Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 25 januari 2021 om 02:34:

Ook wel beetje sneu, iedere keer wanneer er een sprankje hoop is dat Feyenoord lijkt mee te doen om de knikkers....laten ze het zoals altijd weer afweten. Nu is dat niet eens zo erg gezien hun selectie, die is gewoon niet Feyenoord-waardig. Zolang je met die grappen als Pratto komt aanzetten ,vrees ik dat er weinig vooruitgang zal worden geboekt. Blanke versie van Atouba die zo uit het plaatselijk cafe geplukt is. ;-)



Je zal als fan in januari al weten dat je club aan het einde van het seizoen play off wedstrijden moet gaan spelen om mee te mogen doen aan de conference league of zal het voorrondes conference league zijn wat ze dan kunnen winnen? :P
Hoppelijk stijgen ze aanstaande zondag nog 1x boven zichzelf uit en daarna lang leve het zwarte gat!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 25 januari 2021 om 02:34:

Ook wel beetje sneu, iedere keer wanneer er een sprankje hoop is dat Feyenoord lijkt mee te doen om de knikkers....laten ze het zoals altijd weer afweten.



open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 19 augustus 2020 om 15:36:

Dezelfde onzin hoor je elk jaar en elk jaar gaat het seizoen ergens tussen november en januari als een nachtkaars uit.



Beetje aan de late kant dit jaar maar toch: Bingo! B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 24 januari 2021 om 21:05

Weer verloren. Gaat wel snel zo. Zullen ze weer zo'n ''Van Bronkhorst reeks'' (7 nederlagen op rij) neerzetten? :B

Wat een spuuglelijk uitshirt heeft AZ trouwens, maar dat terzijde.




Derde competitienederlaag op rij is in de maak. :P

 

+1/-0

Die Bergmuis mag van mij 3-1 maken nu. Dat geeft hem miss vertrouwen om er een paar as weekend in te schieten. Dan mogen ze wel winnen.

 

+1/-0

Ach ik snap het wel hoor. Nu je rust pakken om zondag er vol op te klappen!

Al zullen die klappen denk ik eerder zijn van het pak billenkoek dat PSV ze gaat geven waarna Advocaat met pek en veren de Kuipt uitgejaagd wordt :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 28 januari 2021 om 01:18:

Ach ik snap het wel hoor. Nu je rust pakken om zondag er vol op te klappen!

Al zullen die klappen denk ik eerder zijn van het pak billenkoek dat PSV ze gaat geven waarna Advocaat met pek en veren de Kuipt uitgejaagd wordt :D



Ik denk dat Slot op korte termijn voor de groep staat. Hoewel dat voor hem geen slimme zet zou zijn. Kan alleen maar verliezen.

 

+2/-0

Slot had bij AZ een goede lichting, bij Feyenoord zal hij het ook lastig krijgen met allemaal middelmaat wat ze hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 28 januari 2021 om 11:55:

Slot had bij AZ een goede lichting, bij Feyenoord zal hij het ook lastig krijgen met allemaal middelmaat wat ze hebben.



Dat is precies wat ik zeg.

 

+1/-0

Waarschijnlijk tegen Feyenoord in de halve finale beker.
Die gaan we een pak rammel geven in de Kuip.

Edit: een Feyenoord zónder Berghuis, die pakt een rode kaart (2x geel).

Edit: we gaan Schöne en Siem weer zien!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 februari 2021, 20:39:52.

 

+1/-0

Hahahahaha

 

+3/-0

Gun ik Siem! Dat is op zich ook een lekkere halve finale. H'veen voetbalt dus er valt wat te genieten en Siem en Schone tegenkomen is gewoon mooi.

 

+1/-0

Jammer dat die vrije trap van Schöne er niet in ging.

 

+1/-0

Is #gifbeker al trending op Twitter?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lemonhead schreef op 17 februari 2021 om 22:10:

Is #gifbeker al trending op Twitter?



Ik doe niet aan social media dus geen idee. Zelfkastijding is van alle tijden :B

Is Berghuis al een enkeltje Auschwitz toegewenst?

 

+1/-0

Oeioei...en nu een 2de loonoffer gevraagd en gedwongen spelersverkopen.... des te meer bizar is het dat die dikke Pratto gehuurd is....steek dan een half miljoen in de fik, lijkt me leuker om te zien!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 17 februari 2021 om 22:18:

Oeioei...en nu een 2de loonoffer gevraagd en gedwongen spelersverkopen.... des te meer bizar is het dat die dikke Pratto gehuurd is....steek dan een half miljoen in de fik, lijkt me leuker om te zien!



Ach joh dat halen ze zo weer terug met de inkomsten uit die Disney+ docu die door de gehele wereldbevolking zal worden bekeken :D

De eerste club waar Disney mee samenwerkt en dan denken ze in Rotterdam dat dit komt doordat hun club zo'n aantrekkingskracht heeft, volgens Advocaat de grootste Nederlandse club ter wereld. Nee dat komt omdat drama verkoopt en zelfs bij die Chinezen bekend is dat Feyenoord een garantie is voor een sprankeltje zelfbedrog vermomt als hoop onherroepelijk gevolgd door onpeilbare hoeveelheden drama en als het mee zit een snufje geweld. Dit is nog beter dan die DVDs van ze als ze een keer niet verloren hebben van ons.

Ze denken dat die docu hun meer uitstraling gaat geven. Nouja The Passion of the Christ heeft ook uitstraling zullen we maar zeggen. Misschien een tripje naar de Filipijnen organiseren? Daar houden ze wel van zichzelf aan het kruis laten nagelen zodat de gehele wereld hun lijden kan aanschouwen :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 februari 2021, 22:34:05.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 17 februari 2021 om 21:17:

(...) H'veen voetbalt dus er valt wat te genieten (...)



Ik heb het laatste half uur terug gekeken.
Daarin voetbalde Heerenveen goed.
Maar, het is tegen Feijenoord. Dat is geen maatstaf.

Overigens ligt er een 'pokke veld' in Heerenveen.

 

+1/-0

Fey moet nu hopen dat wij kampioen worden, en de Beker winnen. dan geeft plek drie ook recht op EL voetbal

Dit bericht is gewijzigd op 18 februari 2021, 11:33:05.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 18 februari 2021 om 09:05:

Fey moet nu hopen dat wij kampioen worden, en de Beker winnen. dan geeft plek die ook recht op EL voetbal



Wordt nog lastig genoeg. Feyenoord heeft een lastig programma voor de boeg. Niet dat AZ/Vitesse nu zo stabiel zijn, maar toch.

Plek 2 is mijns inziens al voor PSV, daar gaat niemand meer overheen. Plek 3 wordt een strijd tussen Vitesse/AZ/Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 18 februari 2021 om 09:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 18 februari 2021 om 09:05:

Fey moet nu hopen dat wij kampioen worden, en de Beker winnen. dan geeft plek die ook recht op EL voetbal



Wordt nog lastig genoeg. Feyenoord heeft een lastig programma voor de boeg. Niet dat AZ/Vitesse nu zo stabiel zijn, maar toch.

Plek 2 is mijns inziens al voor PSV, daar gaat niemand meer overheen. Plek 3 wordt een strijd tussen Vitesse/AZ/Feyenoord.



Ja ik bedoelde dus plek drie er stond die

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 16 17 18 19

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord