Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 61 62 63 64 65

Wat een superspits die Malen. Weer aan één balcontact genoeg om ineens PSV weer op voorsprong te schieten tegen ADO.

 

+1/-2

Nu definitief afgehaakt in de titelstrijd. Over 2 weken kunnen we wel eens 8 tot 11 punten voorsprong hebben én nog een wedstrijd tegoed.

Benieuwd of Schmidt er volgend seizoen nog zit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 14 februari 2021 om 00:40:

Benieuwd of Schmidt er volgend seizoen nog zit.



Ik ben vooral benieuwd of John de Jong nu eindelijk ook moet wieberen.

Niet dat ik ze dat aan zou raden! Vooral laten zitten!!!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 13 februari 2021 om 18:12:

Wat een superspits die Malen. Weer aan één balcontact genoeg om ineens PSV weer op voorsprong te schieten tegen ADO.



Heb je die 6 of 7 kansen die hij verprutst heeft ook gezien?

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 14 februari 2021 om 07:41:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 13 februari 2021 om 18:12:

Wat een superspits die Malen. Weer aan één balcontact genoeg om ineens PSV weer op voorsprong te schieten tegen ADO.



Heb je die 6 of 7 kansen die hij verprutst heeft ook gezien?



Ik heb het gezien en ben wat betreft Malen in een dubio over hoe goed hij momenteel echt is. Dat van 1 balcontact nodig hebben, kan ik zodoende ook niet plaatsen. Ik vond Malen het sterkst dat ene seizoen dat hij al gauw op 10 goals zat en toen ineens langdurig geblesseerd raakte: toen was hij past echt op dreef. Nu laat hij klasse hier en daar zien maar het is nog altijd eerder sporadisch dan super consistent. Ik zou op dit moment liever op Weghorst bouwen als spits voor Oranje dan Malen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 14 februari 2021 om 12:06:

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 14 februari 2021 om 07:41:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 13 februari 2021 om 18:12:

Wat een superspits die Malen. Weer aan één balcontact genoeg om ineens PSV weer op voorsprong te schieten tegen ADO.



Heb je die 6 of 7 kansen die hij verprutst heeft ook gezien?



Ik heb het gezien en ben wat betreft Malen in een dubio over hoe goed hij momenteel echt is. Dat van 1 balcontact nodig hebben, kan ik zodoende ook niet plaatsen. Ik vond Malen het sterkst dat ene seizoen dat hij al gauw op 10 goals zat en toen ineens langdurig geblesseerd raakte: toen was hij past echt op dreef. Nu laat hij klasse hier en daar zien maar het is nog altijd eerder sporadisch dan super consistent. Ik zou op dit moment liever op Weghorst bouwen als spits voor Oranje dan Malen.



Zou Malen zich weleens afvragen waar hij nu gestaan had als hij lekker bij Ajax had gebleven?
Dan had hij de laatste jaren met pure voetballers om zich heen gespeeld zoals Ziyech, Schone, van de Beek, Frenkie, Tadic om er maar is een paar te noemen.
Nu speelt hij toch vooral met houthakkers achter zich, alles gebaseerd op controle helemaal onder van Bommel maar eigenlijk ook met deze Duitser.
Ajax haalde Dolberg als vervanger toen hij weg ging, hij had in 2017 al hoge ogen kunnen scoren in Europa met de EL campagne over 2019 CL nog maar te zwijgen.
Koos als groot talent voor het snelle geld door Ajax de rug toe te keren maar zijn leeftijdgenoten zoals De Ligt, Van de Beek, Frenkie, Dest zijn hem op dat vlak nu ook al ver voor doordat ze lekker bij Ajax bleven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 14 februari 2021 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 14 februari 2021 om 12:06:

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 14 februari 2021 om 07:41:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 13 februari 2021 om 18:12:

Wat een superspits die Malen. Weer aan één balcontact genoeg om ineens PSV weer op voorsprong te schieten tegen ADO.



Heb je die 6 of 7 kansen die hij verprutst heeft ook gezien?



Ik heb het gezien en ben wat betreft Malen in een dubio over hoe goed hij momenteel echt is. Dat van 1 balcontact nodig hebben, kan ik zodoende ook niet plaatsen. Ik vond Malen het sterkst dat ene seizoen dat hij al gauw op 10 goals zat en toen ineens langdurig geblesseerd raakte: toen was hij past echt op dreef. Nu laat hij klasse hier en daar zien maar het is nog altijd eerder sporadisch dan super consistent. Ik zou op dit moment liever op Weghorst bouwen als spits voor Oranje dan Malen.



Zou Malen zich weleens afvragen waar hij nu gestaan had als hij lekker bij Ajax had gebleven?
Dan had hij de laatste jaren met pure voetballers om zich heen gespeeld zoals Ziyech, Schone, van de Beek, Frenkie, Tadic om er maar is een paar te noemen.
Nu speelt hij toch vooral met houthakkers achter zich, alles gebaseerd op controle helemaal onder van Bommel maar eigenlijk ook met deze Duitser.
Ajax haalde Dolberg als vervanger toen hij weg ging, hij had in 2017 al hoge ogen kunnen scoren in Europa met de EL campagne over 2019 CL nog maar te zwijgen.
Koos als groot talent voor het snelle geld door Ajax de rug toe te keren maar zijn leeftijdgenoten zoals De Ligt, Van de Beek, Frenkie, Dest zijn hem op dat vlak nu ook al ver voor doordat ze lekker bij Ajax bleven.


Malen bij Ajax was waarschijnelijk dezelfde carrière tegemoet gegaan als Suarez/Huntelaar. Dat Malen nu met Zahavi moet voetballen en dat die 2 helemaal nix gemeen hebben, is de prijs die hij ervoor moet betalen omdat ie voor snelle geld koos. Ik wens Brobbey dezelfde toekomst tegemoet.

Waar ik me vooral over verbaas is dat die lampjes de schuld aan Roger en slechte selectie geven dat het nu niet lekker gaat. Uiteraard is die Roger een vreemde vogel met nog een vreemdere visie, maar ze zijn daar in Eindhoven vergeten hoe vaak zij de afgelopen 2 a 3 seizoenen in de laatste 5 of korter minuten de wins binnen hebben gesleept. Nu hun geluk op is zien ze eindelijk hoe slecht ze eigenlijk al jaren zijn. Zo veel geld weggegooid dar PSV binnenkort gewoon van Fc Utreg niveau is als ze niet uikijken. Door de wc pot het geld gespoeld ook dit seizoen weer aankopen gedaan die er nix van bakken. En dan heb ik het niet eens over gehuurde spelers. PSV heeft afgelopen 2 a 3 seizoen absurd veel middenvelders gehaald koop/huur en het meeste geld aan hun middenveld uitgegeven. Het moet toch zeer pijnlijk zijn dat ze nu constateren dat hun middenveld van Fc Rente niveau is. Er zit totaal geen restwaarde in hun €50+mil middenveld. Hun verdediging is nog slechter. Daar wil ik het niet eens over hebben.

Als Ajax een sterke concurrentie en sterke eredivisie willen dan kopen ze Malen en Mo. Die twee zouden bij Ajax echt geweldige talenten zijn en het geld blijft in de Eredivisie. Maar gezien Haller is er op dit moment geen plaats voor Malen. Daarnaast schat ik Weghorst beter dan Malen. Maar het zou leuk zijn om die 2 van PSV te kopen al is het maar om een statement te maken :)

 

+1/-0

Wat is dat toch met die Psv-ers? Die stellen zo ongeveer dat Ajax alleen maar aan de leiding staat en door is in de beker vanwege de arbitrage cq VAR. Ik hoorde ze ook niet toen Ajax tweemaal onterecht rood kreeg of zijn ze dat dan weer vergeten? Maar het belangrijkste natuurlijk: Hoe zit het met jullie eigen spel eigenlijk? Noem eens argumenten waarom Psv niet terecht gewoon 2de staat op een achterstand die conform de verhoudingen is? Zijn ze daar nu zo verblind door die VAR enzo dat ze niet eens meer willen zien dat ze ondermaats presteren? Dat ze daar, incl Roger, maar eens de energie in stoppen ,want het calimerogehalte is hoger dan ooit in Eindhoven...

En stop met dat selectieve geneuzel door alleen maar de voordelen van de tegenstanders te benoemen ,maar nooit de eigen voordelen of nadelen vd tegenstanders... Zo wordt je nooit serieus genomen en blijf je gewoon een provinciaal clubje... Notabene door jezelf zo te profileren...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 15 februari 2021 om 20:07:

Wat is dat toch met die Psv-ers? (...)



Het zal mij worst zijn.

Het gaat daar nagenoeg precies zoals ik het wens.
Al hebben ze nog net wat te veel punten behaald.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 15 februari 2021 om 20:07:

Wat is dat toch met die Psv-ers? Die stellen zo ongeveer dat Ajax alleen maar aan de leiding staat en door is in de beker vanwege de arbitrage cq VAR. Ik hoorde ze ook niet toen Ajax tweemaal onterecht rood kreeg of zijn ze dat dan weer vergeten? Maar het belangrijkste natuurlijk: Hoe zit het met jullie eigen spel eigenlijk? Noem eens argumenten waarom Psv niet terecht gewoon 2de staat op een achterstand die conform de verhoudingen is? Zijn ze daar nu zo verblind door die VAR enzo dat ze niet eens meer willen zien dat ze ondermaats presteren? Dat ze daar, incl Roger, maar eens de energie in stoppen ,want het calimerogehalte is hoger dan ooit in Eindhoven...

En stop met dat selectieve geneuzel door alleen maar de voordelen van de tegenstanders te benoemen ,maar nooit de eigen voordelen of nadelen vd tegenstanders... Zo wordt je nooit serieus genomen en blijf je gewoon een provinciaal clubje... Notabene door jezelf zo te profileren...



Pure frustratie en afgunst.
Ze stevenen af op het 3e jaar op rij zonder prijs en ze voelen op hun klompen aan dat er nog wel 3 jaar bij kan komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 15 februari 2021 om 21:28:

Pure frustratie en afgunst.
Ze stevenen af op het 3e jaar op rij zonder prijs en ze voelen op hun klompen aan dat er nog wel 3 jaar bij kan komen.



Dat laatste zou mooi zijn.

Ik hoor zojuist bij VI dat de inkomsten via de Champions League vanaf 2024 erg stijgen en tot 'gigantische', onoverbrugbare verschillen leiden met 'niet-Champions League'- deelnemers. Het is aan Ajax om ook in die komende periode de kampioen te blijven. Ik zie het als kernprioriteit als het werkelijk om de genoemde bedragen en verschillen gaat.

 

+2/-0

Ik vind het helemaal niet belangrijk wat ze daar bij PSV vinden excuses maken kan iedereen , het is voor iedereen een lastig seizoen veel wedstrijden in een korte periode, geen publiek in een stadion. Vooral fnuikend voor die Rotterdammers zo te horen maar klagen over de VAR ja dat kan ook iedereen.

 

+1/-0

Verdedigen van standaardsituaties vindt die Schmidt geloof ik ook beneden zijn niveau ...

 

+1/-0

Ze wilden een uitdoelpunt scoren, nou dat is in ieder geval nog gelukt ...

 

+2/-0

Ik zie het somber in. Die Schmidt blijft niet lang.
Terwijl hij daar helemaal op zijn plek is.

 

+2/-0

Wat een faalhazen. Echt serieus, hoe kan je zo afgaan tegen Olympiakos? En dan noemen ze het een "onnodige" nederlaag. Ja, doei. Je krijgt er 4 om de oren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 18 februari 2021 om 23:50:

Terwijl hij daar helemaal op zijn plek is.



Inderdaad. Piept harder dan Lothar, die bolle van de Jumbo en beide vd Kerkhofjes bij elkaar :D

 

+2/-0

Het was wel weer een top interview van captain Dumfries zag ik gisteravond laat nog even.

Dicht bij mekaar blijven.
Alles geven.
Alles ligt nog open.
Het gaat zeker goed komen volgende week.

Kijk dan kan je als psv supporter ook gewoon weer rustig gaan slapen danzij deze geruststellende teksten van de aanvoerder.

 

+1/-0

Het zijn elke week dezelfde teksten daar :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 65 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 61 62 63 64 65

Ajax Forum » Binnenlandse competities » PSV