijd omstreden, omdat hij veel geld steekt in vaccinatiecampagnes in derde wereldlanden.

Complottheorieën over Bill Gates zijn daarnaast met name te vinden op radicaal rechtse blogs, zoals Xandernieuws en JDreport en samenzweringswebsites als Ninefornews en Wanttoknow.

Volgens de New York Times zijn complottheorieën over het coronavirus en Bill Gates wereldwijd populair geworden onder radicaal rechts, omdat de multimiljardair zich de afgelopen weken meerdere malen openlijk heeft uitgesproken tegen het coronabeleid van de Amerikaanse president Donald Trump. Zo bekritiseerde hij op Twitter het besluit van Trump om te stoppen met de Amerikaanse bijdrage aan de WHO.

RIVM niet in handen van Gates
Het enige bericht dat NU.nl heeft kunnen vinden over Bill Gates en het coronavirus, dat oorspronkelijke niet uit het buitenland komt, gaat over het RIVM. Op verschillende samenzweringswebsites verscheen een bericht waarin staat dat het RIVM wordt gesponsord door Bill Gates en waarin wordt gesuggereerd dat Bill Gates flinke invloed uitoefent op het onderzoeksinstituut.

Deze bewering is alleen gebaseerd op een bericht op de website van het RIVM uit 2011 over onderzoek naar een poliovaccin, dat het RIVM in opdracht van het WHO uitvoerde. Dit specifieke onderzoek werd gefinancierd door de Bill & Melinda Gates foundation.

In het jaarverslag van het RIVM is te zien dat het voor 90 procent wordt betaald door de Nederlandse overheid. Het onderzoeksinstituut haalt een klein deel van zijn inkomsten uit bijvoorbeeld opdrachten voor de WHO en de Europese Commissie. Het RIVM is niet afhankelijk van Bill Gates.

Factcheckers wereldwijd hebben de complottheorieën over Bill Gates en bijvoorbeeld microchips in vaccins en de creatie van het coronavirus onderzocht en geconcludeerd dat ze ongefundeerd zijn.

Kom jij nepnieuws over Bill Gates en het coronavirus tegen dat nog niet in dit artikel wordt genoemd. Of zie je een ander bericht over het coronavirus waar je aan twijfelt, mail dan naar factcheck@nu.nl en we gaan ermee aan de slag.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 mei 2020, 09:30:02.

 

+1/-1

@tackle:

In de disclaimer op de site van detheorist wordt verzocht aan bronvermeldng te doen:
https://detheorist.nl/disclaimerlink

" Bij hergebruik van de inhoud van deze website graag bronvermelding gebruiken."

In de disclaimer staat ook het volgende:

Het onderstaande is van toepassing op de pagina die u thans bekijkt. Door de pagina te gebruiken stemt u in met deze disclaimer.

1. De content is door de eigenaar met de grootst mogelijke zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde.

2. De eigenaar is niet verantwoordelijk voor content op de aan deze website gekoppelde bestanden en/ of websites waarnaar wordt verwezen.

en:

Deze website aanvaard géén aansprakelijkheid met betrekking tot de volgende zaken:
* Uitsluiting van aansprakelijkheid *
Omdat wij een kleine amateur/hobby website zijn, hebben wij een aantal personen rechten gegeven stukken te plaatsen. Met een aantal van deze mensen zijn wij via social media in contact gekomen en kennen wij dan ook niet peroonlijk. Uiteraard kijken wij naar het karakter en eerste indruk voordat iemand mag plaatsen. Mocht één van deze personen toch verkeerde inhoud plaatsen en/of zonder bronvermelding, dan zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.



Overigens publiceert detheorist wel vaker nepnieuws.

Om een enkel voorbeeld te noemen:
https://detheorist.nl/nieuws/alarmerende-berichten-van-arts-uit-new-york-videolink

en dit is waarom het fake is:
https://www.npo3.nl/brandpuntplus/5g-veroorzaakt-corona-nepnieuws-dat-in-30-dagen-de-hele-wereld-bereiktelink

 

+1/-1

Potter jij mag denken watje wilt en gissen waar de info vandaan komt, maar houd je ongefundeerde beschuldigingen voor je. Deze info komt daar niet vandaan. Je hebt DWTK al genaaid hier en ik zal wel de volgende zijn, maar dat boeit me niet. Hier is het altijd gezellig geweest in het verleden en konden we elkaar de waarheid zeggen, maar hadden vooral respect voor elkaar. Maar sinds dat jij je in de discussies hebt gemeld is de lol er ver vanaf.
Alleen maar proberen om jou gelijk de ander door de strot te duwen. Met belachelijke beweringen komen om proberen de ander in de hoek te zetten.
Nou ik zal je zeggen vanaf nu ben jij voor mij persona non grata. En geef me vooral aan als je je daar prettig bij voelt.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 mei 2020 om 11:10:

Potter jij mag denken watje wilt en gissen waar de info vandaan komt, maar houd je ongefundeerde beschuldigingen voor je. Deze info komt daar niet vandaan. Je hebt DWTK al genaaid hier en ik zal wel de volgende zijn, maar dat boeit me niet. Hier is het altijd gezellig geweest in het verleden en konden we elkaar de waarheid zeggen, maar hadden vooral respect voor elkaar. Maar sinds dat jij je in de discussies hebt gemeld is de lol er ver vanaf.
Alleen maar proberen om jou gelijk de ander door de strot te duwen. Met belachelijke beweringen komen om proberen de ander in de hoek te zetten.
Nou ik zal je zeggen vanaf nu ben jij voor mij persona non grata. En geef me vooral aan als je je daar prettig bij voelt.



Ik vind iemand aanmerken met "jij bent niet goed" weinig respectvol.
Ik heb de posts enkel gerapporteerd om ze te laten verwijderen/aanpassen, maar kennelijk heeft men hier anders besloten, daar heb ik geen invloed op gehad.

Ik zal de link plaatsen.

https://detheorist.nl/news-manager-check/europese-farmaproducent-eind-2020-beginnen-we-met-vaccineren-hele-wereldbevolkinglink

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 mei 2020, 11:17:28.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 03 mei 2020 om 11:12:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 mei 2020 om 11:10:

Potter jij mag denken watje wilt en gissen waar de info vandaan komt, maar houd je ongefundeerde beschuldigingen voor je. Deze info komt daar niet vandaan. Je hebt DWTK al genaaid hier en ik zal wel de volgende zijn, maar dat boeit me niet. Hier is het altijd gezellig geweest in het verleden en konden we elkaar de waarheid zeggen, maar hadden vooral respect voor elkaar. Maar sinds dat jij je in de discussies hebt gemeld is de lol er ver vanaf.
Alleen maar proberen om jou gelijk de ander door de strot te duwen. Met belachelijke beweringen komen om proberen de ander in de hoek te zetten.
Nou ik zal je zeggen vanaf nu ben jij voor mij persona non grata. En geef me vooral aan als je je daar prettig bij voelt.



Ik vind iemand aanmerken met "jij bent niet goed" weinig respectvol.
Ik heb de posts enkel gerapporteerd om ze te laten verwijderen/aanpassen, maar kennelijk heeft men hier anders besloten, daar heb ik geen invloed op gehad.

Ik zal de link plaatsen.

https://detheorist.nl/news-manager-check/europese-farmaproducent-eind-2020-beginnen-we-met-vaccineren-hele-wereldbevolkinglink



Luister betweter ik heb die tekst niet van die site!!! Duidelijk!!! Dit is mijn laatste reactie richting jou!!!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:




Sjongejonge man :). Alles nog ok daar? Wist je trouwens dat Hillary Clinton betrokken was bij een pedofilie schandaal, in dat pizza restaurant? Boeiend leesmateriaal!

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 03 mei 2020 om 11:10:

Potter jij mag denken watje wilt en gissen waar de info vandaan komt, maar houd je ongefundeerde beschuldigingen voor je. Deze info komt daar niet vandaan. Je hebt DWTK al genaaid hier en ik zal wel de volgende zijn, maar dat boeit me niet. Hier is het altijd gezellig geweest in het verleden en konden we elkaar de waarheid zeggen, maar hadden vooral respect voor elkaar. Maar sinds dat jij je in de discussies hebt gemeld is de lol er ver vanaf.
Alleen maar proberen om jou gelijk de ander door de strot te duwen. Met belachelijke beweringen komen om proberen de ander in de hoek te zetten.
Nou ik zal je zeggen vanaf nu ben jij voor mij persona non grata. En geef me vooral aan als je je daar prettig bij voelt.



Ik denk niet dat er veel mensen problemen hebben met elkaar de waarheid zeggen. Ongefundeerde nonsens posten daarentegen, het kan al eens gebeuren dat mensen daar eens een opmerking over maken.

Over "met belachelijke redeneringen komen", trouwens: https://www.imdb.com/title/tt0097778/?ref_=fn_al_tt_1link

 

+2/-0

De afgelopen weken merkten we denk ik een opgeladen sfeertje op politiek strijdtoneel, vrij onaangenaam doordrenkt.

Daaropvolgend heb ik me afgevraagd wat ik kan verbeteren aan mijn toonzetting in het geheel. Dat dwtk een rode kaart opgelegd kreeg, is misschien goede arbitrage maar niet zonder dat we de hand ook in eigen boezem willen steken, en bekennen waar het gesprek ontsprong van de sporende kwestie. Het is ethisch niet gelukt om een fraaie gespreksstof op te voeren.

Daarbij denk ik aan een eerlijker verhaal over mijn geloofsoorsprong en werkterrein, en dat ik heerlijker kan omspringen met anderen die hun kennispeil verder hebben gebracht dan ikzelf.

Ik kom uit een familienest van geneeskundigen, mijn grootvader bracht altijd risico's als onderzoeker in kaart en mijn ouders houden een praktijk die nu in de tweede generatie wordt voortgezet. Daarentegen ben ik een volstrekte leek en een dwaze dissonant , ik heb in het genoten onderwijs niet natuurtechnisch gerichte leerrichting gekozen en vond bestuur van de economie meer prominent. Waar ik nu op die schrede terug treedt, ik was gewoon te veel blasé, want exacte leervakken en talen kon ik snel en compleet leren, maar ik wilde er niet in.

Dus nu voerde ik een discussie waar ik betrekkelijk weinig zicht over aanvoer, dus ik vraag pardon voor aangeleverde boute inhoud. Inderdaad is elektromagnetisme een algemeen bewezen verschijnsel en dat heb ik nooit gepoogd te weerspreken.

Het enige dat ik aan wilde stippen, en de beste lezer kon het wel oppikken uit plaatsingen rond 5G, is dat naast elektromagnetisme er ook een inslag optreedt richting atomen rond het circuit van elektromagnetisme. Die inslag is straling, maar met het effect dat het atoom geen geleider is, waardoor de radiation mogelijk een ionische (gamma) uitwerking of minstens non-elektromagnetische uitwerking heeft op de bouw van de moleculen in het atoom. Dit is lekentaal, vermoedelijk inaccurate kolder voor de specialist die de normstelling voor het aanmerken van bekende ionisering erop nahoudt, maar ik bedoel eenvoudig te schrijven dat er scheikundig een waarneembare verschuiving aanneembaar is. Empirisch te registreren in volksgezondheid. Dus noem mij zo dom als ik rapporteerde, die diskwalificerende mening is terecht. Maar je weet wat ik beschrijf en daar schuilde zekere kennisneming achter.

Dan komen we terug op politiek. Mensen maken barre geldzorgen door. Niet onlogisch dat er complotten worden gevonden dat de Club van 300 , het WEF en de WHO een bewuste infectiepaniek wilden rond krapte in ziekenhuiszorg, hebben en dat er vaccins op grote schaal dan verkoopbaar zijn en dat dit met epidemiologen en eerstelijnszorg makkelijk gepromoot kan worden. Als het als Sars-2 direct werd betiteld en niet als Corona, was de desoriëntatie van de gemeenschappen en regeringen misschien minder erg geweest.

Maar het gevaar is dat mensen zoals ik met netwerk maar zonder gedegen beroepservaring, gaan joelen en zorgen dat geloofd wordt dat die megalomane complotten daadwerkelijk plaatsvinden bij mensen die bovengemiddeld rijk werden en zo impact hebben op alledaagse levenskwaliteit van vertrouwde menselijke gezichten om ons heen. Leed aanrichten met zoveel ingebrekestelling van ambtelijke apparaten, alsof vaccins worden gemaakt zonder zinnigheid, dat is een programmeerbaar angstbeeld waar gedupeerden vatbaar voor zijn.

Het eerlijke verhaal is dat ik het niet weet en nooit erg goed zou weten, aangezien ik de vaccins niet heb leren toetsen, en allerlei pseudowetenschappers met prognoses komen die nog veel te voorbarig zijn. Ik weet momenteel sowieso minder dan half Nederland, omdat ik techniek pas later op wetenschappelijk niveau ga leren duiden


Waar je de discussie op aan moet laten komen als landsbestuurders
Is of je gaat voor de ene gezondheidsbestuurlijke zorgopvatting of de andere
Van http://oxygen.milano.it/en/the-miasma-theory/link
Of germ theory van Robert Koch

& Hoe je vervolgens medische duanevignetten hanteerbaar maakt zonder dat de achterliggende privacygevoeligheid van medische inhoud op straat belandt of bij ieder wat Wils. Nee je moet een goede eerstelijnszorg hebben die het gezag mag dragen samen met rechter commissarissen en burgemeesters plechtig ingezworen voor het algemene welzijn van iedere inwoner en passant.

Dat beschouwende zijn er chronisch veel te weinig rechter commissarissen en daarom lopen Gerechtshof Amsterdam +
Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden +
Gerechtshof Den Haag +
Gerechtshof 's-Hertogenbosch over van te veel en te omslachtig werk na te slechte gecategoriseerde toetsing van OM en provinciale rechtbanken. Qua sociale rechtsstaat staat Nederland er bagger erbarmelijk voor.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 mei 2020, 16:49:54.

 

+1/-0

Waar is die Halsema mee bezig?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 juni 2020 om 20:31:

Waar is die Halsema mee bezig?



Dat mens spoort echt niet. Dit gaat nergens meer over. Linkse gekkigheid. Wat mij betreft staat nog deze week op straat en niet om te demonstreren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 juni 2020 om 20:41:

Dat mens spoort echt niet. Dit gaat nergens meer over. Linkse gekkigheid. Wat mij betreft staat nog deze week op straat en niet om te demonstreren.



Als dit toch geaccepteerd wordt met de afgelopen drie maanden in het achterhoofd.

 

+1/-0

Anderzijds, de weg is vrij voor Ajax om te spelen mét publiek.

 

+1/-0

Ja onmiddellijk haha.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus